Lexus ES pogromca GS

Historia modeli oraz dane techniczne

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez _chris_ » 13 cze 2018, o 17:24

Kiepsko, na zachodzie też taki silnik? Oby mieli większy wybór.
_chris_
Lex user
 
Posty: 64
Dołączył(a): 11 wrz 2015, o 20:08
Model Lexusa: GS 450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL_

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez pss » 13 cze 2018, o 17:43

Z tego co widać, na rynku niemieckim też ma być tylko hybryda: https://www.lexus.de/car-models/es/#body-content
Konkurencja dla niemieckich marek żadna :)
pss
Lex user
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2 cze 2016, o 19:25
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez Dawid0ss » 14 cze 2018, o 17:39

niven napisał(a):przyspieszenie do setki 8,9, prędkośc maksymalna 180

faktycznie konkurencja dla Niemców - chyba jedynie pod względem ciszy i bezawaryjności bo z całym szacunkiem ale skoda fabia ma lepsze osiągi

Imo Toyota objęła taki kierunek już jakiś czas temu. Priorytet to ekologia i mniejsze spalanie, a nie osiągi. Wyścigi po autostradzie itp to niestety domena krajów rozwijających się, również Polski. Na Zachodzie stosowne prawo już trochę podleczyło takie choroby ;-)
Pzdr
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez Wiener » 15 cze 2018, o 18:36

Dawid0ss napisał(a):
niven napisał(a):przyspieszenie do setki 8,9, prędkośc maksymalna 180

faktycznie konkurencja dla Niemców - chyba jedynie pod względem ciszy i bezawaryjności bo z całym szacunkiem ale skoda fabia ma lepsze osiągi

Imo Toyota objęła taki kierunek już jakiś czas temu. Priorytet to ekologia i mniejsze spalanie, a nie osiągi. Wyścigi po autostradzie itp to niestety domena krajów rozwijających się, również Polski. Na Zachodzie stosowne prawo już trochę podleczyło takie choroby ;-)


Znowu pleciesz głupoty. W krajach rozwijających się jest tyle autostrad, że jest to ich domeną? Kiedy ostatnio widziałeś w Polsce wyścig na autostradzie? Dlaczego w Niemczech sprzedaje się tyle samochodów z silnikami 300KM+? Nie jeżdżą po autostradach po 250km/h i się nie ścigają? A może jednak? Wystarczy wpisać w yt "autobahn full speed" albo "autobahn race"... a może Niemcy to kraj rozwijający się?
Z całym szacunkiem, ale po co takimi nic nie wnoszącymi postami śmiecisz na forum?

niven napisał(a):przyspieszenie do setki 8,9, prędkośc maksymalna 180

faktycznie konkurencja dla Niemców - chyba jedynie pod względem ciszy i bezawaryjności bo z całym szacunkiem ale skoda fabia ma lepsze osiągi


Lecą w c***a i tyle. Wydaje im się, że Europejczyk to gównojad i kupi wszystko z odpowiednio dużym logo drogiej marki. I tak niestety jest, wystarczy zobaczyć na "mercedesy" klasy *A z silnikami Dacii. 8,9 to jest kpina z klienta i poziom starej skody. To już lepiej sobie kupić nową albo nawet starą rav4. Objedzie takiego ESa (8s, a nie 9), będzie wygodniejsza, z AWD i tańsza. Mi się odechciewa kolejnego Lexusa ze względu właśnie na zachowanie importera i marki generalnie. 8,9s i FWD w "luksusowej limuzynie klasy wyższej" to powtarzam, kpina. Wiadomo, bezawaryjność najlepsza na rynku, ale... Infiniti też daje 3 lata gwarancji, a do tego 405KM. Pałka się powoli przegina, przynajmniej z mojej strony. A niech tylko inne firmy dogonią Lexusa z niezawodnością, to będzie to ich koniec w Europie.
Wiener
Lex user
 
Posty: 98
Dołączył(a): 28 lis 2015, o 18:25
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawka

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez ledziu » 15 cze 2018, o 19:38

Wiener napisał(a):Lecą w c***a i tyle. Wydaje im się, że Europejczyk to gównojad i kupi wszystko z odpowiednio dużym logo drogiej marki. I tak niestety jest, wystarczy zobaczyć na "mercedesy" klasy *A z silnikami Dacii. 8,9 to jest kpina z klienta i poziom starej skody. To już lepiej sobie kupić nową albo nawet starą rav4. Objedzie takiego ESa (8s, a nie 9), będzie wygodniejsza, z AWD i tańsza. Mi się odechciewa kolejnego Lexusa ze względu właśnie na zachowanie importera i marki generalnie. 8,9s i FWD w "luksusowej limuzynie klasy wyższej" to powtarzam, kpina. Wiadomo, bezawaryjność najlepsza na rynku, ale... Infiniti też daje 3 lata gwarancji, a do tego 405KM. Pałka się powoli przegina, przynajmniej z mojej strony. A niech tylko inne firmy dogonią Lexusa z niezawodnością, to będzie to ich koniec w Europie.


A ja uważam ze też troszku płyniesz z tymi stwierdzeniami które tak naprawdę są niczym nie poparte albo podparte... :biggrin2:

Tak możemy sobie gdybac, psioczyć i pitolić a prawda jest taka że jest milion powodów na podstawie których podejmowane są pewne decyzje... Czy ktoś z Was zastanawiał się że może lexus ma trochę więcej informacji na temat klienta eu, na temat jego potrzeb i preferencji. Przecież mamy takie czasy że można określić profil przyszłego klienta, z jaka prędkością jeździ, co lubi i na co kasę wyda... A jak np: wyszło że na 1000ąc osób kupujących lexa 950 nie przekroczyło 150km/h, ma w dupie prędkość, nie nosi koszuli z żabotami a potrzebuje spokoju ducha i pewności kieszeni (do tego za chwilę się odniosę)...

A skąd wiecie że nie zadziałały jakieś "dziwne" siły które powiedziały dajcie spokój helmutwni premium a Wy macie spokój tu i tam np: przy mikrusach tojki. Zapytacie się o co chodzi ale trzeba sobie przypomnieć co się działo jak koncern tojki importował auta na teren eu ile kosztowały opłaty i rynkowe zaistnienie. Więc co zrobiono ? Dogadano się na fabryki w eu no ale to chyba nie był największy problem dla jakości tojki tylko problemem były uzgodnienia mniej upubliczniane czyli każde auto musiało być zaopatrzone w ileś procent części pochodzących od bosza i podobnych asów przestworzy z z de/fr/gb.

A skąd wiecie że lexus nie szykuje czegoś innego??? Może wejścia Innego segmentu auta? A może koncern tojki woli wzmocnić sprzedaż jakiegoś gówniaka na którym zarobi x10 niż na całej klasie GSa?? Więc przytrzyma segment rynku ale bez angażowania się a kaskę skieruje gdzieś indziej.

Więc to takie gdybanie bo Wam się nie podoba ale ktoś kto ma dane milionów klientów z całego świata ma w dupie opinie 10osób z których i tak 5 ma nowe lexy a drugie 5 obecnego is-a kupi za 15lat :biggrin2:

A tak już całkowicie ogólnie to sam nie wiem gdzie zmierza motoryzacja i tak naprawdę konkretne marki... często podpieracie się świętą trujcą helmutową albo jakimiś włoszkami a ja ostatnio znowu byłem na swoich porównania (oczywiście w de :biggrin2: ) i... najstarsze auto miało pewnie ze 2lata. Powiem tak... szybkie auta z de są szybkie, są fajne ale podchodze do tego sceptycznie iż np: bmw M5 diesel ma 400km i w pyte Nm tabelkowo jedzie jak wariat (w realu nawet nie miał okazji powąchać wydechu mojego wariata :laugh1: ) ale myśle po co to?? I tak po pół roku człowiek się przyzwyczai a pod maską jest tyle elektroniki że strach nawet pomyśleć o serwisie tego po gwarancji... zresztą sam kierownik tego bolidu potwierdza że 4ery turbiny wywołują w ASO drgawki. I niby mamy pogromce tej wstrętnej marki lexus ale czy to wszystko jest warte tego co sobą reprezentuje BMW które pewnie przy pierwszej awarii 4erech turbin będzie kosztować tyle co nowe ajgo??? Następny pacjent to MB S V8 bit (znowu powąchał rurkę ale cały czas w zasięgu wzroku więc było lepiej :biggrin2: ) auto mega fajne, wygodne itp... ale wsiada się w nie i wysiada bez podniety którą można jedynie uzyskać jak się zobaczy minę kierowcy niby sportowego auta objechanego przez lemuzynę a tak jak się to nie zdarzy to...powiemy no jedzie...i tyle, jest cicho, dostojnie i fajnie hmm... a o serwisie nie będę pisał bo znając pewne przypadłości MB w poprzednich latach fajerwerków bym się nie spodziewał.

Więc mam mieszane uczucia co do i poczynań marki Lex ale też ogólnie całej motoryzacji... bez specjalnego ganienia jednych i drugich. Wszystko wyjdzie w praniu. Poczekajmy co czas przyniesie.
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1697
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez Wiener » 15 cze 2018, o 19:59

Które stwierdzenia są niepoparte? Niezawodność jest poparta rankingami jdpower i consumer reports. Dane techniczne są dostępne ogólnie - te ESa, RAV4, Infiniti itd. A reszta to moje preferencje, zresztą zaznaczyłem, że MI się to nie podoba.

Stwierdzenie, że Toyka wie, czego chce klient jest średnio trafione. Gdyby wiedziała, to by była liderem na rynku ze swoimi samochodami. Ile GSów się sprzedało w Europie w 2017? A ISów? A RC? A konstrukcji konkurencyjnych? Więc z tego raczej wynika, że Toyka gówno wie, a nie to, za co chce zapłacić klient. Z jakiegoś powodu pomimo powszechnie znanej niezawodności Lexusów, sprzedaje się więcej trójek. Może przez dostępność 3 litrowych silników i 4x4? Toyce się nie wydaje, skoro nawet dilerzy narzekają na brak IS350AWD, bo wiele osób by takiego kupiła, a 2.0t/2.5h nie? Przecież oni brną tam, gdzie porażkę poniósł Avensis.
Wiener
Lex user
 
Posty: 98
Dołączył(a): 28 lis 2015, o 18:25
Model Lexusa: is200t
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawka

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez ledziu » 15 cze 2018, o 20:15

Wiener napisał(a):Które stwierdzenia są niepoparte? Niezawodność jest poparta rankingami jdpower i consumer reports. Dane techniczne są dostępne ogólnie - te ESa, RAV4, Infiniti itd. A reszta to moje preferencje, zresztą zaznaczyłem, że MI się to nie podoba.

Stwierdzenie, że Toyka wie, czego chce klient jest średnio trafione. Gdyby wiedziała, to by była liderem na rynku ze swoimi samochodami. Ile GSów się sprzedało w Europie w 2017? A ISów? A RC? A konstrukcji konkurencyjnych? Więc z tego raczej wynika, że Toyka gówno wie, a nie to, za co chce zapłacić klient. Z jakiegoś powodu pomimo powszechnie znanej niezawodności Lexusów, sprzedaje się więcej trójek. Może przez dostępność 3 litrowych silników i 4x4? Toyce się nie wydaje, skoro nawet dilerzy narzekają na brak IS350AWD, bo wiele osób by takiego kupiła, a 2.0t/2.5h nie? Przecież oni brną tam, gdzie porażkę poniósł Avensis.


O czym Ty piszesz :?: o rankingach albo o osiagach tabelkowych... :?: to nawet nie jest szczyt góry lodowej który towarzyszy podejmowaniu decyzji przez koncerny...
Poczytaj sobie jeszcze raz dane sprzedażowe marki tojka na cały świecie a potem pisz ze koncern nie wie co robi... :ok:
ledziu
Lex Master
 
Posty: 1697
Dołączył(a): 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pol

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez niven » wczoraj, o 08:38

ledziu właśnie idealnie stwierdziłeś NA CAŁYM ŚWIECIE

tylko że na tym całym świecie dostępny jest ES300h, ES350


i teraz sobie porównajmy:

ŚWIAT:
CT200h
IS200t
IS350
IS300h

ES300h
ES350

GS200t
GS450h
GS350
GSF

LS500
LS500h


W EUROPIE

CT200h
IS200t
IS300h

ES300h

LS500
LS500h


pomijam już modele w Europie niedostępne takie jak np. LX
niven
Lex user
 
Posty: 222
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez Dawid0ss » wczoraj, o 08:57

Wiener napisał(a):
Dawid0ss napisał(a):Imo Toyota objęła taki kierunek już jakiś czas temu. Priorytet to ekologia i mniejsze spalanie, a nie osiągi. Wyścigi po autostradzie itp to niestety domena krajów rozwijających się, również Polski. Na Zachodzie stosowne prawo już trochę podleczyło takie choroby ;-)


Znowu pleciesz głupoty. W krajach rozwijających się jest tyle autostrad, że jest to ich domeną? Kiedy ostatnio widziałeś w Polsce wyścig na autostradzie? Dlaczego w Niemczech sprzedaje się tyle samochodów z silnikami 300KM+? Nie jeżdżą po autostradach po 250km/h i się nie ścigają? A może jednak? Wystarczy wpisać w yt "autobahn full speed" albo "autobahn race"... a może Niemcy to kraj rozwijający się?
Z całym szacunkiem, ale po co takimi nic nie wnoszącymi postami śmiecisz na forum?.

Nerwowyś, Kolego. Filmiki na YT, które wrzucają jacyś idioci jadący na złamanie karku, to nie cały kraj. Może ogranicz trochę jednak YT, skoro to dla Ciebie rzeczywistość ;-)
Moja maszynka - IS 200 Turbo mk1 http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php?t=8932
Avatar użytkownika
Dawid0ss
Lex Master
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 14 sty 2013, o 12:46
Model Lexusa: IS 200 Turbo mk1 (link w stopce)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lexus ES pogromca GS

Postprzez q3_ » wczoraj, o 15:01

Ja tam się nie znam na tym, ale od pracownika Toyoty słyszałem niedawno, że rynek europejski dla Toyoty to 8%. Ja też wolałbym dopieścić obszary, gdzie na prawdę kupują mój produkt a nie gdzie to udają że kupują i jeszcze marudzą.
q3_
Lex user
 
Posty: 192
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 08:44
Model Lexusa: LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Informacje na temat marki Lexus

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość