Spalanie w IS 200t

niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: niven »

lubie tankowac fajne paliwo
Ostatnio zmieniony 18 paź 2018, o 08:59 przez niven, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: M_WOLF »

Ja też już nie raz chciałem podjechać na hamownie aby sprawdzić jak wypadają wyniki, ponieważ nie czuć tych parametrów ze specyfikacji...
Robiłem pomiar 0-100 profesjonalnym urządzeniem pomiarowym i za diabła nie mogłem usykać tych 7.0 sek
Zazwyczaj było ponad 8 sek :cenzura: a i każda próba daje inny wynik...
Raz było 7,8 sek.
Po moich różnych czarach wykręciłem 7,3 :down: czyli nadal nie to co być powinno
Może w Japonii mierzą z górki? :biggrin2:

Tak dla potwierdzenia na ile warte jest to urządzenie wziąłem nowe auto żony i miało mieć 7,9 sek
pierwsza próba i wykręciłem 7,8 sek wiec jest zgodność ze specyfikacją producenta.
Moje poprzednie auto miało 0,5sek lepszy czas niż deklarował producent :jazda:

W IS to jest ciężko jest ze zgodnością ze specyfikacją.

Zwróćcie uwagę na przebieg krzywej momentu: max moment jest dopiero daleko powyżej 3000RPM a w specyfikacji napisali, że od 1650 :pala:
a zaczyna się coś dziać powyżej 2200 RPM i tak właśnie u siebie to odczuwam w aucie

czyli już nie musze jechać na hamownię - dzięki niven :drink:

a nie pamiętacie może ile deklarował producent w IS250?
ja do 100 nie mogę przegonić IS250ki
Awatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: M_WOLF »

DaymoN pisze:Witam,

IS300 - zakup w czerwcu 2018. Samochód z lutego 2018.

10.2 - pierwsze 1200km - paliwo 98 Orlen Verva. Jazda miastowa.
9.2 - kolejne 1000km - paliwo 98 Orlen Verva, Circle 98. Wymiana oleju przy 2500 na Amsoil 0W20. 80% autostrada.
8.8 - kolejne 1000km - paliwo Shell Racing 100. (Wypad nad morze, jazda autostradowa zgodnie z przepisami w tolerancji +/- 20km/h)

Aktualnie po wizycie w Unitronic, nie ma seryjnej mocy/momentu na paliwie 98 z Circle. Wyrzuciła hamownia 225KM/317Nm. :angry:
Na dzień dzisiejszy sterownik do IS300 nie programowalny, można zgrać ze sterownika. W poniedziałek podejście nr 2. :ireful3:

Pozdrawiam.
z tym spalaniem to jest czarna magia:
ja ostatnio miałem spalanie 10,9 na trasie Kraków - Kielce - Kraków
i to była spokojna jazda
w zasadzie to mój najlepszy wynik :laugh1:

pamiętam, że na trasie to mój GS450h palił właśnie 8.9l - ale to hybryda - ale ciężka i z dużą mocą i momentem :klucz:
Awatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: M_WOLF »

doktor4g pisze:mi najmniej zjadł ostatnio w nocy (krajowa jazda ok 90 km/h) - po 120 km. wyniosło 5,3!(tryb eko) średnio 8,2-8,8.
w zeszłym tygodniu na autostradzie prędkość 170-210 - 10.2 (normal) - tankowane przed wjazdem wiec licznik wyzerowany
Jakim cudem przy 170-210 można mieć 10.2 l?
ja przy takiej jeździe mam 16 :shout:

może coś u mnie jest nie tak z autem choć ze dwa tygodnie temu
byłem na sprawdzeniu w ASO i stwierdzili, że wszystko jest OK
DaymoN
Nowy lex user
Posty: 15
Rejestracja: 10 cze 2018, o 08:33
Model Lexusa: GS 300 powered by Unitronic
Skąd:: Otwock
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: DaymoN »

M_WOLF pisze:Ja też już nie raz chciałem podjechać na hamownie aby sprawdzić jak wypadają wyniki, ponieważ nie czuć tych parametrów ze specyfikacji...
Robiłem pomiar 0-100 profesjonalnym urządzeniem pomiarowym i za diabła nie mogłem usykać tych 7.0 sek
Zazwyczaj było ponad 8 sek :cenzura: a i każda próba daje inny wynik...
Raz było 7,8 sek.
Po moich różnych czarach wykręciłem 7,3 :down: czyli nadal nie to co być powinno
Może w Japonii mierzą z górki? :biggrin2:

Tak dla potwierdzenia na ile warte jest to urządzenie wziąłem nowe auto żony i miało mieć 7,9 sek
pierwsza próba i wykręciłem 7,8 sek wiec jest zgodność ze specyfikacją producenta.
Moje poprzednie auto miało 0,5sek lepszy czas niż deklarował producent :jazda:

W IS to jest ciężko jest ze zgodnością ze specyfikacją.

Zwróćcie uwagę na przebieg krzywej momentu: max moment jest dopiero daleko powyżej 3000RPM a w specyfikacji napisali, że od 1650 :pala:
a zaczyna się coś dziać powyżej 2200 RPM i tak właśnie u siebie to odczuwam w aucie

czyli już nie musze jechać na hamownię - dzięki niven :drink:

a nie pamiętacie może ile deklarował producent w IS250?
ja do 100 nie mogę przegonić IS250ki
Tutaj - dodam że ten IS miał porobiony dolot.
Ale czy to taki wpływ. W poniedziałek hamuję jeszcze raz samochód, inne paliwo radzi kolega niven i tak zrobię. Lotos 98...albo Shell 100.
Awatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: M_WOLF »

No ale Shell100 to super paliwo.
Ja wszelkie pomiary te stare w innych autach i nowe w IS i aucie żony zawsze robiłem na zwykłej 95
i tak właśnie są strojone silniki - mają mieć deklarowane parametry na paliwie min 95
(chyba niemieccy producenci zalecają min 98 ale nie wiem napewno - nigdy nie miałem niemieckiego samochodu)

PS
Ja mam zmieniony dolot + boxa i wtedy właśnie zrobiłem 7,3sek ale spodziewałem się lepiej...
DaymoN
Nowy lex user
Posty: 15
Rejestracja: 10 cze 2018, o 08:33
Model Lexusa: GS 300 powered by Unitronic
Skąd:: Otwock
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: DaymoN »

Zobaczymy w poniedziałek...jak cosik to udam się do salonu z zapytaniem, czemu IS300 ma parametry 300h (bez hybrydy)... :)
Awatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: M_WOLF »

no właśnie o to mi chodzi, że parametry silnika powinny być osiągnięte na zwykłej 95
w specyfikacji tego modelu jest tak: "liczba oktanów - 95 lub więcej)
jak wlewasz lepsze paliwo to tylko na +

jakby silniki były zestrojone na 100 oktanów to jakby nie było akurat stacji z takim paliwem to mamy spalanie detonacyjne i po silniku - zadziała czujnik ale to ratunkowo
a tak na 95 jest to minimum i na tym paliwie powinien mieć 245KM i 350Nm
niven
Lex Driver
Posty: 457
Rejestracja: 4 maja 2013, o 17:00
Model Lexusa: IS200T
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: niven »

lexus jest super
Ostatnio zmieniony 18 paź 2018, o 09:00 przez niven, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
M_WOLF
Lex user
Posty: 37
Rejestracja: 15 cze 2018, o 17:27
Model Lexusa: IS 200t
Skąd:: Kraków
Kontakt:

Re: Spalanie w IS 200t

Post autor: M_WOLF »

Ja ostatnio doszedłem do wniosku, że IS jest kapryśny i ma swoje lepsze i gorsze dni.
Czasami wydaje się być dużo żwawszy niż innego dnia.
Ale wczoraj chyba właśnie miał słaby dzień i jak dostałem baty od Astry, pojechałem na mój odcinek testowy i zmierzyłem przyspieszenie (mam zmieniony dolot i box)
tryb sport, esp off - 8,33 sek - zero poślizgu kół
Mój rekord to 7,22 sek i to był właśnie ten lepszy dzień

Może to wina pogody?
Choć wydawało mi się, że tylko silniki NA mają lepszą wydajność w zimie niż w lecie :biggrin2:
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk3 2013-”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość