GS 430 Biegi manualne

Jazikowski
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 10 gru 2018, o 02:16
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: Jazikowski »

bigfish pisze:z Białegostoku co Pan pływał z cena, 430 z gazem chyba znikła, kupiłeś go? :)

Nie kolego, trafiłem anglika w bardzo okazyjej cenie a ogloszenie stało moze z 5 minut ;P,
cooper69 pisze:Rozumiem, że to w ramach tęsknoty za panowaniem nad biegami próbujesz?
Zapomnij o manualnej zmianie i ciesz się autem.
Po doświadczeniach z wyścigów na 1/4 mili na zlocie Saaba to 90% miszczuf manuala wymięka nawet bez włączonego trybu Sport (w klexusie nazywa się to PWR), a część z nich kończyła na szybkiej wymianie sprzęgła :P
Nie kolego nie z tęsknoty, automat jest bardzo wygodny pod względem wajchowania i elastyczności, chce poprostu sprawdzić czy wszystko działa jak należy, by w razie co nie wbić się w duże koszta przy ewentualnej naprawie, właśnie jest sporo rzeczy których nie ogarniam, między innymi ten tryb PWR, przewiniesz po krotcce jak to działa? ;)
cooper69
Lex user
Posty: 230
Rejestracja: 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Skąd:: 3City
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: cooper69 »

Włącz i się przekonaj tylko na wielopasmowej bo to auto nie jest przystosowane do jazdy w Polsce.
Skrzynia w tym trybie później zmienia biegi czyli kręci do wyższych obrotów.
Jeżdżenie w tym trybie cały czas powoduje sporo wyższe zużycie przekładni w każdym klasycznym automacie (w cvt pewnie też).
Ostatnio zmieniony 8 maja 2019, o 15:11 przez cooper69, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: gmiter »

cooper69 pisze: Jeżdżenie w tym trybie cały czas powoduje sporo wyższe zużycie przekładni w każtym klasycznym automacie (w cvt pewnie też).
Tu niestety się mylisz. Powyżej 2800 obrotów masz pełny lockup biegów w tej skrzyni jak dobrze pamiętam serwisówkę i sprzęgło hydrokinetyczne mniej dostaje po tyłku:) Zato silnik i tył napędu bardziej.
Awatar użytkownika
piotrek_camry
Lex user
Posty: 205
Rejestracja: 16 paź 2016, o 21:37
Model Lexusa: Camry x2
Skąd:: Wojnów/Siedlce
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: piotrek_camry »

Lexus GS w Siedlach...to jakiś żart, tu się Audi liczy :laugh1:
Jazikowski
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 10 gru 2018, o 02:16
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: Jazikowski »

Powiem wam, że wypróbowałem ten tryb w Full opcji sport i jestem bardzo miłe zaskoczony w szczególności po przesiadce z is200 ^^ mojego drifrowoza xd , wydaje się, że wszystko plynnie działa ale trzeba będzie wymienić olej w skrzyni bo jak z 2 na 3 zmieni przy wyższych obrotach (5tys) to potrafi szarpnac to jedyny makament który wylapalem, a tak wszystko pięknie płynie i ten silnik, cos pięknego.. ^^
Jazikowski
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 10 gru 2018, o 02:16
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: Jazikowski »

piotrek_camry pisze:Lexus GS w Siedlach...to jakiś żart, tu się Audi liczy :laugh1:

Nie pierwszy i nie ostatni, to nie żart, to pogrom Siedleckich ulic w brytyjskiej wersji :D,
Audi? A co to Ałdi? Hahaha : P
Awatar użytkownika
piotrek_camry
Lex user
Posty: 205
Rejestracja: 16 paź 2016, o 21:37
Model Lexusa: Camry x2
Skąd:: Wojnów/Siedlce
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: piotrek_camry »

Jak wypatrzę to będę trąbił :laugh1:
Jazikowski
Lex user
Posty: 69
Rejestracja: 10 gru 2018, o 02:16
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Siedlce
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: Jazikowski »

piotrek_camry pisze:Jak wypatrzę to będę trąbił :laugh1:
Z chęcią bym wyskoczył na jakiegoś drag race :zryw:
Tylko wpierw zarejstruje i ubezpiecze :secretyb:
Awatar użytkownika
feecle
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 1 lis 2014, o 16:14
Model Lexusa: GS430
Skąd:: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: GS 430 Biegi manualne

Post autor: feecle »

cooper69 pisze: Skrzynia w tym trybie później zmienia biegi czyli kręci do wyższych obrotów.
Jeżdżenie w tym trybie cały czas powoduje sporo wyższe zużycie przekładni w każdym klasycznym automacie (w cvt pewnie też).
Jazda w trybie PWR nie powoduje szybszego zużycia skrzyni. Wręcz przeciwnie - szybsze przełączanie biegów jest korzystne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk3 2005-2012”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości