IS 200 zakup(wiadomosci ogolne przed zakupem)

Ogólne rozmowy oraz pytania na temat zakupu Lexusa
ODPOWIEDZ
maxkow
Lex Maniak
Posty: 928
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 00:00
Model Lexusa: is200
Kontakt:

IS 200 zakup(wiadomosci ogolne przed zakupem)

Post autor: maxkow »

1Mam pytanie do uzytkownikow Is 200 jak to jest z spalniem tego modelu kraza historie ze iS bardzo duzo pali ??

2Moze cos napisac??trasa -miasto -srednio ??!!

3 na co zwracac uwage przy zakupie tego modelu?? Jakie ma bolaczki??

4 Jak spisuje sie skrzynia AT?? czy mocno zwalnia auto?? I czy duzo wiecej spala PB??

5 Czy ktos ma przerobionego IS na LPG?? jesli tak jak sie sprawuje i jaka instalacja??

6 Czy skrzynia manulana ma krotkie przełozenia ??

7 Kraza opinie ze IS200 jest autem mało dynamicznym, co o tej opini sadzicie??

8 Czy zawieszenie jest miekkie (komfortowe) czy raczej twarde (sportowe)

jak cos mi sie jeszcze przypomni napisze
ObrazekObrazekObrazek

To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
maxkow
Lex Maniak
Posty: 928
Rejestracja: 20 wrz 2010, o 00:00
Model Lexusa: is200
Kontakt:

Re: IS 200 zakup(wiadomosci ogolne przed zakupem)

Post autor: maxkow »

Z mojego punktu widzenia:
1. Sądzę że dużo pali
2. miasto - 14l poza- 10/9l no raz udało mi się zejśc w okolice 8 ale nie przekraczałem 130 km/h mieszany- 12/13l
3.Myślę że żadne...Jedynie wieszająca się zmieniarka w seryjnym radiu 2din i korodujące felgi ale myślę że to pierdoły. Osobiście przy 150.000 km wymieniałem dyfer z rynku wtórnego 700,- i sprzęgło(ale tylko i wyłącznie moja wina - za bardzo gupkowałem) W serwisie powiedzieli mi że pierwszy raz w historii ich serwisu wymieniali most w IS'ie
4.AT w IS'ie to jedno wielkie nieporozumienie, nie wiem jak ze spalaniem ale to nie chce jechac
5.---------------
6.Tak ma krótkie - 6 biegów
7.Ogólnie nie jest źle ale wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia, jeśli przesiądziesz się ze swojego SC'ka to napewno będzie malo dynamiczne, jeśli nie schodzisz poniżej 4200obr/min zaryzykowałbym nawet stwierdzenie że zapierdala;)
8. Na temat seryjnego zawieszenia za bardzo się nie wypowiem bo szczerze mówiąc już nie pamiętam - jeżdżę już 2 lata za gwincie...
Luxus


1. Spalanie jest duże mój rekord to 16 ale to było nonstop 190 autostradą automatem wg nawigacji
2. trasa najmniej 8,2 srednio 8,9 przy jeżdzie 135 km/h na nawigacji do austrii cykl mieszany 9,5-11 miasto 12-14 w zime a nie jeżdże wolno jak na 155PS 4-biegowy automat to spalanie w normie bmw pali więcej.
3. Jeśli nie ma żadnych wycieków skrzynia ładnie przeżuca biegi i kompresja jest to jest cool można brać ale najlepiej wziąść ze sobą 2 dobrych zaprzyjaźnionych mechaników wtedy przy oględzinach powiedzą co jest grane. JA np przez zapieczone zaciski zbiłem 1000PLN z ceny a po drodze kumpel naprawił by z poznania na sląsk dojechać robił tak szybko jak mechanik rajdowy:)
4. Różnica między automatem a manualem jest zauważalna ale przy codziennnym użydkowaniu nieodczuwalna przynajmniej dla mnie. Miałem okazję jeździć manualem ale komfort braku sprzegla ta róznice rekompensuje powiedzmy szczeże jakbym chciał się nim ścigać to kupił bym is300
5.Nie mam LPG myśląłem nad tym ale 3 osoby z serwisó różnych mi odradziło podobno śą ceramiczne gniazda zaworowe zamiast na lpg kase wydac wydałem w paliwo a tydzień temu do targania w pracy za 6000 kupiłem golfa 3 96 tdi z klimą i problem rozwiązany powód priozaiczny 40000 w rok lexem i mi go zaczyna byc szkoda bo chciałbym go miec na dłużej a golf przetrwa wszystko.
6. manual jest krótszy dużo dlatego lepszy czas do setki
7. zależy co sie pod tym pytaniem wiąze dynamiczne auto jest pojęciem względnym mój brat jeździ A8 4,2 Quattro Bęzyna to dla niego jest to mało dynamiczne auto ale jak ktoś jeździ autami beznzynowymi o podobnej mocy to twierdzi że jest OK
8.Zawieszenie moim zdanuiem to kompromis idealny między komfortem a bezpieczeństwem
Tomekb


