Problem

ODPOWIEDZ
Powerlexus
Nowy lex user
Posty: 9
Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
Model Lexusa: Gs300
Skąd:: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Problem

Post autor: Powerlexus »

Witam
W moim gs300 rok 2000 podczas jazdy (bez znaczenia czy benzyna czy gaz ) zapala się check ,auto wchodzi w jakby tryb awaryjny , pedał gazu reaguje dopiero za połowa, obroty stają na 1100 , gdy dotknę hamulca zapalają się dodatkowo kontrolki od trakcji . Całej tej sytuacji nie towarzysza żadne zgrzyty ani nic podobnego , silnik normalne pracuje jeśli nie ma obciążenia tj. Wrzucam na luz i zjeżdżam z drogi , ale jeśli jechał bym dalej po chwili silnik gaśnie , gdy wyjmę kluczyk i zapale auto ponownie, checka niema a auto dalej jedzie tak jak powinno , i niema reguły czy jest ciepło czy zimno czy tez z jaka prędkością jadę . Dodam ze wymieniany był rozrząd (końcówka grudni 2017 )
Przy tym uszczelniane były dekle (pokrywy zaworowe ) pasek wieloklinowy wraz z rolkami i łożyskami , pompa wody również wymieniana .
Pozdrawiam i z góry dziękuje za sugestie co może się dziać .
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Problem

Post autor: carsik »

jeśli zapala się check to warto sprawdzić jaki jest błąd zanim się zapyta. Jeśli zaczęło się to dziać po wymianie rozrządu to raczej sprawdziłbym jego ustawienie.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Powerlexus
Nowy lex user
Posty: 9
Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
Model Lexusa: Gs300
Skąd:: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Re: Problem

Post autor: Powerlexus »

Oczywiście ze taki jest plan ,możliwe ze jutro się uda podpiąć pod kompa , u człowieka który zajmował się rozrządem , ale pomyślałem ze może ktoś miał podobne problemy i może cos podpowiedzieć :)
Pawcio1979
Lex Driver
Posty: 381
Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: Problem

Post autor: Pawcio1979 »

Po co komputer, wystarczy smartfon, elm327 i program.
Podaj więcej szczegółów odnośnie czy problemy pojawiły się zaraz po wymianie gratów czy dopiero teraz. Jeśli jest dobrze to czy auto przyspiesza i wkręca się na obroty normalnie, czy spalanie wzrosło, czy jakoś inaczej kopci niż zawsze, czy ubywa płynów lub oleju itp.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
carsik
Lex Master
Posty: 1051
Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
Model Lexusa: IS200
Skąd:: GT4 Warszawa
Kontakt:

Re: Problem

Post autor: carsik »

Powerlexus pisze:Oczywiście ze taki jest plan ,możliwe ze jutro się uda podpiąć pod kompa , u człowieka który zajmował się rozrządem , ale pomyślałem ze może ktoś miał podobne problemy i może cos podpowiedzieć :)
tych "podobnych problemów" jest kilka setek, lepiej więc sprawdzić i podać jakiś konkret.
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Powerlexus
Nowy lex user
Posty: 9
Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
Model Lexusa: Gs300
Skąd:: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Re: Problem

Post autor: Powerlexus »

Pawcio1979 pisze:Po co komputer, wystarczy smartfon, elm327 i program.
Podaj więcej szczegółów odnośnie czy problemy pojawiły się zaraz po wymianie gratów czy dopiero teraz. Jeśli jest dobrze to czy auto przyspiesza i wkręca się na obroty normalnie, czy spalanie wzrosło, czy jakoś inaczej kopci niż zawsze, czy ubywa płynów lub oleju itp.
Posiadam złącze elm327 ale Lexus jest z 2000r i piny w gnieździe nie pasują do tych które są w samym złączu , (gdzieś czytałem ze kompatybilność z obsługa obd2 od 2001 r jest wymogiem)
Po wymianie wszystko było okey , nigdy wcześniej nic podobnego nie miało miejsca , dopiero w czwartek(25.01) problem pojawił się po raz pierwszy , auto nie pali ani więcej , ani nie kopci , olej i płyn jest okey , gdy nawet wyskoczy już check po czym zgasze i odpalę ponownie , silnik pracuje tak jak powinien , wchodzi na obroty poprostu wszystko jest tak jak być powinno .
Nawet gdy pali się check i silnik pracuje na luzie to tak jak pisałem pedał gazu nie reaguje do połowy , ale jak wcisnę dalej to wyczuwalny jest normalny opor ale silnik normalnie wchodzi na obroty , ale obroty jałowe to 1100 :(
Pawcio1979
Lex Driver
Posty: 381
Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: Problem

Post autor: Pawcio1979 »

Bez podpięcia pod kompa to trochę wróżenie z fusów będzie. Może być wszystko, coś nie kontaktuje, coś nie styka. Na razie nie odpinaj akumulatora żeby błędy siedziały w kompie co by było co zczytać.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
Powerlexus
Nowy lex user
Posty: 9
Rejestracja: 9 gru 2016, o 00:28
Model Lexusa: Gs300
Skąd:: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Problem

Post autor: Powerlexus »

Byłem na kompie i problemem okazał się czujnik ustawienia przepustnicy ,(którego właśnie poszukuje , ktoś, cos ? )


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukas78
Lex Master
Posty: 1201
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:08
Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
Skąd:: CT.
Kontakt:

Re: Problem

Post autor: lukas78 »

Miałem podobne objawy u mnie w gs. Na szczęście japońce pomyśleli - żeby, chociaż móc zjechać po takiej awarii do domu/warsztatu - po wciśnięciu gazu prawie do oporu przepustnica zaczyna reagować i zwiększa obroty do około 2 tys. Są lekkie szarpnięcia przy zmianie biegów , ale można spokojnie jechać.
Sam czujnik położenia przepustnicy pewnie tylko aso, bo sprawną używaną przepustnicę raczej nikt nie będzie chciał dekompletować. Sam kupiłem drugą kompletną używaną przepustnicę - i auto dalej śmiga jak należy.
Jeśli będziesz brał sam czujnik z aso, to daj znać ile taka przyjemność kosztuje.
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
ODPOWIEDZ

Wróć do „GS mk2 1997-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości