modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: BeeMiX »

GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować
Awatar użytkownika
KRYSPIN_lex
Lex user
Posty: 117
Rejestracja: 28 gru 2016, o 17:02
Model Lexusa: RX330 GS....
Skąd:: Płock
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: KRYSPIN_lex »

BeeMiX pisze:GS300 mk1 ma tez 4.27 i powinno pasować
:piwo:
GS300 MK2 angol i EU na śrubki .... priv
Awatar użytkownika
carinus
Lex Master
Posty: 1843
Rejestracja: 28 lis 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: carinus »

Po takiej zmianie skrzynia bedzie mogła ruszać z ostatniego przełożenia.Próbowałem kiedyś na siłę szukać dłuższego przełożenia do IS-a,ale teraz widzę że jednak nawet potężny moment silnika można zabić długimi przełożeniami.
Jedynie dla uzyskania większej V-max szukam dyfra z nieznacznie mniejszym przełożeniem.Obrotów silnika już raczej nie podkręcę.
Awatar użytkownika
BeeMiX
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:16
Model Lexusa: 97 SC300 Turbo 6spd
Skąd:: NYC / Choszczno
Lokalizacja: NYC / Choszczno
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: BeeMiX »

Nie no aż tak źle to nie będzie :) U Ciebie przy Turbo im dluższy dyfer tym fajniej
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: ledziu »

Przy 4,27 bałbym się że skrzynia będzie chciała zmieniać biegi zbyt często a przy jej ograniczeniach moż być to dla niej kłopotliwe.
malus86
Lex user
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2017, o 22:31
Model Lexusa: GS430,IS200
Skąd:: Łódź
Kontakt:

Re: modyfikacja tylniego dyfra gs430 2

Post autor: malus86 »

Mogę coś podpowiedzieć w temacie.. miałem nie miły przypadek w gs430 2,w trasie przy 120 zblokowalo mi skrzynie...wał zwinął się jak mokry ręcznik prawdopodobnie dyfer tez padł. Kupiłem skrzynie i wał od 430,natomiast dyfer od 300. Wszystko chodziło idealnie. Nie odczułem lepszego przyspieszenia, natomiast miałem większe obroty w trasie. Przy 140km/h powinno być 3 tys obrotów,ja miałem 3.2.
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość