Opór podczas skręcania kierownicą
: 5 gru 2018, o 16:30
Witam,
Od niedawna jestem uzytkownikiem Lexusa is250 2008 rok. Zauważylem że podczas powolnej miejskiej jazdy lub na postoju moge swobodnie obracać kierownicą. Natomiast podczas jazdy powyżej 80 km/h kierownica "twardnieje". Nie ma absolutnie żadnych luzów, auto jedzie prosto jak po sznurku ale żeby np lekko skorygować tor jazdy to potrzeba użyć więcej siły. Kierownica stawia taki jakby opór tak jakby się lekko blokowała. To samo jest również podczas jazdy w długim łuku. Czy ten typ tak ma ? Czy jest to może jakas awaria ? Czy może jest to spowodowane dużymi felgami 18ki 225 ? Dziękuję za pomoc.
Od niedawna jestem uzytkownikiem Lexusa is250 2008 rok. Zauważylem że podczas powolnej miejskiej jazdy lub na postoju moge swobodnie obracać kierownicą. Natomiast podczas jazdy powyżej 80 km/h kierownica "twardnieje". Nie ma absolutnie żadnych luzów, auto jedzie prosto jak po sznurku ale żeby np lekko skorygować tor jazdy to potrzeba użyć więcej siły. Kierownica stawia taki jakby opór tak jakby się lekko blokowała. To samo jest również podczas jazdy w długim łuku. Czy ten typ tak ma ? Czy jest to może jakas awaria ? Czy może jest to spowodowane dużymi felgami 18ki 225 ? Dziękuję za pomoc.