wszystko jedno Bydgoszcz czy Wąchock, same części są o wiele droższe.gmiter pisze:Bydgoszcz to nie Warszawa.carsik pisze:kompletna regeneracja głowicy w 2JZ za 1800zł? Z wymianą prowadnic i zaworów i uszczelniaczy trzonków zaworowych. Ze wszystkimi niezbędnymi uszczelkami które powinno wymienić się przy okazji takiej roboty? I jeszcze z robocizną przy zdejmowaniu głowicy? Łał, chętnie bym zatrudnił tak tanich pracowników .
[IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
-
- Lex Master
- Posty: 1051
- Rejestracja: 24 sie 2012, o 20:45
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: GT4 Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
www.gt4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.
- luki90
- Lex Driver
- Posty: 309
- Rejestracja: 10 kwie 2015, o 21:23
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: WWA
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
U naszego Rikkiego za silnik przekładke wymiana rozrządu oleju świec uszczelek łożyska na dwumasie itd coś 1700 plus moje czesci, silnik chyba 800 a robota 900, więc raczej do niego uderzaj.
www.facebook.com/kolorowakoszulka
-
- Lex user
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 14:32
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
Wczoraj samochód odebrany, sumarycznie wyszło 3.360. Nie chce mi się przepisywać całej faktury, ważniejsze pozycje były takie jak poniżej. Konkretne ceny są oczywiście bez znaczenia, bo można je sobie dowolnie przenosić, żeby ładniej wyglądało, ale podaję w kolejności malejącej:
- 800 montaż głowicy
- 650 demontaż głowicy
- 400 sprawdzenie luzów zaworowych + ustawienie (przy wymienia rozrządu sprawdzenie było 100zł) - ciekawym jak to się w ogóle ustawia, bo byłem przekonany, że regulacja to tylko szlifowanie albo wymiana szklanek, ale to raczej inne koszty
- 350 rozebranie i złożenie rozrządu
- 250 sprawdzenie szczelności głowicy
- 225 uszczelka pod głowicę
- reszta to uszczelki, planowanie, itp.
Obiecany komentarz: cena jak cena, liczyłem na max 3.000, bliżej 2.500, ale jestem raczej zadowolony. Duży plus dla AJC z zajęcie się wiatrakiem i chłodnicą (a nie zostawienie i tylko poinformowanie jak niektórzy mają w zwyczaju), nie są one w najlepszym stanie, poprawili wiatrak, bo (jak zrozumiałem) był zwarty na stałe, a teraz jest jak być powinno (ale nie mam pewności czy teraz jest lepiej niż było! teraz wiatrak może się wyłączyć na amen, a wcześniej nie wiem czy to było możliwe, w każdym razie dopiero po wymianie wiatraka powinno być bezwarunkowo lepiej).
Trochę pospuł mi humor padnięty akumulator. Kilka miesięcy temu ktoś mnie ostrzegał, że nie jest w najlepszym stanie, ale nic się z nim nie działo, więc to zignorowałem, a później zapomniałem. Całe szczeście, że padł w warsztacie - uruchomili z baterii, dojechałem, wymieniłem i powinno być dobrze. Jakby padł podczas wyjazdu albo pod pracą, byłoby mniej ciekawie (S4 Bosch jakby ktoś chciał wiedzieć, drogo, bo z Norauto, ale pośpiech kosztuje).
Nawiasem mówiąc wydaje się też, że wymiana uszczelki pomogła, żona już nie narzeka, że jak jechała za mną, to cośtam, ale to już bez związku z AJC, nie oni decydowali o zakresie prac.
Dziękuję wszystki za rady i wskazówki do kogo się udać, przydadzą się na pewno na przyszłość, ale ogólny komentarz mam taki: AJC mam bardzo blisko, to mimo wszystko duży plus, a dobrzy mechanicy to na ogół jednak odległe terminy. Tutaj termin żadną miarą nie był ekspresowy, ale do ich roboty nie mam na tę chwilę zastrzeżeń. Swap silnika jest łatwy tylko w teorii, trzeba znaleźć niezajechanego dawcę, z czym może być problem, uszkodzone IS to na ogół walnięty przód. Czym się różni swap od nieznanego dawcy + (prawdopodobny) remont od remontu znanego silnika? Dla mnie to tylko większe ryzyko.
Pozdrawiam wszystkich, awanturę uważam za zakończoną pozytywnie
- 800 montaż głowicy
- 650 demontaż głowicy
- 400 sprawdzenie luzów zaworowych + ustawienie (przy wymienia rozrządu sprawdzenie było 100zł) - ciekawym jak to się w ogóle ustawia, bo byłem przekonany, że regulacja to tylko szlifowanie albo wymiana szklanek, ale to raczej inne koszty
- 350 rozebranie i złożenie rozrządu
- 250 sprawdzenie szczelności głowicy
- 225 uszczelka pod głowicę
- reszta to uszczelki, planowanie, itp.
Obiecany komentarz: cena jak cena, liczyłem na max 3.000, bliżej 2.500, ale jestem raczej zadowolony. Duży plus dla AJC z zajęcie się wiatrakiem i chłodnicą (a nie zostawienie i tylko poinformowanie jak niektórzy mają w zwyczaju), nie są one w najlepszym stanie, poprawili wiatrak, bo (jak zrozumiałem) był zwarty na stałe, a teraz jest jak być powinno (ale nie mam pewności czy teraz jest lepiej niż było! teraz wiatrak może się wyłączyć na amen, a wcześniej nie wiem czy to było możliwe, w każdym razie dopiero po wymianie wiatraka powinno być bezwarunkowo lepiej).
Trochę pospuł mi humor padnięty akumulator. Kilka miesięcy temu ktoś mnie ostrzegał, że nie jest w najlepszym stanie, ale nic się z nim nie działo, więc to zignorowałem, a później zapomniałem. Całe szczeście, że padł w warsztacie - uruchomili z baterii, dojechałem, wymieniłem i powinno być dobrze. Jakby padł podczas wyjazdu albo pod pracą, byłoby mniej ciekawie (S4 Bosch jakby ktoś chciał wiedzieć, drogo, bo z Norauto, ale pośpiech kosztuje).
Nawiasem mówiąc wydaje się też, że wymiana uszczelki pomogła, żona już nie narzeka, że jak jechała za mną, to cośtam, ale to już bez związku z AJC, nie oni decydowali o zakresie prac.
Dziękuję wszystki za rady i wskazówki do kogo się udać, przydadzą się na pewno na przyszłość, ale ogólny komentarz mam taki: AJC mam bardzo blisko, to mimo wszystko duży plus, a dobrzy mechanicy to na ogół jednak odległe terminy. Tutaj termin żadną miarą nie był ekspresowy, ale do ich roboty nie mam na tę chwilę zastrzeżeń. Swap silnika jest łatwy tylko w teorii, trzeba znaleźć niezajechanego dawcę, z czym może być problem, uszkodzone IS to na ogół walnięty przód. Czym się różni swap od nieznanego dawcy + (prawdopodobny) remont od remontu znanego silnika? Dla mnie to tylko większe ryzyko.
Pozdrawiam wszystkich, awanturę uważam za zakończoną pozytywnie
- Kuki
- Lex user
- Posty: 156
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 17:55
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Rzeszów
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
13Homer pisze:Wczoraj samochód odebrany, sumarycznie wyszło 3.360. Nie chce mi się przepisywać całej faktury, ważniejsze pozycje były takie jak poniżej. Konkretne ceny są oczywiście bez znaczenia, bo można je sobie dowolnie przenosić, żeby ładniej wyglądało, ale podaję w kolejności malejącej:
- 800 montaż głowicy
- 650 demontaż głowicy
- 400 sprawdzenie luzów zaworowych + ustawienie (przy wymienia rozrządu sprawdzenie było 100zł) - ciekawym jak to się w ogóle ustawia, bo byłem przekonany, że regulacja to tylko szlifowanie albo wymiana szklanek, ale to raczej inne koszty
- 350 rozebranie i złożenie rozrządu
- 250 sprawdzenie szczelności głowicy
- 225 uszczelka pod głowicę
- reszta to uszczelki, planowanie, itp.
Obiecany komentarz: cena jak cena, liczyłem na max 3.000, bliżej 2.500, ale jestem raczej zadowolony. Duży plus dla AJC z zajęcie się wiatrakiem i chłodnicą (a nie zostawienie i tylko poinformowanie jak niektórzy mają w zwyczaju), nie są one w najlepszym stanie, poprawili wiatrak, bo (jak zrozumiałem) był zwarty na stałe, a teraz jest jak być powinno (ale nie mam pewności czy teraz jest lepiej niż było! teraz wiatrak może się wyłączyć na amen, a wcześniej nie wiem czy to było możliwe, w każdym razie dopiero po wymianie wiatraka powinno być bezwarunkowo lepiej).
Trochę pospuł mi humor padnięty akumulator. Kilka miesięcy temu ktoś mnie ostrzegał, że nie jest w najlepszym stanie, ale nic się z nim nie działo, więc to zignorowałem, a później zapomniałem. Całe szczeście, że padł w warsztacie - uruchomili z baterii, dojechałem, wymieniłem i powinno być dobrze. Jakby padł podczas wyjazdu albo pod pracą, byłoby mniej ciekawie (S4 Bosch jakby ktoś chciał wiedzieć, drogo, bo z Norauto, ale pośpiech kosztuje).
Nawiasem mówiąc wydaje się też, że wymiana uszczelki pomogła, żona już nie narzeka, że jak jechała za mną, to cośtam, ale to już bez związku z AJC, nie oni decydowali o zakresie prac.
Dziękuję wszystki za rady i wskazówki do kogo się udać, przydadzą się na pewno na przyszłość, ale ogólny komentarz mam taki: AJC mam bardzo blisko, to mimo wszystko duży plus, a dobrzy mechanicy to na ogół jednak odległe terminy. Tutaj termin żadną miarą nie był ekspresowy, ale do ich roboty nie mam na tę chwilę zastrzeżeń. Swap silnika jest łatwy tylko w teorii, trzeba znaleźć niezajechanego dawcę, z czym może być problem, uszkodzone IS to na ogół walnięty przód. Czym się różni swap od nieznanego dawcy + (prawdopodobny) remont od remontu znanego silnika? Dla mnie to tylko większe ryzyko.
Pozdrawiam wszystkich, awanturę uważam za zakończoną pozytywnie
Mylisz pojęcia, jaki swap ? Tutaj wstawiasz tylko słupek bez szkrzyni, reszta zostaje bez zmian. Wpakowałeś ponad 3000 zł i złożone na starym rozrządzie ? Porażka.
-
- Lex user
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 14:32
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
Możliwe, że mylę, bo nie wiem co to jest "słupek", nie jestem w tym biegły. Trochę mnie dobiłeś tym "starym rozrządem", ale już pozamiatane.
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
Trochę drogo sobie doliczyli za luzy zaworowe jak i tak mieli wszystko na tacy Szkoda że rozrząd nie zrobiony no ale Twój wybór, ważne że jeździ.
-
- Lex user
- Posty: 212
- Rejestracja: 28 maja 2017, o 00:00
- Model Lexusa: LS400 UCF20
- Skąd:: DC|
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
Nie wiem jakie możliwości techniczne ma ajc ale...
obróbke głowic wiekszość warsztatów zleca specjalistycznym zakładom, które wykonują to, co mają zlecone. (No chyba, że zlecenie obejmuje - wszystko co trzeba / kompleksowa regenracja głowicy)
Jeżeli nie jest zlecone druciarstwo czyli samo planowanie, to zakres prac obejmuje również dotarcie zaworów, sprawdzenie i regulację luzów, sprawdzenie szczelności.
Z tego wszystkiego co było robione brakuje informacji o docieraniu zaworów. A jak kiedyś przekonywał mnie człowiek z http://www.glowice.info/ jak głowica zdjęta to konieczne należy przetrzeć zawory. Uzasadniał to dość przekonująco odkształceniami głowicy, w końcu gdyby ich nie było to nie trzeba by planować...
obróbke głowic wiekszość warsztatów zleca specjalistycznym zakładom, które wykonują to, co mają zlecone. (No chyba, że zlecenie obejmuje - wszystko co trzeba / kompleksowa regenracja głowicy)
Jeżeli nie jest zlecone druciarstwo czyli samo planowanie, to zakres prac obejmuje również dotarcie zaworów, sprawdzenie i regulację luzów, sprawdzenie szczelności.
Z tego wszystkiego co było robione brakuje informacji o docieraniu zaworów. A jak kiedyś przekonywał mnie człowiek z http://www.glowice.info/ jak głowica zdjęta to konieczne należy przetrzeć zawory. Uzasadniał to dość przekonująco odkształceniami głowicy, w końcu gdyby ich nie było to nie trzeba by planować...
-
- Lex user
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 gru 2015, o 14:32
- Model Lexusa: GS300
- Skąd:: Warszawa
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
Nie patrz na kwotę, mogli wirtualnie coś przesunąć np. z montażu/demontażu rozrządu, żeby nie wyglądało jeszcze gorzej gdzie indziej. Ważna jest tylko cena końcowa i co zrobione w tej kwocie.gmiter pisze:Trochę drogo sobie doliczyli za luzy zaworowe jak i tak mieli wszystko na tacy Szkoda że rozrząd nie zrobiony no ale Twój wybór, ważne że jeździ.
Ale skoro wiesz, że drogo, to pewnie wiesz jak się w tym silniku reguluje luzy. Rozumiem, że to o to chodzi: viewtopic.php?f=34&t=2425&start=20#p33537?
- Kuki
- Lex user
- Posty: 156
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 17:55
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Rzeszów
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
Tak jak piszą, przy zdjętej głowicy zrobienie regulacji zaworów to bajka, jak już ją mieli wydartą to obowiązkowo planowanie i docieranie zaworów. W myśl zasady jak sobie nie zrobisz sam to nikt nie zrobi tego lepiej. Rozumie, że nie masz warunków czasu itp. Dlatego uważam, że w Twoim wypadku najprosciej, najtaniej wyszła by podmiana słupka. Takie remonty wymagają wiedzy i zaangażowania. To niestety nie możliwe, dziś liczy się zarobek, a nie profi robota. Na pocieszenie powiem tak, przynajmniej masz fakture jak cos sie popierdoli to reklamacja.13Homer pisze:Nie patrz na kwotę, mogli wirtualnie coś przesunąć np. z montażu/demontażu rozrządu, żeby nie wyglądało jeszcze gorzej gdzie indziej. Ważna jest tylko cena końcowa i co zrobione w tej kwocie.gmiter pisze:Trochę drogo sobie doliczyli za luzy zaworowe jak i tak mieli wszystko na tacy Szkoda że rozrząd nie zrobiony no ale Twój wybór, ważne że jeździ.
Ale skoro wiesz, że drogo, to pewnie wiesz jak się w tym silniku reguluje luzy. Rozumiem, że to o to chodzi: viewtopic.php?f=34&t=2425&start=20#p33537?
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: [IS200] Wymiana uszczelki pod głowicą
Znam dobrze oba silniki, w IS300 już robiłem sam regulację, w IS200 mierzyłem luzy ale za reglację nie trzeba było się brać..13Homer pisze:Nie patrz na kwotę, mogli wirtualnie coś przesunąć np. z montażu/demontażu rozrządu, żeby nie wyglądało jeszcze gorzej gdzie indziej. Ważna jest tylko cena końcowa i co zrobione w tej kwocie.gmiter pisze:Trochę drogo sobie doliczyli za luzy zaworowe jak i tak mieli wszystko na tacy Szkoda że rozrząd nie zrobiony no ale Twój wybór, ważne że jeździ.
Ale skoro wiesz, że drogo, to pewnie wiesz jak się w tym silniku reguluje luzy. Rozumiem, że to o to chodzi: viewtopic.php?f=34&t=2425&start=20#p33537?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości