Strona 1 z 2

LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 20:31
przez Wiener
Uwaga! Uwaga!

Mamy poważne podstawy, aby spodziewać pojawienia się LX570 na polskim rynku. Nie wersji dla poganiaczy wielbłądów z Dubaju, nie importu ze Stanów. Po prostu europejskiej wersji LX570 dostępnej w normalnej dystrybucji. Po Polsce jeździ homologacyjny LX570, co oznacza, że importer poczynił już duże kroki w tym kierunku.

Uważam, że zapotrzebowanie przewyższy wszelkie prognozy Panów z Toyoty/Lexusa i będzie schodził u nas jak ciepłe bułeczki. Zapotrzebowanie na luksusowe terenówki z wolnossącym silnikiem benzynowym widać wyraźnie po ilości sprowadzonych Land Cruiserów 200 z Rosji/Emiratów na naszych drogach. Jest to samochód cudowny - niezniszczalny, ogromny, prawdziwie terenowy, szybszy od niejednego sportowego sedana i luksusowy. Taka lepsza wersja LC200. Na naszym rynku całkowicie bezkonkurencyjny. Jeśli importer nie przesadzi z ceną, to zamówię tego bydlaka na produkcję na luty. :dance3:


LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 21:00
przez Kristof
Wiener napisał(a):Uwaga! Uwaga!

Mamy poważne podstawy, aby spodziewać pojawienia się LX570 na polskim rynku. Nie wersji dla poganiaczy wielbłądów z Dubaju, nie importu ze Stanów. Po prostu europejskiej wersji LX570 dostępnej w normalnej dystrybucji. Po Polsce jeździ homologacyjny LX570, co oznacza, że importer poczynił już duże kroki w tym kierunku.

Uważam, że zapotrzebowanie przewyższy wszelkie prognozy Panów z Toyoty/Lexusa i będzie schodził u nas jak ciepłe bułeczki. Zapotrzebowanie na luksusowe terenówki z wolnossącym silnikiem benzynowym widać wyraźnie po ilości sprowadzonych Land Cruiserów 200 z Rosji/Emiratów na naszych drogach. Jest to samochód cudowny - niezniszczalny, ogromny, prawdziwie terenowy, szybszy od niejednego sportowego sedana i luksusowy. Taka lepsza wersja LC200. Na naszym rynku całkowicie bezkonkurencyjny. Jeśli importer nie przesadzi z ceną, to zamówię tego bydlaka na produkcję na luty. :dance3:

Czyżby ktoś już oglądał recenzje...? ;) Pertyn się nim zachwycał ale patrząc na ceny LS to spodziewam się 700k

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 21:05
przez Wiener
No właśnie takiej przesady z cenami być nie może. Powinien kosztować katalogowo koło 440 000zł. Dlaczego? Poniważ w Stanach kosztuje praktycznie tyle samo, co GS-F, a GS-F właśnie te 440 000 kosztował w Polsce. Za ceną w okolicach 400 000 z górką przemawia też cena Land Cruisera V8, który przez chwilę był i kosztował jakieś 420 000zł. Cena Land Cruisera V8 w Stanach też jest podobna do ceny LXa. LC500h kosztuje w Stanach katalogowo 92t USD, u nas 490t PLN. LX w Stanach to 85t USD, więc jestem dobrej myśli.

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 21:10
przez przemosc

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 21:15
przez adamsky73
Jak w 2020 wprowadzą w Europie normy Euro 7, to takie auta będziemy mogli zobaczyć stojące w muzeum. Choć taka norma w Polsce wejdzie pewnie jak inni już będą mieli wyłącznie elektryki :D

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 21:19
przez Wiener
Nie przesadzaj. Od 2020 będzie euro6d i wystarczy dostosować ten silnik do wymogów euro6d. Nie jest to wielki wyczyn, ponieważ duże silniki benzynowe bez doładowania są wbrew pozorom najczystsze. To uturbienie wzmaga emisję cząstek. Skoro pierdziawki typu A45 i technologicznie stare TDI spełniają te wszystkie normy, to 5.7 też spełni. Zależy to tylko od dobrej woli importera.

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 22:55
przez wojtekS
Bardzo dużo tych aut wraz z Land Cruserami V8 widziałem na biednej Ukrainie. Wszystkie są czarne z mocno przyciemnianymi szybami :)

Mają też acury MDX, hondy Pilot i inne auta znane nam jedynie z rynku USA również fabrycznie w wersji europejskiej (ale nie na EU) z licznikami w kilometrach, lampami asymetrycznymi, pomarańczowymi migaczami itd...

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 24 kwi 2018, o 23:27
przez Kafecz
Piekne auto. Piekny silnik. W PL osiagalny dla nielicznych. Poza tym w kraju caly czas panuje przywiazanie do niemieckich marek a szkoda.

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 25 kwi 2018, o 00:24
przez BeeMiX
Przy duży Range'u na rynku będzie tylko ciekawostką, a jeszcze wchodzi nowa Gklasa.

Re: LX570 na polski rynek

PostNapisane: 25 kwi 2018, o 08:25
przez Wiener
G Klasa to jednak inny typ samochodu. Bardziej delikatna jest. A Land Rover... no będzie konkurencją jak akurat nie będzie stał w warsztacie.
Poniższy wykres przemawia na korzyść Toyoty/Lexusa.
Obrazek