W poszukiwaniu mocy is220d

Naprawa, usterki, porady, spostrzeżenia. Wszystko co dotyczy silników Diesla.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: Miłosz »

gmiter a z bateryjki nie podejdzie podać + i - ? Jak bym ten zworek spiął z bateryjką na powiedzmy 10s i tak co jakiś czas to bym mógł go uszkodzić, przegrzać , zatrzeć ?
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: gmiter »

Może cewka się uszkodzić/a może nie. Zaworek powinien dostawać bardzo częste i krótkie sygnały prostokątne aby to zadziałało, a nie stałe napięcie bez przerwy. Ja bym uważał. Druga rzecz że z baterii w sumie może nie wystarczyc prądu aby cewką ruszyć wiec bólu nie będzie.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: Miłosz »

A domowym sposobem czym najlepiej byłoby to ruszyć jeśli chodzi o te warunki prądowe ?
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: gmiter »

Z tego co widac na filmiku jest podane napiecie 12V i prąd maksymalny 1,2A. Tylko w takim przypadku należałoby ustawić częstotliwość dosyć wysoką coby sie nie grzał zawór. Jak masz zasilacz regulowany to zacznij od prądu 0,5A i napięcie około10V tylko nie wolno go na więcej niż sekundę przykładać. Inaczej zaworek sie może łatwo upalić.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: Miłosz »

Dzwoniłem do aso toyoty , jak zapytałem o test drogowy to pytał co to. Jak mu powiedziałem że mam egr off to twierdził że nie da się tego zrobić... wiedza aso widzę że na takim samym poziomie co i w aso bmw.
A najlepsze jest to "skoro błędów nie ma to znaczy że z autem jest wszystko dobrze".
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
muzz
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Kontakt:

W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: muzz »

Jakbyś był w wawie to jest ogarnięty człowiek na forum avensisa, który zrobiłby test drogowy. I dostałbyś całego xlsa z rozpiska co i jak.
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: Miłosz »

muzz z nim właśnie rozmawiałem ;) Będę logował auto i mu podeślę wszystko. Właśnie wrzucam jakiś program do nagrywania ekranu androida i pewnie jutro/pojutrze skocze na obwodnicę. Dzisiaj już śmigałem po wyłączeniu egra i dpfa autostradą i mam wrażenie że jakoś lepiej auto pracuje, ale to może być tylko takie wrażenie , za mało km przejechałem na tych "modach".
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Miłosz
Lex Master
Posty: 1425
Rejestracja: 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: Miłosz »

Chyba zacznę od wymiany filtra paliwa, tylko mam takie pytanie chcę przeczyścić układ na krótko preparatem LM2666. Gdzie się mam wpiąć z buteleczką i przewodami gumowymi żeby auto sobie pochodziło na tym ? Rozumiem że żadnej ropy tam nie dolewam tylko wszystko czystym preparatem płuczę ?
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: gmiter »

Z tego co wiem ten preparat wlewa się do zbiornika paliwa i ma się wymieszać z ropą. Na samych wtryskach bym uważał coby ich nie zatrzeć.
muzz
Lex Driver
Posty: 521
Rejestracja: 4 kwie 2015, o 20:44
Model Lexusa: IS200
Skąd:: WWA
Kontakt:

W poszukiwaniu mocy is220d

Post autor: muzz »

Znowu odeśle cię do avensisow ;)
Tam jest wszystko ładnie opisane o czyszczeniu na krótko.
Silniki 2.2 te same wiec i czyszczenie tak samo powinno wyglądać tylko trzeba się obrócić o 90 stopni ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości