LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Informacje które warto wiedzieć przed kupowaniem Lexusa.

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez Jacek » 11 gru 2013, o 00:11

Miałem taki sam dylemat jak Ty, wybrałem II generację bo:

-lepsze zabezpieczenie przed korozją
-hamulce 4 tloczkowe z przodu
-2 strefowa klima
-mocniejszy silnik (niedużo)
-lżejszy i więcej miejsca w środku
-subiektywnie - brzydszy z zewnątrz ale ladniejszy w środku
-więcej dostępnych częsci
Avatar użytkownika
Jacek
Lex user
 
Posty: 61
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 20:23
Model Lexusa: miałem LS400 UCF20 :(
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez maniek_ls400 » 11 gru 2013, o 01:51

Wojtek95 napisał(a):Siemka , jako ze ten temat po cześci dotyczy mojego pytania to napisze tutaj :-)
.. bardziej zrywna...
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)

I tu się rozczarujesz :( LS jest mocny i potrafi dobrze pojechać, ale ze startu zatrzymanego jest strasznie gumowy - objaw jest taki, że wkręca się na obroty niby przyspiesza, ale prawie stoi w miejscu, by dopiero po chwili wyskoczyć jak z procy (nie ma efektu wbijania głowy w zagłówek) i stąd pierwsze ułamki sekund są frustrujące..
VVTi "odchodzi" dużo lepiej.. Musisz dać się przewieźć każdym z nich i wtedy zdecyduj...
Mariusz M.
Sprzedam części do LS430 2001 President Tel. 606-103-211
Avatar użytkownika
maniek_ls400
Lex Master
 
Posty: 1516
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 23:19
Lokalizacja: Piaseczno
Model Lexusa: W221 S500
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez klasyk » 11 gru 2013, o 08:47

Wojtek95 napisał(a):chciałbym wiedzieć która jednostka jest lepsza


Moim zadaniem, kiedy przyjdzie moment zakupu, zapomnisz o tym pytaniu. Podaż LS400 jest tak mała, że będzie liczył się wyłącznie: stan egzemplarza/budżet. W tej chwili do sprzedania w Polsce jest raptem kilka sztuk. Wybór jest żaden.
Pozdrawiam poszukiwaczy.
klasyk
 

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez Jacek » 11 gru 2013, o 09:31

maniek_ls400 napisał(a):
Wojtek95 napisał(a):Siemka , jako ze ten temat po cześci dotyczy mojego pytania to napisze tutaj :-)
.. bardziej zrywna...
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)

I tu się rozczarujesz :( LS jest mocny i potrafi dobrze pojechać, ale ze startu zatrzymanego jest strasznie gumowy - objaw jest taki, że wkręca się na obroty niby przyspiesza, ale prawie stoi w miejscu, by dopiero po chwili wyskoczyć jak z procy (nie ma efektu wbijania głowy w zagłówek) i stąd pierwsze ułamki sekund są frustrujące..
VVTi "odchodzi" dużo lepiej.. Musisz dać się przewieźć każdym z nich i wtedy zdecyduj...


Nie mogę się nie zgodzić. Dodałbym do tego bardzo dużą różnicę w zachowaniu auta przy ustawieniu skrzyni na Normal lub Power. Przy Normal samochód jest bardzo leniwy, komfortowy, mi wrzuca najwyższy bieg przy 50kmh i mam 1200obr. Jednocześnie nie za bardzo chce redukować biegi przy wciśnięciu gazu, zdażyło się na trasie przy wyprzedzaniu że miałem lekkie zdziwienie w oczach. Przy Power dużo dłużej ciągnie na biegu i łatwiej, przy mniejszym naciśnięciu gazu redukuje bieg.
Avatar użytkownika
Jacek
Lex user
 
Posty: 61
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 20:23
Model Lexusa: miałem LS400 UCF20 :(
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez Wojtek95 » 11 gru 2013, o 09:39

Chcilbym sie nimi przejechac ale u mnie nigdzie w miescie nie ma , widzialem raz starszego pana w wisniowym ls z ok 97 rok , poza tym nic :-(
Wojtek95
Nowy lex user
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 gru 2013, o 23:16
Model Lexusa: Jeszcze nie ma
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemyśl

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez Yarecki » 11 gru 2013, o 11:47

Jacek napisał(a):
maniek_ls400 napisał(a):
Wojtek95 napisał(a):Siemka , jako ze ten temat po cześci dotyczy mojego pytania to napisze tutaj :-)
.. bardziej zrywna...
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)

I tu się rozczarujesz :( LS jest mocny i potrafi dobrze pojechać, ale ze startu zatrzymanego jest strasznie gumowy - objaw jest taki, że wkręca się na obroty niby przyspiesza, ale prawie stoi w miejscu, by dopiero po chwili wyskoczyć jak z procy (nie ma efektu wbijania głowy w zagłówek) i stąd pierwsze ułamki sekund są frustrujące..
VVTi "odchodzi" dużo lepiej.. Musisz dać się przewieźć każdym z nich i wtedy zdecyduj...


Nie mogę się nie zgodzić. Dodałbym do tego bardzo dużą różnicę w zachowaniu auta przy ustawieniu skrzyni na Normal lub Power. Przy Normal samochód jest bardzo leniwy, komfortowy, mi wrzuca najwyższy bieg przy 50kmh i mam 1200obr. Jednocześnie nie za bardzo chce redukować biegi przy wciśnięciu gazu, zdażyło się na trasie przy wyprzedzaniu że miałem lekkie zdziwienie w oczach. Przy Power dużo dłużej ciągnie na biegu i łatwiej, przy mniejszym naciśnięciu gazu redukuje bieg.


Bo skrzynia reaguje na szybkość wciaskania pedału gazu.
przetestuj sobie taka sytuację:
1. wciskaj powoli pedła do pewnego momentu - zobserwujesz iz bedzie sie strał jechac na możliwie wysokim biegu
2. wciśnij do tego samego memontu pedał gazu co w wariancie 1 tyle że gwaltowniej - wtedy zmieni bieg na niższy bez problemu.
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1995
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez MPower » 11 gru 2013, o 14:16

Wojtek95 napisał(a):
Nie spodziewam się od limuzyny że będzie to bolid , lubię jeździć dynamicznie ale nie ścigać się na każdych światłach , dlatego pytałem też o zrywność , bo przy spalaniu 15-20l chciałbym żeby gdy będzie potrzeba to autko spowodowało u mnie "banana na twarzy" :-)

Dodam ze wyglądem bardziej skłania mnie do siebie UCF10 :-)


Myślę, że jeżeli chodzi o zrywność LS'a to się nie zawiedziesz. Dla mnie auto jest bardzo dynamiczne - wyprzedzanie, ruszanie ze skrzyżowania to sama przyjemność. Jeżdżę tylko na NORMAL, POWER używałem może 5 razy.
Avatar użytkownika
MPower
Lex user
 
Posty: 137
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 17:05
Model Lexusa: LS400
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: lubuskie

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez Wojtek95 » 12 gru 2013, o 18:37

zobaczymy postaram się tym przejechać , jeszcze rozważam BMW e38 740iA 4.4 , spalanie podobne , jeździłem już takim i moc potężna , szkoda że u mnie w okolicy nie ma nikogo kto by miał lexusa :-(
Wojtek95
Nowy lex user
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 gru 2013, o 23:16
Model Lexusa: Jeszcze nie ma
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Przemyśl

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez Yarecki » 13 gru 2013, o 10:33

Wojtek95 napisał(a):zobaczymy postaram się tym przejechać , jeszcze rozważam BMW e38 740iA 4.4 , spalanie podobne , jeździłem już takim i moc potężna , szkoda że u mnie w okolicy nie ma nikogo kto by miał lexusa :-(

E38 V8 fajne ale uważaj tam rozrząd kosztuje kilka tysi a do ls 1100 . Ten motor w bmw jest.bardzo drogi w serwisie
Yarecki
Lex Master
 
Posty: 1995
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polandia

Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć

Postprzez kociubek » 13 gru 2013, o 17:05

Ale w BMW rozrząd jest na łańcuchu i raczej nie zdaza się wymiana :P
kociubek
Nowy lex user
 
Posty: 7
Dołączył(a): 4 lut 2013, o 21:23
Model Lexusa: nie ma
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legnica

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Kupujemy Lexusa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości