Własna firma a ksiegowośc

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją

Własna firma a ksiegowośc

Postprzez adammaj » 8 wrz 2017, o 13:46

Witam, czy ktoś z Was prowadzi własną firmę? cyz sami prowadzicie ją, korzystacie z pomocy, zakładam firmę ale nie znam się na papierach wszystkich, zastanawiam się czy współpraca z biurem rachunkowym z lublina z mojego miasta będzie dobrym rozwiązaniem? czy lepiej bezpośrednio kogos zatrudnić? a moze warto samemu sie tym zająć i podszkolić?
adammaj
Nowy lex user

Model Lexusa: CL200

Re: Własna firma a ksiegowośc

Postprzez Majster » 8 wrz 2017, o 14:26

Rozeznanie się w przepisach polskiego prawa i jego zawiłościach zajmie Ci dużo czasu, który mógłbyś przeznaczyć na coś innego, np.
spędzenie go z rodziną lub na pielęgnacji i czerpaniu przyjemności ze swego lexusa - szkoda życia. Wizyty, telefony do ZUS, US itp to dużo zachodu.
Rozważ jakieś biuro księgowe na początek, które jest najtańszym rozwiązaniem, nie ma potrzeby zatrudniać kogoś na pełne stanowisko i ponosić
większe koszty na początku działalności. Powodzenia życzę!
Obrazek
Majster
Lex user

Model Lexusa: 5.0 V8

Postprzez makomarecki » 8 wrz 2017, o 14:45

Przyznaję rację koledze Majster,prowadzę małą firmę od 2 lat i jestem zadowolony z usług Biura Księgowośći,trzeba tylko wykonać zwiad,bo wiadomo są Biura i "biurka".
Za opłatą, w moim przypadku 200 zeta na m-c,mam spokój i skuteczną poradę w każdym momencie.
Pozdrawiam i powodzenia.
makomarecki
Nowy lex user

Model Lexusa: is250

Postprzez Rachey » 8 wrz 2017, o 15:26

Też na początku rozważałem prowadzenie księgowości samemu, w praktyce jak zacząłem czytać wszelkie przepisy ją opisujące to poszukiwania zmieniłem na biuro rachunkowe- koszt niski, szczególnie jeżeli nie masz dużo faktur, a jednak dużo spokojniej można się zająć pracą, a jak trzeba porady w sprawach księgowych to jest kogo pytać
Rachey
Nowy lex user

Model Lexusa: IS300

Postprzez lynx » 8 wrz 2017, o 18:58