Mój to co prawda IS300 ale tez się wypowiem.

1. Z tego co pisze reszta to okazuje się że IS300 spala może 1litr więcej niż IS200
2.U mnie miasto 14-15 trasa 10-11l
3. Ja przez prawie 3 lata eksploatacji i przejechaniu 50tys km(lex ma teraz 85tyskm) oprócz materiałów eksploatacyjnych wymieniłem tylko czujnik poziomowania xenonów tylnej osi(koszt w serwisie 1500zł na allegro znalazłem za 150 )
4. Automat w IS300 spisuje się świetnie
5.-----
6.-----
7.IS300 jest całkiem dynamiczny, i dobrze przyspiesza od niskich obrotów. Oczewiście to zależy jakie ma się oczekiwania albo z czym się porównuje, ja po przejechaniu się IS-fem jak wsiadłem do swojego to mi się wydawało że wogóle nie jedzie
8. Zawieszenie według mnie raczej komfortowe
kamilb


Mam jeszcze kilka pytan odnosnie IS

1 Jak z dostepnoscia czesci do IS

2 Jakie sa koszta wymiany rorzadu( z reguły zawsze po zakupie trzeba wymieniac)

3 Jak wyglada sprawa z rdza?? Gdzie warto zagladac i gdzie moze sie pojawic ??

4 Jak zawieszenie w Is znosi polskie drogi i jakie ogolnie koszta naprawy zawieszenia ??

5 Jak IS sprawuje sie zima ?? Dokladnie chodzi mi o system SNOW czy on cos daje czy zbedny gadzet ??
maxkow


1 Dostępność części ? w IS nic się psuje , są zamienniki i ASO lub masa sprowadzonych z UK na części IS I ALTEZZA

2 Rozrząd w ASO całość kosztuje 1060 zł . http://www.egaraz.com/offer,list,45363, … rzadu.html a w zaprzyjaźnionym warsztacie z zamienników przypuszczam że około 500 zł dokładnie nie wiem bo nie zmieniałem u siebie . To dobry moment na kontakt z naszym kolegą lukaszb24 http://www.lexus.pun.pl/viewtopic.php?id=242

3 Sprawa z rdzą - BRAK niesamowite auto, poważnie zaglądałem w swoim wszędzie i totalny BRAK rdzy

4 Tego akurat nie wiem bo siedzi u mnie reg. KONI i jest naprawde miło

5 System SNOW coś wspaniałego miałem z czymś takim pierwszy raz do czynienia, możesz wierzyć lub nie ale ja w tą zimę latałem pierwszy raz na letnich oponach z włączonym systemem . Zasada działania nie znam ale to dobry temat do opisania na nasze forum, mój krótki opis działania po włączeniu systemu SNOW auto nie boksuje , nie traci przyczepności gaz jest ograniczony, totalnie inne działanie niż system TRC o którym też warto wspomnieć na naszym forum .
lex




1. Dostępność częsci na przyzwoitym poziomie naprawde

2. Części ok. 500-1000 PLN plus wymiana drogie są napinacze

3. jeśli nie ma złych napraw blacharskich to rewelacja poprostu brak

4. Amorki oki mam 192000 w tym ponad 80000 po polskich drogach i jest 75% skuteczności wybijają się łączniki stabilaizatora koszt czterech ok 160 PLN oraz z tego co widze problem jest z tylnymi tulejami pływającymi które można jedynie zregenerować bądz kupić całe zwrotnice z tymi tulejeami amortyzatory z tego cosię dowiadywałem to koszt ok 330PLN za sztuke sprawdzałem standardowe KYB najdrożej wyjda wahacze ale to jedynie zepsuje się jak wpadniesz w dziure poniewaz jest tam system wielowachaczowy z każdej strony wahacze wiec ogólnie oki0 są sworzeń z tego co się orientowałem jest wymienny koszt ok250PLN ceny nie są niskie ale ni eprzerażają szczególnie w tak małej awwaryjności bac sie możesz tych tulei i łącznikó a reszte jak dobrze sprawdzisz przed zakupem to nie bedziesz wiedział ze istnieje

5. Mam AUTOMAT i system snow jest tutaj wskazany działa rewelacyjnie ponieważ zmnienia pracę przepustnicy więć czułość gazu automatycznie. Razem z systemem trc da się normalnie pojeździc po śniegu Gdy system SNOW jest wyłączony system trc nienadąża moim zdaniem jest to konieczność do bezpiecznej jazdy gdyż tyłem lubi czasami zarzucić. Uważać trzeba jedynie na bardzo głębokim śniegu by się nie zawiesić to tylny napęd jest miło rozkładu masy 55/45 z tego co wiem taki jest trzeba uważać

Ostatnio edytowany przez tomekb (2010-03-31 09:43:59)


Mam jeszcze pytanie odnosnie AT , ile biegow ma AT ?? 4 plus nadbieg czy 5 ?? I czy automaty stosowane w IS 200 sa to jakies stare jednostki zaczerpniete z innych modeli czy jest to zupelnie nowy AT dedykowany do IS. Czy AT ma opcje TIP TRONIC ??
maxkow




maxkow napisał:

Czy AT ma opcje TIP TRONIC ??

W IS200 nie ma w IS300 jest
kamilb




At w is jest 4biegowy bez triptonika lae w sumie korzystam z niej jak z triptonika nie wiem czy jest z innymch modeli ale podbno jest to skrzynia i"inteligentna" ma opcje ect power do jazdy super szybkiej zmienia sie charakterystyka pracy gazu przepustnicy i chyba troche oprogramowanie tego nie wiem ale auto inaczej wtedy reaguje na pedał gazu jak w trybie normal moim zdanie troche jest to przeciwienstwo trybu snow

Ostatnio edytowany przez tomekb (2010-03-31 15:50:19)
ObrazekObrazekObrazek

To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie 2012 klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
To już ostatnie chwile na wzięcie udziału w zlocie klik --> ZLOT Lexus-Forum 2012 <-- klik
Awatar użytkownika
patool
Nowy lex user
Posty: 2
Rejestracja: 14 lis 2010, o 13:38
Model Lexusa: IS 200
Kontakt:

Re: IS 200 zakup(wiadomosci ogolne przed zakupem)

Post autor: patool »

Witam, ja mam pytanie związane z instalacja lpg. Ktoś próbował instalować gaziu w IS'ce? Jest to dobry wybór pod kątem żywotności silnika? Bo wiadomo mocy trochę musi uciec
Non è un amico che ti loda, ma chi ti dice la verità
eryk328e46
Nowy lex user
Posty: 4
Rejestracja: 3 sty 2012, o 23:31
Model Lexusa: is 200 moze
Skąd:: Birmingham UK
Kontakt:

Re: IS 200 zakup(wiadomosci ogolne przed zakupem)

Post autor: eryk328e46 »

Jak czesto zdarzaja sie problemy z zapiekajacymi sie tloczkami w ham. przedniej osi ? I jak wyglada spalanie wersji z manualem is200 ?
Awatar użytkownika
dS
Lex Master
Posty: 2932
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:30
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Wołomin
Kontakt:

Re: IS 200 zakup(wiadomosci ogolne przed zakupem)

Post autor: dS »

ja u siebie zrobiłem kompletną regeneracje wszystkich zacisków bo 1 przedni nie do końca odpuszczał, koszt z robocizną na częściach z ASO wyniósł mnie 1000zł, przeliczając to na GBP wychodzi niecałe 200GBP czyli śmieszna kwota, a po zabiegu hamulce żyleta. Nikt inny chyba na forum tego nie robił.
Mi manual w małym mieście na krótkich odcinkach(3km do pracy) spala 11,5l Pb niezależnie czy lato(klima) czy zima(grzanie dupska i ogrzewanie na 24st.C), w trasie jak się leci ok 150km/h spada poniżej 11l

IS200 może mało nie pali ale 6 garów trzeba czymś zapełnić aby autko jechało
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość