Ja mam inne podejście do tematu, niż oglądanie pod latarką lakieru. Dla mnie aspekt wizualny jest na drugim miejscu, na pierwszym barierowość. Po za tym sama ocena trwałości powłoki po wyglądzie jak "pięknie kropelki spływają" to takie jakieś dla mnie słabe... Także jeśli chodzi o to co ważne to myślę że wystarczająco torturowałem próbki, żeby potwierdzić że tego typu zabezpieczenia mają sens. Znalazłem parę fotek to wrzucę, bo zaraz będzie że ścieniam albo że nie ma latarki
Dodam jeszcze że nigdy nie byłem ani nie nazywałem się "detailerem" , a to że zrobiłem pare aut to po prostu miałem ochotę.
Nie chce mi się opisywać wszystkiego, ale porobiłem główne badania wg norm. Uważam że próbki też miałem dosyć dobrze przygotowane, jedne przepolerowane inne nie. Z badań to jak widać , nacinanie nożykiem specjalnym , badanie eis, komora solna, połyskomierz, imitacja promieniowania UV, badanie odrywania pull offem itd. Chciałem jeszcze foto wrzucić z pod mikroskopu ale ma 12 mb i serwer się zbuntował.
Tak w kwestii podsumowania ciekawy rodzaj produktów i widać było że działa, mam nadzieje że nowsze wersje/produkty dostały absorbery uv, hals bo na tamte czasy jak mnie pamięć nie myli to mogliby się bardziej postarać
Wersja którą ja miałem