Zakup auta do 30 000

Rozmowy na tematy nie koniecznie związane z marką lub motoryzacją

Zakup auta do 30 000

Postprzez ArtIS » 22 sty 2016, o 23:02

Cześć,

Korzystając z niewatpliwej wiedzy naszego forum rzucam pytanie.

Najprawdopodobniej z żalem bede musiał sie pożegnać ze swoim ISem i przesiąść sie na jakiegoś ropniaka.

Priorytetem jest coby auto miało maksymalnie 10 lat, zrobiło blisko 1000km na jednym baku i szybko sie nie rozpadło.

Jeśli ktokolwiek ma cos wartościowego do powiedzenia w tym temacie to zapraszam do dyskusji. Ja mam mętlik w głowie a ofert jest pełno.

Mam obawy do aut po flotach czy jakiegoś szrotu z rajchu.

wszelkie porady mile widziane :)

Pozdrawiam,
Artur
Avatar użytkownika
ArtIS
Lex Maniak
 
Posty: 936
Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 21:35
Model Lexusa: IS 250 AWD
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup auta do 30 000

Postprzez owczar » 22 sty 2016, o 23:15

Pomyśl na Laguną III w dieslu. Bardzo udany model auta. Jeśli uda Ci się kupić coś z sensownym przebiegiem to jeszcze pojeździsz. Renault ma bazę ogólno europejską, więc skąd byś nie sprowadził sprawdzisz historię serwisową. Kolega kupił ze sporym przebiegiem bo 240kkm i w historii serwisowej nie było żadnych poważnych awarii. Niedługo dwumasa, ale przy zakupie dostał na to upust.
owczar
Moderator
 
Posty: 3711
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Zakup auta do 30 000

Postprzez ArtIS » 22 sty 2016, o 23:20

No właśnie jest to auto które jest dla mnie zaskoczeniem - bardzo dużym. Młode auta za 27/28k to bardzo dobra cena. Przy tym dostaje sie całe możliwe wyposażenie rodem z lexa :)
Musze sie tym przejechać. Dzięki Owczar :)
Avatar użytkownika
ArtIS
Lex Maniak
 
Posty: 936
Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 21:35
Model Lexusa: IS 250 AWD
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup auta do 30 000

Postprzez dzida » 22 sty 2016, o 23:25

http://www.forumsamochodowe.pl/jakie-auto-kupic-vf7.htm

dawaj tutaj - wklep w historię to CI się rozjaśni, bo co dzień przerabia się dziesiątki dylematów zakupowych w różnych kryteriach
Od razu mogę stwierdzić, że wymóg "max 10 lat" jest głupi, bo liczy się stan.
Avatar użytkownika
dzida
Lex Driver
 
Posty: 523
Dołączył(a): 18 kwi 2015, o 14:13
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Biłgoraj

Zakup auta do 30 000

Postprzez ArtIS » 22 sty 2016, o 23:26

O widzisz. Dziękuje :)
Laguny obczailem i same kombiaki a ja jednak w większości jeżdzę sam.
Avatar użytkownika
ArtIS
Lex Maniak
 
Posty: 936
Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 21:35
Model Lexusa: IS 250 AWD
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup auta do 30 000

Postprzez dadan » 23 sty 2016, o 02:31

Widze kolego dzida odradzasz na tamtym forum diesla Mazdy, masz jakieś doświadczenia czy tylko powtarzasz frazesy krążące po forach?
dadan
Lex user
 
Posty: 109
Dołączył(a): 13 cze 2012, o 15:15
Model Lexusa: szukam
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: gdynia

Zakup auta do 30 000

Postprzez ArtIS » 23 sty 2016, o 08:35

Moze tu popiszemy? Bo można kota dostać :D. Tu mamy luźny wątek.

Mazda jest u mnie na tapecie ale tez Alfa159 choć boje sie tego auta. Cała ta otoczka o alfach mnie przeraża i tym bardziej myśl ze auto moze sie rozkraczać... Być moze błądzę stad fajnie gdyby sie wypowiedział ktoś kto ja miał.
Avatar użytkownika
ArtIS
Lex Maniak
 
Posty: 936
Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 21:35
Model Lexusa: IS 250 AWD
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup auta do 30 000

Postprzez Yarecki » 23 sty 2016, o 10:34

owczar napisał(a):Pomyśl na Laguną III w dieslu. Bardzo udany model auta. Jeśli uda Ci się kupić coś z sensownym przebiegiem to jeszcze pojeździsz. Renault ma bazę ogólno europejską, więc skąd byś nie sprowadził sprawdzisz historię serwisową. Kolega kupił ze sporym przebiegiem bo 240kkm i w historii serwisowej nie było żadnych poważnych awarii. Niedługo dwumasa, ale przy zakupie dostał na to upust.


Popieram.
Wielu na to pluje bo francuz ale to się nijak ma do mitów o ich awaryjności.
Kumpel ujeżdżał w firmie 2 takie laguny których nikt nie oszczędzał i zero problemów.

ArtIS napisał(a):No właśnie jest to auto które jest dla mnie zaskoczeniem - bardzo dużym. Młode auta za 27/28k to bardzo dobra cena. Przy tym dostaje sie całe możliwe wyposażenie rodem z lexa :)
Musze sie tym przejechać. Dzięki Owczar :)


Wynika to z opinii laguny II która okrzyknięto "królową lawet".
Auto bardzo komfortowe i w tych pieniądzach nic lepszego się nie kupi.
Podobnie jest z alfą 159 która jak dla mnie jest świetna w stosunku jakość/Cena prowadzi się super a jeszcze lepiej wygląda.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1978
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: Zakup auta do 30 000

Postprzez BOHEN » 23 sty 2016, o 14:19

Tak sie składa,że mój brat sprzedaje swoje A6 C6, przemyśl oferte, jest naprawde rozsadna :)

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-3-0-td ... ygCBp.html
BOHEN
Lex user
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 lip 2015, o 16:34
Model Lexusa: GS300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wschód

Zakup auta do 30 000

Postprzez ArtIS » 23 sty 2016, o 15:09

BOHEN napisał(a):Tak sie składa,że mój brat sprzedaje swoje A6 C6, przemyśl oferte, jest naprawde rozsadna :)

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-3-0-td ... ygCBp.html


Nigdy więcej Niemca ale dzięki za propozycje :)
Avatar użytkownika
ArtIS
Lex Maniak
 
Posty: 936
Dołączył(a): 3 wrz 2014, o 21:35
Model Lexusa: IS 250 AWD
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Na każdy temat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości