Lexus IS-F serwisowanie
-
- Lex user
- Posty: 35
- Rejestracja: 4 lis 2012, o 02:03
- Model Lexusa: IS220d
- Skąd:: Lubelskie
- Kontakt:
Lexus IS-F serwisowanie
Witam,
Czy ma ktoś może informacje co należy wymieniać przy jakich przebiegach? Chodzi głownie o rozrząd
Czy ma ktoś może informacje co należy wymieniać przy jakich przebiegach? Chodzi głownie o rozrząd
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Lexus IS-F serwisowanie
rozrząd to jakby na łańcuchu więc teoretycznie nie ma co serwisować
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posty: 932
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Lexus IS-F serwisowanie
A w jakich pieniądzach można wrzucać części eksploatacyjne do tego modelu?
Czy dużo części da się zaadaptować ze zwykłego IS'a?
Czy dużo części da się zaadaptować ze zwykłego IS'a?
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: Lexus IS-F serwisowanie
wspólne są raczej dwie literki z nazwy IS
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posty: 932
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Lexus IS-F serwisowanie
Poważnie? Wszystko tam jest inne?
-
- Lex user
- Posty: 53
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 01:59
- Model Lexusa: IS F
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Lexus IS-F serwisowanie
Wnętrze wydaje się być niemalże takie samo. Inne jest zawieszenie, układ hamulcowy, skrzynia i silnik. To tak ogólnieArtIS pisze:Poważnie? Wszystko tam jest inne?
- hump.O
- Lex user
- Posty: 80
- Rejestracja: 7 kwie 2013, o 11:43
- Model Lexusa: był IS350 jest ISF
- Skąd:: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Lexus IS-F serwisowanie
Komplet klockow i tarcz ok 5 000 brutto - klocki zjada jak glupi
- ArtIS
- Lex Maniak
- Posty: 932
- Rejestracja: 3 wrz 2014, o 21:35
- Model Lexusa: IS 250 AWD
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Lexus IS-F serwisowanie
Mówisz o ASO?
-
- Lex user
- Posty: 53
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 01:59
- Model Lexusa: IS F
- Skąd:: Łódzkie
- Kontakt:
Re: Lexus IS-F serwisowanie
Rok temu pytałem się o klocki (komplet) na przód w ASO i zaśpiewano mi prawe 2600 zł Nawet w niemieckim ASO jest taniej o 100 euro. Nie sądzę więc, że cena 5000 zł brutto, to cena za komplet klocków i tarcz do IS Fa. To raczej cena za komplet na przód. Niby użytkownicy forum mają 15% taniej w W-wie, ale nawet po takim rabacie sądzę, że może być więcej.
W IS F-ie powinny interesować Cię części eksploatacyjne, oprócz tego co kolega hump.O pisał, czyli klocki i tarcze, dochodzą płyny i filtry. Płyn do chłodzenia wymieniasz co 7 lat lub 160 kkm. Świece co 100 kkm, regulacja zaworów co 90 kkm, oliwa w skrzyni co 60 kkm. O innych rzeczach nie słyszałem, a pozostałe płyny i filtry, wiadomo, standartowo.
U nas bardzo mało można wyczytać o Lexusie IS F. Skarbnicą wiedzy są fora amerykańskie. A co tam piszą? Ogólnie auto nie miało jakiś większych bolączek. Na początku w niektórych autach ciekły pompy wody i był problem z ekranem nawigacji. Problemy te wyeliminowano w 2009 roku. Niektóre silniki już dawno pokonały barierę 200 kkm i dalej śmigają bez żadnych problemów. Niektóre osoby nie wiedziały, że trzeba wymienić świece i że trzeba regulować luzy zaworowe i nic się nie działo. Ktoś tam opisał przypadek, że regulował luzy po 130 kkm i wszystko mieściło się ciągle w normie, a na tor wyjeżdżał 2-3 razy do roku.
Silniki raczej nie piją oleju. Są tam (na forach amerykańskich) zresztą bardzo fajne badania oleju po różnych przebiegach.
Sporo mamy dobrej jakości zamienników, więc części eksploatacyjne nie są dużym problemem.
Ja kupiłem klocki na przód Textara w Niemczech i sprawują się b. dobrze. Tarcze póki co mam ciągle oryginalne Brembo Lexusa ASO i nie pękają i nic się nie dzieje z nimi. Nie wiem, jak sprawują się zamienniki. Oryginalne klocki w IS F-ie są chyba Jurida, ale poza ASO nie mogłem ich dostać.
Z tego co jeszcze pamiętam, w rocznikach 2007-2008 szwankował chrom w przednich lampach. Dostawał takich bąbelków pod ksenonem. Przynajmniej tak się działo w autach na Stany. Nie wiem, kiedy wyeliminowano ten problem, ale w lampach z ledami już nie występował.
Pozdrawiam
W IS F-ie powinny interesować Cię części eksploatacyjne, oprócz tego co kolega hump.O pisał, czyli klocki i tarcze, dochodzą płyny i filtry. Płyn do chłodzenia wymieniasz co 7 lat lub 160 kkm. Świece co 100 kkm, regulacja zaworów co 90 kkm, oliwa w skrzyni co 60 kkm. O innych rzeczach nie słyszałem, a pozostałe płyny i filtry, wiadomo, standartowo.
U nas bardzo mało można wyczytać o Lexusie IS F. Skarbnicą wiedzy są fora amerykańskie. A co tam piszą? Ogólnie auto nie miało jakiś większych bolączek. Na początku w niektórych autach ciekły pompy wody i był problem z ekranem nawigacji. Problemy te wyeliminowano w 2009 roku. Niektóre silniki już dawno pokonały barierę 200 kkm i dalej śmigają bez żadnych problemów. Niektóre osoby nie wiedziały, że trzeba wymienić świece i że trzeba regulować luzy zaworowe i nic się nie działo. Ktoś tam opisał przypadek, że regulował luzy po 130 kkm i wszystko mieściło się ciągle w normie, a na tor wyjeżdżał 2-3 razy do roku.
Silniki raczej nie piją oleju. Są tam (na forach amerykańskich) zresztą bardzo fajne badania oleju po różnych przebiegach.
Sporo mamy dobrej jakości zamienników, więc części eksploatacyjne nie są dużym problemem.
Ja kupiłem klocki na przód Textara w Niemczech i sprawują się b. dobrze. Tarcze póki co mam ciągle oryginalne Brembo Lexusa ASO i nie pękają i nic się nie dzieje z nimi. Nie wiem, jak sprawują się zamienniki. Oryginalne klocki w IS F-ie są chyba Jurida, ale poza ASO nie mogłem ich dostać.
Z tego co jeszcze pamiętam, w rocznikach 2007-2008 szwankował chrom w przednich lampach. Dostawał takich bąbelków pod ksenonem. Przynajmniej tak się działo w autach na Stany. Nie wiem, kiedy wyeliminowano ten problem, ale w lampach z ledami już nie występował.
Pozdrawiam
-
- Lex user
- Posty: 63
- Rejestracja: 29 sie 2017, o 23:11
- Model Lexusa: RX450h
- Skąd:: Francja
- Kontakt:
Lexus IS-F serwisowanie
Orginalne klocki na przód u mnie 160 euro, więc ceny macie z kosmosu
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości