Miałem teraz taką przygodę w swoim GS (skrzypienie z lewej strony po zimie)- wymieniłem dolny sworzeń (niepotrzebnie ) - po kolejnym odkręceniu koła i przyjrzeniu się co jeszcze może skrzypieć - okazało się, że zapieczony (przytarty) jest czujnik poziomowania ksenonów - po odkręceniu małego łącznika, bardzo ciężko było ruszyć ręką dźwignię czujnika (która właśnie podczas ruszania skrzypiała). Wymontowałem czujnik i odkręciłem dźwignie pod którą na trzpieniu był mały simering. Po wyjęciu simeringa wewnątrz czujnika pojawiła się rdza. Następnie wyczyściłem i psiknąłem smarowidłem oraz rozruszałem trzpień w imadle. Przykręciłem dźwignię i zamontowałem czujnik do auta - nastąpiła błoga cisza .baniaq pisze:To i ja się przyłączę: mam bardzo nieprzyjemne skrzypienia i piszczenia z lewego przedniego koła. Sworznie i tuleje mają max 8kkm (dolny TRW, górny Febest, tuleje febest). Skrzypi przy kręceniu kierownicą, i przy bujaniu, wybieraniu nierówności, itd. Po wyjechaniu z garażu (na sucho) jest względnie ok. Skrzypi leciutko przy skręcaniu. Potem proporcjonalnie do ilości przejechanych kilometrów wzrasta hałas
Tak, czy inaczej wkrótce ten czujnik profilaktycznie wymienię, bo woda oprócz przytarcia mogła wewnątrz narobić bałaganu.