[IS 220] Usterki w IS 220d

Naprawa, usterki, porady, spostrzeżenia. Wszystko co dotyczy silników Diesla.

Re: [IS 220] Usterki w IS 220d

Postprzez Miłosz » 9 cze 2017, o 11:39

Gdzieś cieknie, posprawdzać mocowania , wężyki czy nie sparciały i nie puszczają. Ten różowy osad to przy webasto/dogrzewaczu silnika to masz wycieki na stówe. Inne mi nie działają fotki. Dowiedz się najpierw czy lex po akcji serwisowej wymiany motoru. Jak nie to osobiście szukałbym dalej. Wady zalety tego silnika w tym aucie znasz ? Jak nie to warto poczytać. Jeśli myślisz tylko o zakupie i serwisie eksploatacyjnym to odpuść temat. Na dzien dobry trzeba sie zająć ekologią i poprawą po fabryce innych pierdół.
Ja po ponad roku od zakupu i poprawą tego co fabryka zrobić nie umiała zostawię auto sobie na ciut dłużej niż zamierzałem.
Miłosz
Lex Master
 
Posty: 1274
Dołączył(a): 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: is220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: [IS 220] Usterki w IS 220d

Postprzez Jarosław » 9 cze 2017, o 18:53

Dzięki za odpowiedź. O silniku i jego przyadłościach wiem, dlatego też podchodzę baaardzo ostrożnie. Akcji serwisowej - rozumiem, że masz na myśli uszczelkę pod głowicą - nie było. Natomiast Pdf wymieniony w ASO.
Co do pozostałych zdjęć to nie wiem czemu nie chodzą, ale można link skopiować i wkleić w nowe okno. Gdybyś mógł spojrzeć na to trzecie - mokro przy uszczelce, na moje oko to pod kopułą zaworów więc nie ma takiego kłopotu jak pod głowicą. Ale czy na pewno?
Jarosław
Nowy lex user
 
Posty: 6
Dołączył(a): 5 cze 2017, o 13:07
Model Lexusa: IS220
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Leszno

Re: [IS 220] Usterki w IS 220d

Postprzez Miłosz » 9 cze 2017, o 22:50

Póki co zjechałem na mazury, a tutaj lipa z netem. Dziwny w cholere ten motor jest, ale po poprawkach nadaje się do jazdy. Spalanie z dzisiaj trójmiasto-mazury jakies 6 litrów na setke i w tym duzy korek na s7. Po zakupie spalanie u mnie wynosiło 12+ ale udało się to naprawić. Tak jak wspominałem jak już chcesz klekota to moim zdaniem tylko po akcji serwisowej, czyli po wymianie motoru. Dpfa a nie pdfa (to nie acrobat reader) się "naprawia" a nie nowego wstawia. Podejrzewam że egr i kolektor ssący są już też nieźle zawalone nagarem. Jak pokrywa zaworów się poci to nie ma tragedii ;) Zawsze możesz podjechać gdzieś na warsztat i zrobić test na zawartość spalin w układzie chłodzenia. Mogliby wrzucać diesla od bmw tutaj ;) Byłoby mistrzostwa świata, np takie 35d :D
Miłosz
Lex Master
 
Posty: 1274
Dołączył(a): 29 lut 2016, o 14:59
Model Lexusa: is220d
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto

Poprzednia strona

Powrót do Silniki wysokoprężne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości