Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
-
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 2 sie 2014, o 20:58
- Model Lexusa: IS 220D
- Skąd:: Wrocław/Rzeszów
- Kontakt:
Re: Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
A filtr paliwa przy 75kkm wymieniany był? Czy jedziesz na nim od nowości? Co do nierównej pracy po odpaleniu w zimny dzień, to na ogół świece, paliwo lub problem z ciśnieniem paliwa zaraz po uruchomieniu. Czasami wtryskiwacz.
Brak mocy to już inna bajka... Tutaj tak jak przedmówca pisał. Jak chcesz robić pod domem to zaopatrz się w jakiś Interfejs działający z techstream-em (nie są drogie) i zrób odczyt danych z czujników i kilka testów serwisowych. Może być wszystko od czujników przez zaworki na wydechu kończąc.
Brak mocy to już inna bajka... Tutaj tak jak przedmówca pisał. Jak chcesz robić pod domem to zaopatrz się w jakiś Interfejs działający z techstream-em (nie są drogie) i zrób odczyt danych z czujników i kilka testów serwisowych. Może być wszystko od czujników przez zaworki na wydechu kończąc.
- trzeci
- Nowy lex user
- Posty: 13
- Rejestracja: 8 paź 2012, o 23:19
- Model Lexusa: IS220d
- Skąd:: Londyn
- Kontakt:
Re: Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
dlatego próbujemy to wywnioskować właśnie tutajcarsik pisze:no i? Błędy to już skrajność. Ale dane w czasie rzeczywistym to widać i jest ich całkiem sporo. Z pewnością na ich podstawie można wyciagnąć sporo wniosków.
wymieniałem filtr paliwa przy ostatniej wymianie oleju.wlaziu pisze:A filtr paliwa przy 75kkm wymieniany był? Czy jedziesz na nim od nowości? Co do nierównej pracy po odpaleniu w zimny dzień, to na ogół świece, paliwo lub problem z ciśnieniem paliwa zaraz po uruchomieniu. Czasami wtryskiwacz.
Brak mocy to już inna bajka... Tutaj tak jak przedmówca pisał. Jak chcesz robić pod domem to zaopatrz się w jakiś Interfejs działający z techstream-em (nie są drogie) i zrób odczyt danych z czujników i kilka testów serwisowych. Może być wszystko od czujników przez zaworki na wydechu kończąc.
Od jakich obrotów w is220 załącza się turbo u was ?
"Niech żyje życie"
-
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 2 sie 2014, o 20:58
- Model Lexusa: IS 220D
- Skąd:: Wrocław/Rzeszów
- Kontakt:
Re: Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
Turbo załącza się w okolicy 1700-1800 rpm.
-
- Nowy lex user
- Posty: 7
- Rejestracja: 7 kwie 2016, o 21:36
- Model Lexusa: IS 220 d
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
Typowe zapchanie diesla nagarem , na zimno EGR " zastygał" w pozycji otwartej na samych spalinach silnik nie bedzie miał mocy , przy rozgrzaniu EGR wracał do "normy " i leksus śmigał , jeśli silnik jest z DPF to będzie kolejny problem bo albo samochód robi same miasto lub silnik jest gaszony w czasie wypalania DPF. Polecam profilaktykę od nowości
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
turbo nic się nie załącza, bidulka kręci się cały czaswlaziu pisze:Turbo załącza się w okolicy 1700-1800 rpm.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
-
- Lex user
- Posty: 77
- Rejestracja: 2 sie 2014, o 20:58
- Model Lexusa: IS 220D
- Skąd:: Wrocław/Rzeszów
- Kontakt:
Re: Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
Jak tam wolisz. Przechodzi w zakres najwydajnieszej pracy
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Lexus IS220d utrata mocy na zimnym silniku
nie, po prostu Ty czujesz ciśnienie doładowania i pojawiający się moment w silniku. Wirnik kręci się poruszany siłą spalin i ograniczany jest górny zakres doładowania nic więcej.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości