w211 e55 amg 2003-2006

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją
ODPOWIEDZ
hydrant23
Lex Driver
Posty: 691
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:21
Model Lexusa: GS430 mkIII
Skąd:: zamosc
Lokalizacja: zamosc
Kontakt:

w211 e55 amg 2003-2006

Post autor: hydrant23 »

w planach taki zakup jak w tytule, celuję w 2005, sporo się rozglądam, czytam, ale nie znam nikogo kto posiada takie auto, może miał lub ma ktoś styczność ? auto wg "internetów" jest dość bezproblemowe oprócz kilku swoistych mankamentów, jakieś opinie, porady przed zakupowe?
cooper69
Lex user
Posty: 229
Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Kontakt:

Re: w211 e55 amg 2003-2006

Post autor: cooper69 »

Sporo będą wiedzieć w stradale clasics
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: w211 e55 amg 2003-2006

Post autor: ledziu »

Bardzo fajne autko silnik m113k jest udany ale nie licz na koszty jego serwisu zbliżone do 3uz... do rozrządu targasz silnik + spore koszty gratów + wynalazki typu 2świece na gar. Skrzynia biegów jest ok. chociaż ta 5b przypomina pracą zwykły automat poprzedniej epoki. Oczywiście teoria głosi że rozrząd zrobi 300k.km. ale często poniżej 200k.km.ostro dzwoni. Musisz też się zorientować co do zawiasu bo AM potrafi szarpnąć za kieszeń. Ogólnie b.szybkie auto jak na lemuzynę i podobno nawiązuje do starej technologii MB co nie oznacza że jakiś moduł komfortu albo inny wynalazek odmówi Ci posłuszeństwa :biggrin2:
Więcej słyszałem uwag co do elektromechaniki niż do samej mechaniki.
hydrant23
Lex Driver
Posty: 691
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:21
Model Lexusa: GS430 mkIII
Skąd:: zamosc
Lokalizacja: zamosc
Kontakt:

Re: w211 e55 amg 2003-2006

Post autor: hydrant23 »

ledziu pisze:Bardzo fajne autko silnik m113k jest udany ale nie licz na koszty jego serwisu zbliżone do 3uz... do rozrządu targasz silnik + spore koszty gratów + wynalazki typu 2świece na gar. Skrzynia biegów jest ok. chociaż ta 5b przypomina pracą zwykły automat poprzedniej epoki. Oczywiście teoria głosi że rozrząd zrobi 300k.km. ale często poniżej 200k.km.ostro dzwoni. Musisz też się zorientować co do zawiasu bo AM potrafi szarpnąć za kieszeń. Ogólnie b.szybkie auto jak na lemuzynę i podobno nawiązuje do starej technologii MB co nie oznacza że jakiś moduł komfortu albo inny wynalazek odmówi Ci posłuszeństwa :biggrin2:
Więcej słyszałem uwag co do elektromechaniki niż do samej mechaniki.
postaram się zabrać na kupowanie osobę z wiedzą i kompem do sprawdzenia, aby wyeliminować do minimum zagrżenia-pewnie stetoskop też by się przydał do osłuchu rozrządu, biorę te sprawy pod uwagę i mam nadzieję że to wszytko zrekompensują osiągi i dźwięk ... jeszcze nie jechałem mam nadzieję że się nie zawiodę (x5 5.0d 2019 nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia-start jest niezły ale jakoś nie ma dreszczyka- bardziej jarał mnie 370z nismo)

stradale classics to Ci Panowie od klasyków z tvn turbo... no ciekawy pomysł
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: w211 e55 amg 2003-2006

Post autor: ledziu »

hydrant23 pisze: jeszcze nie jechałem mam nadzieję że się nie zawiodę (x5 5.0d 2019 nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia
Miałem okazję sprawdzenia z x5 f15 m50d (przypadkowo i to na torze) i niestety tak jak mówisz wrażeń brak :D
Natomiast 370a dla mnie jest specyficznym autem bo ani nie jest wyrżnie szybkie ani wolne za to można nim pofisiować. A w211 m113k zrobi konkret robotę bo jest pojemność i doładowanie :biggrin2:
Musisz trochę więcej aut objechać... :piwko:
ghost1077
Lex user
Posty: 76
Rejestracja: 8 lip 2017, o 23:34
Model Lexusa: Ra40, st182,e11
Skąd:: Sopot
Kontakt:

Re: w211 e55 amg 2003-2006

Post autor: ghost1077 »

hydrant23 pisze:
ledziu pisze:Bardzo fajne autko silnik m113k jest udany ale nie licz na koszty jego serwisu zbliżone do 3uz... do rozrządu targasz silnik + spore koszty gratów + wynalazki typu 2świece na gar. Skrzynia biegów jest ok. chociaż ta 5b przypomina pracą zwykły automat poprzedniej epoki. Oczywiście teoria głosi że rozrząd zrobi 300k.km. ale często poniżej 200k.km.ostro dzwoni. Musisz też się zorientować co do zawiasu bo AM potrafi szarpnąć za kieszeń. Ogólnie b.szybkie auto jak na lemuzynę i podobno nawiązuje do starej technologii MB co nie oznacza że jakiś moduł komfortu albo inny wynalazek odmówi Ci posłuszeństwa :biggrin2:
Więcej słyszałem uwag co do elektromechaniki niż do samej mechaniki.
postaram się zabrać na kupowanie osobę z wiedzą i kompem do sprawdzenia, aby wyeliminować do minimum zagrżenia-pewnie stetoskop też by się przydał do osłuchu rozrządu, biorę te sprawy pod uwagę i mam nadzieję że to wszytko zrekompensują osiągi i dźwięk ... jeszcze nie jechałem mam nadzieję że się nie zawiodę (x5 5.0d 2019 nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia-start jest niezły ale jakoś nie ma dreszczyka- bardziej jarał mnie 370z nismo)

stradale classics to Ci Panowie od klasyków z tvn turbo... no ciekawy pomysł
W x5 jest 3.0d
hydrant23
Lex Driver
Posty: 691
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:21
Model Lexusa: GS430 mkIII
Skąd:: zamosc
Lokalizacja: zamosc
Kontakt:

Re: w211 e55 amg 2003-2006

Post autor: hydrant23 »

W x5 jest 3.0d[/quote]
tak wiem 5.0d to oznaczenie modelu, 10 turbosprezarek :sarcastic: ... 380km i 740nm i 5.3s. 0-100
ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości