Witam was drodzy forumowicze.
Proszę o pomoc.
Świeci mi się check engine, wyszło, że to niewydolny lewy katalizator.
Jaki ma to wpływ na skrzynię biegów? Szczerze to dziwnie zaczeła zmieniać biegi od dwóch tygodni, zmienia je bardzo plynnie, bez szarpniec ale zbyt pozno zmienia przelozenia, czyli np. ma 2000-2200 obrotow i zamiast zmienic to tak trzyma, zmienia dopiero jak odpowiednio pooperuje pedalem gazu, dodatkowo, jak juz zmienia czy to na recznej mzianie czy automatycznej, to podczas zmiany biegu obroty bardziej wzrastaja i ta zmiana jest wydluzona w stosunku do tego co bylo wczesniej. Czy katalizator/katalizatory moga miec az tak duzy wplyw na skrzynie? Wydaje mi sie, ze jej nieprawidlowe dzialanie jest spowodowane wlasnie przez silnik badz cos z nim zwiazanego.
Dodatkowo, przy 2 tys obrotow slychac przez moment taki dziwny przedmuch jakby nieszczelnosc w wydechu/cos z katalizatorem.
Pozdrawiam serdecznie.
Check engine - katalizator - proszę o pomoc
-
- Lex user
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 13:03
- Model Lexusa: GS 300 II
- Skąd:: Wrocław
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
- Lex Driver
- Posty: 381
- Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
- Model Lexusa: GS300 MkII
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: Check engine - katalizator - proszę o pomoc
A stan oleju w skrzyni odpowiedni na zimnym i na ciepłym, kiedy wymieniany?
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
-
- Lex user
- Posty: 42
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 13:03
- Model Lexusa: GS 300 II
- Skąd:: Wrocław
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Check engine - katalizator - proszę o pomoc
Wymieniany kilka mies temu statycznie, przed wymianą było podobnie i szarpało lekko, po wymianie problem się rozwiązał. Teraz znowu dziwnie zmienia biegi ale juz nie ma zadnego szarpania, bardzo plynnie zmienia biegi. Stanu szczerze nie sprawdzalem ale bylo wszystko uzupelnione tak jak ma byc, zero wycieków.
Wydaje mi sie, że problem pochodzi od silnika badz czegos z nim zwiazanego... W ogóle mam wrazenie, ze ma za wysokie obroty, na zimnoym 1500 a nawet 1800 czesto, na cieplym okolo 900...
I dzięki za zainteresowanie się moim problemem
Coś czuję, że chodzi o katy... Ale uj mnie strzeli jak wydam kilka tys. i sie okaze, ze to nie to
Wydaje mi sie, że problem pochodzi od silnika badz czegos z nim zwiazanego... W ogóle mam wrazenie, ze ma za wysokie obroty, na zimnoym 1500 a nawet 1800 czesto, na cieplym okolo 900...
I dzięki za zainteresowanie się moim problemem
Coś czuję, że chodzi o katy... Ale uj mnie strzeli jak wydam kilka tys. i sie okaze, ze to nie to
-
- Lex Driver
- Posty: 381
- Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
- Model Lexusa: GS300 MkII
- Skąd:: Poznań
- Kontakt:
Re: Check engine - katalizator - proszę o pomoc
Przy katach raczej wyrzucało by P0430.
Kilka osób tu pisało, że nieszczelności w wydechu wywala błędy kata.
Niech mnie ktoś poprawi jak coś ale na zimnym obroty powinny chyba max 1200 być. Jeśli o ciepły chodzi to 680-750 czy coś takiego.
Myślę, że chyba tu trzeba szukać problemu lub nieszczelności odprowadzania spalin.
Kilka osób tu pisało, że nieszczelności w wydechu wywala błędy kata.
Niech mnie ktoś poprawi jak coś ale na zimnym obroty powinny chyba max 1200 być. Jeśli o ciepły chodzi to 680-750 czy coś takiego.
Myślę, że chyba tu trzeba szukać problemu lub nieszczelności odprowadzania spalin.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości