GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
-
- Lex user
- Posty: 226
- Rejestracja: 4 lip 2017, o 09:45
- Model Lexusa: GS430
- Skąd:: Kozienice
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
Przy autostradowych prędkościach dobrze jest wrzucić tryb sport amortyzatorom. Trochę stabilniej, ale też nie ma cudów.
- kliMati
- Lex user
- Posty: 168
- Rejestracja: 31 gru 2015, o 17:34
- Model Lexusa: LS400
- Skąd:: 2Bi
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
pytanie, do wszystkich odczuwających wrażliwość na podmuchy, czy Wasze auta mają układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu (VGRS)?
-
- Lex user
- Posty: 85
- Rejestracja: 7 lis 2016, o 13:46
- Model Lexusa: GS
- Skąd:: Podlaskie
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
dobrze zadane pytanie, podłączam się. W hybrydzie nie doswiadczyłem problemów z prowadzeniem podczas wiatrów bocznych. Być moze to kwiestia masy samochodu?kliMati pisze:pytanie, do wszystkich odczuwających wrażliwość na podmuchy, czy Wasze auta mają układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu (VGRS)?
- DawGad
- Lex Driver
- Posty: 362
- Rejestracja: 16 lis 2012, o 17:30
- Model Lexusa: IS200 >> GS430 mkIII
- Skąd:: Gliwice
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
Potwierdzam. Mało tego, w moim przypadku ponownie zaczyna delikatnie poszarpywać po nieudolnej wymianie ECU i przelutowaniu IMMO, nie mam tempomatu...cooper69 pisze: - utleniające się luty w ECU objawiające się pracą skrzyni wskazującą na jej uszkodzenie i choinką w aucie (AFS, VSC, ABS). Czyli jak zaczyna Ci "wariować" skrzynia, a komputer diagnostyczny nie pokazuje błędów skrzyni nie oddawaj jej do "remontu" za grube cebuliony tylko oddaj ECU do sprawdzenia tzw. "zimnych lutów" i ewentualnej podmiany kondensatorów elektrolitycznej (koniecznie wysokiej klasy serwisant z umiejętnościami i sprzętem do SMD, a nie "Pan z lutownicą")
Mały offtop, czy można podmienić ecu na takie z nowszego modelu, różniące się numerami seryjnymi??
-
- Nowy lex user
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 wrz 2019, o 18:21
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Koz
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
DawGad ja wymieniłem ecu na używane. Pojeździłem dwa dni i już skrzynia nie chodzi tak jak powinna. Tzn zmienia biegi nie sprawia jakiegoś większego dyskomfortu, natomiast nie jest to ta mega niezauważalna zmiana biegów co przez jeden-dwa dni jazdy.
Te dwa dni uświadomiły mi jaki komfort jazdy daje ten samochód
Ja akurat trafiłem ecu o tych samych numerach i wystarczyło zworką zrobić immo. Gdzie tak naprawdę większość mechaników twierdziła ze raczej się ta metoda nie zrobi- a działa
Te dwa dni uświadomiły mi jaki komfort jazdy daje ten samochód
Ja akurat trafiłem ecu o tych samych numerach i wystarczyło zworką zrobić immo. Gdzie tak naprawdę większość mechaników twierdziła ze raczej się ta metoda nie zrobi- a działa
- DawGad
- Lex Driver
- Posty: 362
- Rejestracja: 16 lis 2012, o 17:30
- Model Lexusa: IS200 >> GS430 mkIII
- Skąd:: Gliwice
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
Tak metoda ze zworką rzeczywiście jest skuteczna, sam przetestowałem na swoim samochodzie. Tylko pytanie czy zadziała jak zmienię ECU na taki z innymi numerami seryjnymi z nowszego rocznika?
-
- Nowy lex user
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 wrz 2019, o 18:21
- Model Lexusa: GS430 MK3
- Skąd:: Koz
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
Na to pytanie nie odpowiem
Ja już używanego nie szukam
Poszukam dobrego specjalisty który będzie w stanie ogarnąć moje stare ecu.
Ja już używanego nie szukam
Poszukam dobrego specjalisty który będzie w stanie ogarnąć moje stare ecu.
- AGI
- Lex user
- Posty: 42
- Rejestracja: 6 sie 2018, o 13:49
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
Plus to komfort jakiego nie doznasz u konkurencji
A minus to to ze Cię na niego nie stać
A minus to to ze Cię na niego nie stać
-
- Lex user
- Posty: 25
- Rejestracja: 8 sty 2016, o 11:26
- Model Lexusa: IS 200/GS 430 III
- Skąd:: mazowieckie
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
To ja dorzucę swoje trzy grosze. GS 430 2005r. W moich rękach dwa lata i prawie 50tys km. Zalety: Cichy a tym samym wygodny i komfortowy nie męczy w trasie.
Niskie spalanie ,w trasie 150-160km/h 12.5 LPG lub 10 Pb. Po miejscu(miasteczko,nie miasto) do 17 LPG lub 15 Pb.
Dosyć zrywny,bez problemu robi katalogowe 6.1 do setki. 100-200 to 15.5 sek.to uważam jest dobrze. Nagłośnienie ML gra dobrze ale brak przesyłania plików muzycznych-porażka. Ogrzewanie,wentylacja foteli,klima nie jest źle. Chociaż stary IS200 z 1999 roku ma wydajniejsza klimę i ogrzewanie też. Skrzynia biegów,szybka i bezszelestna. Dyfer,ja nie mam problemu zawsze idzie na dwa buty a trakcja prawie nie interweniuje. Wady: Brak odporności na boczny wiatr. Niestabilne prowadzenie powyżej 160km/h. Słabe,albo może średnio skuteczne hamulce. Fatalny układ kierowniczy,który na Sporcie ciut więcej daje informacji kierowcy a tak to jest rozlazły i bezpłciowy. No i typowe bolączki które prawem murphiego dopadły mnie po kolei.: chłodnica oleju skrzyni,przerdzewiały wydech,alternator,parujące lampy , zużyte zawiasy tylnej klapy,korozja zawieszenia oraz podłogi nad tylnymi sankami . Ale jest na to antidotum. Chłodnica spawana alu od Konarskich- wyczynowa. A chłodnica oleju skrzyni osobna od BMW z termostatem. Alternator najlepiej nowy bo części są tylko chińskie. Wydech kwasowka od kolektorów do końca. Zawieszenie piaskowanie ,epoksyd i Cobra. Podłoga tył też. No i żeby auto zapierdalalo bez kurczowego trzymania się kierownicy. Do wywalenia 4 główne tuleje sanek bo są mięciutkie jak Durex . No i z przodu tuleje dolnych wahaczy. Jest niestety głośniej bo poliuretan to wyjście pośrednie,trzeba szukać gum TRD . Podobno są. A heble po wielu próbach,tarcze od EBC i różne klocki jest tak przód EBC USR i zwykłe klocki ferodo 334mm daje radę ale tył lipa. Założone tarcze ISF i zaciski dwutloczkowe klocki zwykle delphi 345mm i grubość 28mm teraz wysadza z fotela. A przewody Hell w oplocie. Mam jeszcze dwa adaptery na tył pod zaciski sumitomo. Tył jest niezwykle obciążony w tym aucie. W poprzednim GS 300 Mk 2 też heble modyfikowalne bo tam to wszystko tragedia.
Niskie spalanie ,w trasie 150-160km/h 12.5 LPG lub 10 Pb. Po miejscu(miasteczko,nie miasto) do 17 LPG lub 15 Pb.
Dosyć zrywny,bez problemu robi katalogowe 6.1 do setki. 100-200 to 15.5 sek.to uważam jest dobrze. Nagłośnienie ML gra dobrze ale brak przesyłania plików muzycznych-porażka. Ogrzewanie,wentylacja foteli,klima nie jest źle. Chociaż stary IS200 z 1999 roku ma wydajniejsza klimę i ogrzewanie też. Skrzynia biegów,szybka i bezszelestna. Dyfer,ja nie mam problemu zawsze idzie na dwa buty a trakcja prawie nie interweniuje. Wady: Brak odporności na boczny wiatr. Niestabilne prowadzenie powyżej 160km/h. Słabe,albo może średnio skuteczne hamulce. Fatalny układ kierowniczy,który na Sporcie ciut więcej daje informacji kierowcy a tak to jest rozlazły i bezpłciowy. No i typowe bolączki które prawem murphiego dopadły mnie po kolei.: chłodnica oleju skrzyni,przerdzewiały wydech,alternator,parujące lampy , zużyte zawiasy tylnej klapy,korozja zawieszenia oraz podłogi nad tylnymi sankami . Ale jest na to antidotum. Chłodnica spawana alu od Konarskich- wyczynowa. A chłodnica oleju skrzyni osobna od BMW z termostatem. Alternator najlepiej nowy bo części są tylko chińskie. Wydech kwasowka od kolektorów do końca. Zawieszenie piaskowanie ,epoksyd i Cobra. Podłoga tył też. No i żeby auto zapierdalalo bez kurczowego trzymania się kierownicy. Do wywalenia 4 główne tuleje sanek bo są mięciutkie jak Durex . No i z przodu tuleje dolnych wahaczy. Jest niestety głośniej bo poliuretan to wyjście pośrednie,trzeba szukać gum TRD . Podobno są. A heble po wielu próbach,tarcze od EBC i różne klocki jest tak przód EBC USR i zwykłe klocki ferodo 334mm daje radę ale tył lipa. Założone tarcze ISF i zaciski dwutloczkowe klocki zwykle delphi 345mm i grubość 28mm teraz wysadza z fotela. A przewody Hell w oplocie. Mam jeszcze dwa adaptery na tył pod zaciski sumitomo. Tył jest niezwykle obciążony w tym aucie. W poprzednim GS 300 Mk 2 też heble modyfikowalne bo tam to wszystko tragedia.
- DawGad
- Lex Driver
- Posty: 362
- Rejestracja: 16 lis 2012, o 17:30
- Model Lexusa: IS200 >> GS430 mkIII
- Skąd:: Gliwice
- Kontakt:
Re: GS mk.3 - wady i zalety z perspektywy 2 lat
Nie do końca rozumiem co masz na myśli, u mnie trakcja interweniuje praktycznie zawsze przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu, zwłaszcza na mokrej nawieżchni.waldi pisze: Dyfer,ja nie mam problemu zawsze idzie na dwa buty a trakcja prawie nie interweniuje.
Co do alternatora to też się nie zgodzę bo regenerowałem na częściach z jakieś Toyoty, w moim przypadku to był sam wirnik....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość