Strona 3 z 4

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 11 gru 2013, o 00:11
autor: Jacek
Miałem taki sam dylemat jak Ty, wybrałem II generację bo:

-lepsze zabezpieczenie przed korozją
-hamulce 4 tloczkowe z przodu
-2 strefowa klima
-mocniejszy silnik (niedużo)
-lżejszy i więcej miejsca w środku
-subiektywnie - brzydszy z zewnątrz ale ladniejszy w środku
-więcej dostępnych częsci

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 11 gru 2013, o 01:51
autor: maniek_ls400
Wojtek95 pisze:Siemka , jako ze ten temat po cześci dotyczy mojego pytania to napisze tutaj :-)
.. bardziej zrywna...
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)
I tu się rozczarujesz :( LS jest mocny i potrafi dobrze pojechać, ale ze startu zatrzymanego jest strasznie gumowy - objaw jest taki, że wkręca się na obroty niby przyspiesza, ale prawie stoi w miejscu, by dopiero po chwili wyskoczyć jak z procy (nie ma efektu wbijania głowy w zagłówek) i stąd pierwsze ułamki sekund są frustrujące..
VVTi "odchodzi" dużo lepiej.. Musisz dać się przewieźć każdym z nich i wtedy zdecyduj...

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 11 gru 2013, o 08:47
autor: klasyk
Wojtek95 pisze:chciałbym wiedzieć która jednostka jest lepsza
Moim zadaniem, kiedy przyjdzie moment zakupu, zapomnisz o tym pytaniu. Podaż LS400 jest tak mała, że będzie liczył się wyłącznie: stan egzemplarza/budżet. W tej chwili do sprzedania w Polsce jest raptem kilka sztuk. Wybór jest żaden.
Pozdrawiam poszukiwaczy.

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 11 gru 2013, o 09:31
autor: Jacek
maniek_ls400 pisze:
Wojtek95 pisze:Siemka , jako ze ten temat po cześci dotyczy mojego pytania to napisze tutaj :-)
.. bardziej zrywna...
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)
I tu się rozczarujesz :( LS jest mocny i potrafi dobrze pojechać, ale ze startu zatrzymanego jest strasznie gumowy - objaw jest taki, że wkręca się na obroty niby przyspiesza, ale prawie stoi w miejscu, by dopiero po chwili wyskoczyć jak z procy (nie ma efektu wbijania głowy w zagłówek) i stąd pierwsze ułamki sekund są frustrujące..
VVTi "odchodzi" dużo lepiej.. Musisz dać się przewieźć każdym z nich i wtedy zdecyduj...
Nie mogę się nie zgodzić. Dodałbym do tego bardzo dużą różnicę w zachowaniu auta przy ustawieniu skrzyni na Normal lub Power. Przy Normal samochód jest bardzo leniwy, komfortowy, mi wrzuca najwyższy bieg przy 50kmh i mam 1200obr. Jednocześnie nie za bardzo chce redukować biegi przy wciśnięciu gazu, zdażyło się na trasie przy wyprzedzaniu że miałem lekkie zdziwienie w oczach. Przy Power dużo dłużej ciągnie na biegu i łatwiej, przy mniejszym naciśnięciu gazu redukuje bieg.

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 11 gru 2013, o 09:39
autor: Wojtek95
Chcilbym sie nimi przejechac ale u mnie nigdzie w miescie nie ma , widzialem raz starszego pana w wisniowym ls z ok 97 rok , poza tym nic :-(

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 11 gru 2013, o 11:47
autor: Yarecki
Jacek pisze:
maniek_ls400 pisze:
Wojtek95 pisze:Siemka , jako ze ten temat po cześci dotyczy mojego pytania to napisze tutaj :-)
.. bardziej zrywna...
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)
I tu się rozczarujesz :( LS jest mocny i potrafi dobrze pojechać, ale ze startu zatrzymanego jest strasznie gumowy - objaw jest taki, że wkręca się na obroty niby przyspiesza, ale prawie stoi w miejscu, by dopiero po chwili wyskoczyć jak z procy (nie ma efektu wbijania głowy w zagłówek) i stąd pierwsze ułamki sekund są frustrujące..
VVTi "odchodzi" dużo lepiej.. Musisz dać się przewieźć każdym z nich i wtedy zdecyduj...
Nie mogę się nie zgodzić. Dodałbym do tego bardzo dużą różnicę w zachowaniu auta przy ustawieniu skrzyni na Normal lub Power. Przy Normal samochód jest bardzo leniwy, komfortowy, mi wrzuca najwyższy bieg przy 50kmh i mam 1200obr. Jednocześnie nie za bardzo chce redukować biegi przy wciśnięciu gazu, zdażyło się na trasie przy wyprzedzaniu że miałem lekkie zdziwienie w oczach. Przy Power dużo dłużej ciągnie na biegu i łatwiej, przy mniejszym naciśnięciu gazu redukuje bieg.
Bo skrzynia reaguje na szybkość wciaskania pedału gazu.
przetestuj sobie taka sytuację:
1. wciskaj powoli pedła do pewnego momentu - zobserwujesz iz bedzie sie strał jechac na możliwie wysokim biegu
2. wciśnij do tego samego memontu pedał gazu co w wariancie 1 tyle że gwaltowniej - wtedy zmieni bieg na niższy bez problemu.

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 11 gru 2013, o 14:16
autor: MPower
Wojtek95 pisze:
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)

Dodam ze wyglądem bardziej skłania mnie do siebie UCF10 :-)
Myślę, że jeżeli chodzi o zrywność LS'a to się nie zawiedziesz. Dla mnie auto jest bardzo dynamiczne - wyprzedzanie, ruszanie ze skrzyżowania to sama przyjemność. Jeżdżę tylko na NORMAL, POWER używałem może 5 razy.

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 12 gru 2013, o 18:37
autor: Wojtek95
zobaczymy postaram się tym przejechać , jeszcze rozważam BMW e38 740iA 4.4 , spalanie podobne , jeździłem już takim i moc potężna , szkoda że u mnie w okolicy nie ma nikogo kto by miał lexusa :-(

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 13 gru 2013, o 10:33
autor: Yarecki
Wojtek95 pisze:zobaczymy postaram się tym przejechać , jeszcze rozważam BMW e38 740iA 4.4 , spalanie podobne , jeździłem już takim i moc potężna , szkoda że u mnie w okolicy nie ma nikogo kto by miał lexusa :-(
E38 V8 fajne ale uważaj tam rozrząd kosztuje kilka tysi a do ls 1100 . Ten motor w bmw jest.bardzo drogi w serwisie

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

: 13 gru 2013, o 17:05
autor: kociubek
Ale w BMW rozrząd jest na łańcuchu i raczej nie zdaza się wymiana :P