Strona 2 z 2

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

: 19 cze 2018, o 10:54
autor: BeeMiX
GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

: 19 cze 2018, o 13:35
autor: KRYSPIN_lex
BeeMiX pisze:GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować
:piwo:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

: 19 cze 2018, o 16:37
autor: carinus
Po takiej zmianie skrzynia bedzie mogła ruszać z ostatniego przełożenia.Próbowałem kiedyś na siłę szukać dłuższego przełożenia do IS-a,ale teraz widzę że jednak nawet potężny moment silnika można zabić długimi przełożeniami.
Jedynie dla uzyskania większej V-max szukam dyfra z nieznacznie mniejszym przełożeniem.Obrotów silnika już raczej nie podkręcę.

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

: 19 cze 2018, o 20:24
autor: BeeMiX
Nie no aż tak źle to nie będzie :) U Ciebie przy Turbo im dluższy dyfer tym fajniej

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

: 20 cze 2018, o 09:23
autor: ledziu
Przy 4,27 bałbym się że skrzynia będzie chciała zmieniać biegi zbyt często a przy jej ograniczeniach moż być to dla niej kłopotliwe.

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

: 14 lip 2018, o 18:52
autor: malus86
Mogę coś podpowiedzieć w temacie.. miałem nie miły przypadek w gs430 2,w trasie przy 120 zblokowalo mi skrzynie...wał zwinął się jak mokry ręcznik prawdopodobnie dyfer tez padł. Kupiłem skrzynie i wał od 430,natomiast dyfer od 300. Wszystko chodziło idealnie. Nie odczułem lepszego przyspieszenia, natomiast miałem większe obroty w trasie. Przy 140km/h powinno być 3 tys obrotów,ja miałem 3.2.