Korekty dlugoterminowe

owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: owczar »

Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re:

Post autor: Yarecki »

Damian87 pisze:Oczywiście u mnie korekty podałem na wygrzanym silniku. Na LPG korekty różnią się +-1-2% bo ustawiałem instalacje po czasach wtrysków Pb .
Przecież te 2 rzeczy się wzajemnie wykluczają ehhh.
Jak wystroisz to auto na czasy wtrysku to korekta będzie na 100% rozjechana.

Podajesz:
Damian87 pisze:U mnie na jałowym jest ok -2.4 i -1
A gdzie reszta zakresu obciążeń, ustawienie samego jałowego to jest akurat 1 min roboty.
Żeby osiągnąć 1-2% różnicy w całym zakresie a nie tylko w IDLU to trzeba poświęcić na to troche czasu...
Awatar użytkownika
Damian87
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:53
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Damian87 »

Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re:

Post autor: Yarecki »

Damian87 pisze:Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
Po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz, za dużo czytasz wujka googl'a a za mało masz doświadczenie :ok:
Awatar użytkownika
gmiter
Lex Master
Posty: 1247
Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: Re:

Post autor: gmiter »

Yarecki pisze:
Damian87 pisze:Jeżeli będziesz jeździł na źle wystrojonej instalacji to wyjdzie to gdy spojrzysz na LTFT na biegu jałowym.
Czy ja pisałem że ustawiałem na biegu jałowym? Na postoju można sprawdzić LTFT jakie się ubierały.
Piszesz ze jeżeli "stroi się po czasach wtrysków instalacja będzie na 100% rozjechana" jak widać da się bo moim zdaniem te 1-2% odchyleń między Pb i lpg to akceptowana różnica.
Jeżeli Twoim zdaniem instalacja jest tak bardzo źle wystrojona po czasach wtrysków PB to pewnie sam stroisz na mnożnik?:D
Po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz, za dużo czytasz wujka googl'a a za mało masz doświadczenie :ok:

Koledze chyba chodziło o strojenie na czasy wtrysków PB w tym sensie że korygował dawkę LPG w różnych stanach obciążeń na podstawie tego czy czas wtrysku sterownik PB w danym momencie się zmieniał czy nie. Nie jest to proste ale możliwe i trzeba mieć kogos kto prowadzi auto i dobre warunki na drodze. W sumie najlepiej na hamowni.
Awatar użytkownika
Damian87
Lex Driver
Posty: 687
Rejestracja: 11 lip 2011, o 14:53
Model Lexusa: IS 200
Skąd:: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Damian87 »

Kolega gmiter jakoś wie o czym pisze tyle ze nie robiłem tego na hamowni ale mam w pobliżu dobry tor testowy w postaci a2 :)
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Yarecki »

A ja nadal twierdze że błądzisz w swych wypowiedziach.
Każde kolejne zdanie zaprzecza poprzedniemu :pijak:
Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Bacc »

owczar pisze:Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.


Wiadomo ze warunki sa zmienne ale to wlasnie sa odchylki rzedu +- 2-3% ktore sa dopuszczalne ;) NIe mam wlasnie porownania do 1G-FE ale silniki 1,3,4-ZZ toyoty tyle sie nadiagnozowalem i zawsze koretky prawie identyczne. Taka odchylka jak moja to musiala by wystapic chyba przy 1000m.n.p.m :D

A co do strojenia LPG po czasach wtryskiwaczy PB, to jeden z lepszych sposobow na wystrojenie oczywiscie pod kazdym obciazeniem w CL, a jak do tego uzyjemy sondy AFR do strojenia w OL to juz cacy(bo w OL na czasy wtryskow nie ma sensu stroic) :wink: LPGTech bazuje glownie na czasach wtryskiwaczy i strojenie jest bardzo dokladne i przyjemne :P
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Yarecki »

Bacc pisze:
owczar pisze:Na korekty na wpływ tyle czynników że porównywanie nawet w identycznym silniku nie ma sensu. Jeśli mieszanka jest prawidłowa i korekty są w normie to nie ma co drazyc tematu.


Wiadomo ze warunki sa zmienne ale to wlasnie sa odchylki rzedu +- 2-3% ktore sa dopuszczalne ;) NIe mam wlasnie porownania do 1G-FE ale silniki 1,3,4-ZZ toyoty tyle sie nadiagnozowalem i zawsze koretky prawie identyczne. Taka odchylka jak moja to musiala by wystapic chyba przy 1000m.n.p.m :D

A co do strojenia LPG po czasach wtryskiwaczy PB, to jeden z lepszych sposobow na wystrojenie oczywiscie pod kazdym obciazeniem w CL, a jak do tego uzyjemy sondy AFR do strojenia w OL to juz cacy(bo w OL na czasy wtryskow nie ma sensu stroic) :wink: LPGTech bazuje glownie na czasach wtryskiwaczy i strojenie jest bardzo dokladne i przyjemne :P
Tech nie działa tylko po czasach w swoim trybie, dlatego jest dobry.
W trybie standard i owszem, ale wtedy, już tak dobry nie jest.
Większość aut strojonych w archaiczny sposób - po czasach będzie miało rozjechaną korektę paliwową.
Bacc
Lex user
Posty: 30
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 14:54
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Rybnik
Kontakt:

Re: Korekty dlugoterminowe

Post autor: Bacc »

Napisalem ze strojenie dziala glownie na czasach wtryskow, nie "tylko", a dobrze wystrojony nie bedzie powodowal rozjechanych korekt....
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 18 gości