Coś ociera w czasie jazdy przy skręcie w prawo.
: 15 sie 2021, o 10:58
Witam wszystkich.
Borykam się już od dłuższego czasu z pewnym irytującym problemem.
W czasie jazdy podczas skrętu w prawo coś definitywnie szura w lewym przednim kole.
Ocieranie nasila się wraz ze wzrostem prędkości w momencie wykonywania skrętu. Najgorzej na łukach albo rądach.
Przy mniejszej prędkości na łukach jest spokój, przy jeździe na wprost tez cisza.
Zauważyłem ze takie szurnięcie występuje jak przejeżdżam szybciej przez próg zwalniający.
Szuranie w formie tarcia metal o metal.
W przednim zawieszeniu wymieniłem sworznie i końcówki drążka ale przed ta wymiana problem tez występował.
Hamulce wykluczam bo były robione w zeszłym roku a niedawno je czyściłem.
Osłona tarczy nie ociera. Nic wizualnie nie ociera. Ale cos jednak wydaje ten dźwięk.
Ma ktoś może jakies sugestie.
Dodam ze tuleja w dolnym wahaczu tym bananowym jest cała ale trochę zaczyna pękać, widać to gdy auto podnoszę na lewarku.
Na innych elementach luzów brak.
Amortyzatory bodajże maja dwa lata.
Dodatkowo w czaje jazdy po nierównościach auto przenosić drgania ma kolumnę kierownicza. Dziwne bo wcześniej było spokojnie.
Może ktoś ma jakies sugestie czy przyczyny szukać w zawieszeniu czy łożysku.
Borykam się już od dłuższego czasu z pewnym irytującym problemem.
W czasie jazdy podczas skrętu w prawo coś definitywnie szura w lewym przednim kole.
Ocieranie nasila się wraz ze wzrostem prędkości w momencie wykonywania skrętu. Najgorzej na łukach albo rądach.
Przy mniejszej prędkości na łukach jest spokój, przy jeździe na wprost tez cisza.
Zauważyłem ze takie szurnięcie występuje jak przejeżdżam szybciej przez próg zwalniający.
Szuranie w formie tarcia metal o metal.
W przednim zawieszeniu wymieniłem sworznie i końcówki drążka ale przed ta wymiana problem tez występował.
Hamulce wykluczam bo były robione w zeszłym roku a niedawno je czyściłem.
Osłona tarczy nie ociera. Nic wizualnie nie ociera. Ale cos jednak wydaje ten dźwięk.
Ma ktoś może jakies sugestie.
Dodam ze tuleja w dolnym wahaczu tym bananowym jest cała ale trochę zaczyna pękać, widać to gdy auto podnoszę na lewarku.
Na innych elementach luzów brak.
Amortyzatory bodajże maja dwa lata.
Dodatkowo w czaje jazdy po nierównościach auto przenosić drgania ma kolumnę kierownicza. Dziwne bo wcześniej było spokojnie.
Może ktoś ma jakies sugestie czy przyczyny szukać w zawieszeniu czy łożysku.