maniek_ls400 pisze:Kolego z wcześniejszych postów nie wynikało, że masz LPG. Taki objaw to wynik złego ustawienia sterownika LPG - leje gaz po wyłączeniu zapłonu, gaz dostaje się do komory spalania zalewa świece i dopóki nie przekręcisz 'pochechłasz' chwilę i nie gaz nie zostanie wypalony ze świec auto nie zapali. Przerabiałem w camry Ustawienie nazywało się (w instalacji KME - cut coś tam) - gaziarz od razu wiedział co przestawić.
p.s. do adminów - może przy edycji profilu przy specyfikacji modelu auta dodajcie wybór paliwa na jakim auto śmiga PB/PB+LPG/ON ?
Problem zwir-a nie zalezy od żadnego ustawienia sterownika,a tym bardziej od cut-offa,który odcina podawanie paliwa przy hamowaniu silnikiem.Nieraz uszkodzona uszczelka tłoczka wtryskiwacza powoduje wydostawanie się zawartosci parownika do kolektora i cylindrów.