Zakup Lexusa NX 350h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu NX
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pawelwone
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:52
Model Lexusa: IS250/ IS200t / NX300H / ES300H / NX350H
Skąd:: Rzeszów
Kontakt:

Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: pawelwone »

vki pisze:Po zalogowaniu się do "Mój Lexus" widzę tylko dwie zakładki:
"Moje Pojazdy" i "Moje Konfiguracje". Nie mam możliwości śledzenia zamówienia. Dzwoniłem do sprzedawcy i powiedział, że adres mailowy jest podpięty do konta. Niestety w dalszym ciągu "posiadasz 0 samochodów przypisanych do swego konta". Jak te nasze Lexusy będą działać jak to konto My Lexus to słabo będzie.
Powinna być jeszcze jedna zakładka "Moje zamówienia".

Natomiast w aplikacji są takie zakładki :
"Mój garaż":
"Posiadane"
"Zakupione"


Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Ghotti
Lex Master
Posty: 1377
Rejestracja: 12 kwie 2021, o 04:06
Model Lexusa: 350h
Skąd:: mazowieckie
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: Ghotti »

Tez nie widza zakładki moje zamówienia na www w aplikacji nie sprawdzałem
Lewsey 89
Lex user
Posty: 113
Rejestracja: 13 sty 2022, o 22:05
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Śląsk
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: Lewsey 89 »

19/01 zamówiłem NX'a. Termin odbioru na 30/09/2022.


Wersja Omotenashi Graphite Black, wnętrze Hazel + pakiet LUXURY+ Koła zimowe+ GPS no i oczywiście siatka oraz wykładzina gumowa ale to już należy akurat traktować jako STD:)

Będzie to mój pierwszy LEXUS, mam nadzieję, że nie ostatni:)
vki
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 28 lis 2021, o 21:28
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Legnica
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: vki »

pawelwone pisze:
vki pisze:Po zalogowaniu się do "Mój Lexus" widzę tylko dwie zakładki:
"Moje Pojazdy" i "Moje Konfiguracje". Nie mam możliwości śledzenia zamówienia. Dzwoniłem do sprzedawcy i powiedział, że adres mailowy jest podpięty do konta. Niestety w dalszym ciągu "posiadasz 0 samochodów przypisanych do swego konta". Jak te nasze Lexusy będą działać jak to konto My Lexus to słabo będzie.
Powinna być jeszcze jedna zakładka "Moje zamówienia".

Natomiast w aplikacji są takie zakładki :
"Mój garaż":
"Posiadane"
"Zakupione"



Nie wiem o co kaman ale ja po zalogowaniu, w zakładce "Zarządzaj swoimi samochodami" mam tylko "Moje pojazdy" oraz "Moje konfiguracje".
Nigdzie nie znalazłem "Moje zamówienia".
Awatar użytkownika
pawelwone
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:52
Model Lexusa: IS250/ IS200t / NX300H / ES300H / NX350H
Skąd:: Rzeszów
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: pawelwone »

Posiadane
Załączniki
Screenshot_20220122_230952_app.mylexus.lexus.com.mylexus_316746298279269_317135343483376.jpg
Screenshot_20220122_230952_app.mylexus.lexus.com.mylexus_316746298279269_317135343483376.jpg (39.84 KiB) Przejrzano 1509 razy
Awatar użytkownika
pawelwone
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 24 gru 2011, o 22:52
Model Lexusa: IS250/ IS200t / NX300H / ES300H / NX350H
Skąd:: Rzeszów
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: pawelwone »

Zakupione
Załączniki
Screenshot_20220123_174055_app.mylexus.lexus.com.mylexus.jpg
Screenshot_20220123_174055_app.mylexus.lexus.com.mylexus.jpg (23.5 KiB) Przejrzano 1403 razy
Ostatnio zmieniony 23 sty 2022, o 19:11 przez pawelwone, łącznie zmieniany 1 raz.
heretyk
Lex user
Posty: 66
Rejestracja: 6 sie 2021, o 12:42
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: heretyk »

vki pisze:
pawelwone pisze:
vki pisze:Po zalogowaniu się do "Mój Lexus" widzę tylko dwie zakładki:
"Moje Pojazdy" i "Moje Konfiguracje". Nie mam możliwości śledzenia zamówienia. Dzwoniłem do sprzedawcy i powiedział, że adres mailowy jest podpięty do konta. Niestety w dalszym ciągu "posiadasz 0 samochodów przypisanych do swego konta". Jak te nasze Lexusy będą działać jak to konto My Lexus to słabo będzie.
Powinna być jeszcze jedna zakładka "Moje zamówienia".

Natomiast w aplikacji są takie zakładki :
"Mój garaż":
"Posiadane"
"Zakupione"



Nie wiem o co kaman ale ja po zalogowaniu, w zakładce "Zarządzaj swoimi samochodami" mam tylko "Moje pojazdy" oraz "Moje konfiguracje".
Nigdzie nie znalazłem "Moje zamówienia".
Mam ten sam problem. Napisałem do suportu na stronie lexusa. Odpowiedzieli ze nie wyraziłem zgód marketingowych i żebym zgłosił sie do swojego dealera. Dealer sprawdził, zgody są ale okazało sie ze był błąd w synchronizacji danych pomiędzy systemami i numer zamawiania sie nie przeprocesował. Zajmuje sie tym dział IT I w pon. już powinien działać.
vki
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 28 lis 2021, o 21:28
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Legnica
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: vki »

Mam ten sam problem. Napisałem do suportu na stronie lexusa. Odpowiedzieli ze nie wyraziłem zgód marketingowych i żebym zgłosił sie do swojego dealera. Dealer sprawdził, zgody są ale okazało sie ze był błąd w synchronizacji danych pomiędzy systemami i numer zamawiania sie nie przeprocesował. Zajmuje sie tym dział IT I w pon. już powinien działać.[/quote]


Możesz podesłać adres mailowy na który napisałeś o występującym problemie.
Napiszę do nich i zobaczymy jakie przyniesie to efekty.
heretyk
Lex user
Posty: 66
Rejestracja: 6 sie 2021, o 12:42
Model Lexusa: NX350h
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: heretyk »

vki pisze:Mam ten sam problem. Napisałem do suportu na stronie lexusa. Odpowiedzieli ze nie wyraziłem zgód marketingowych i żebym zgłosił sie do swojego dealera. Dealer sprawdził, zgody są ale okazało sie ze był błąd w synchronizacji danych pomiędzy systemami i numer zamawiania sie nie przeprocesował. Zajmuje sie tym dział IT I w pon. już powinien działać.

Możesz podesłać adres mailowy na który napisałeś o występującym problemie.
Napiszę do nich i zobaczymy jakie przyniesie to efekty.[/quote]

Wpierw pisałem, przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, a późnej odpisywali już do mnie bezposrednio z adresu: "klient@toyota.pl"
vki
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 28 lis 2021, o 21:28
Model Lexusa: NX 350h
Skąd:: Legnica
Kontakt:

Re: Zakup Lexusa NX 350h

Post autor: vki »

Wpierw pisałem, przez formularz kontaktowy na stronie internetowej, a późnej odpisywali już do mnie bezposrednio z adresu: "klient@toyota.pl"[/quote]

No i już jest ok czy dalej masz problem.
Ja teraz napisałem do nich maila.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus NX”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości