[IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Afrost
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Białystok
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: Afrost »

To u mnie na D jest te 12,9 więc raczej pomijalna różnica, ale po przełączeniu na P coś się dzieje zmieniają się diametralnie parametry i rozwalają mi się wtedy korekty pewnie jakbym postał na postoju na P z 15 minut zapalił by się check i za uboga mieszanka. Jutro będę miał chwilę to podjadę do mechanika choć niestety oblegany jest i nie ma wiecznie czasu. Ewentualnie szukam jeszcze dziury w całym i myślę o wymianie filtra paliwa w baku bo raczej nie był zmieniany, czy to coś da to nie wiem, nie sprawdzałem ciśnienia paliwa może tu coś się psuje, choć chyba jakby przytykało się w zbiorniku to po depnięciu do podłogi nie przyśpieszał by płynnie praktycznie do końca, a korekty nie spadały by a jeszcze bardziej rosły bo brakowało by paliwa. Tak na chłopski rozum.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: owczar »

Jeśli na lpg i pb jest problem to raczej nie pompa.
Jak będę jeździł to jeszcze zerknę na inne parametry na P.
Afrost
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Białystok
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: Afrost »

Na LPG teoretycznie jest ok tzn. teraz jeżdżę tylko na PB ale jak sypało mi wcześniej tymi błędami o zbyt ubogiej mieszance gdzie korekty leciały powyżej +30 - +31 to przełączenie na lpg powodowało, że spadały do 18 i nawet checka mi same wygasiły po przełączeniu z pb na lpg, boję się na tą chwilę regulować lpg by mieć przynajmniej na jednym paliwie jako tako sprawny silnik, pewnie da się teraz wyregulować lpg by korekty spadały bliżej zera ale zanim to zrobię myślę by z pb zrobić porządek choć ostatecznie będę mniej stał na P, na LPG na P chyba też nie leciały aż tak mocno do góry choć to muszę sprawdzić, może jutro przełączę się na lpg.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: owczar »

https://www.youtube.com/attribution_lin ... load_owner

Tak to wygląda u mnie. Na początku na P potem D i jazda.
Afrost
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Białystok
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: Afrost »

Jak uda mi się to wrzucę swoje dzisiejsze filmiki z Torque ale, moje korekty długoterminowe i krótkoterminowe wyglądają jak Twoje odczyty z sond :) latają góra dół układają się w fale itp. ale muszę wyregulować gaz bo dziś jak depnąłem parę razy to przy 150/160 przycinał się i miał problem by wrzucić 5 bieg. a po tej szybszej jeździe po krótkim postoju po odpaleniu zgasł :) chyba tak korekty na gazie zaniżył, że po odpaleniu na benzynie za brakło mu paliwa.
Afrost
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Białystok
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: Afrost »

Na bardzo szybko wrzuciłem te pliki pierwszy z 7 40 rano odpalony zimny na pb później przełączył się na lpg a kolejne już na lpg po ustabilizowaniu się korekt z pb na lpg choć jak widać są idealne ;)
https://youtu.be/gQHic6s3HbY https://youtu.be/4ePbo7Baif0 https://youtu.be/oMwFWG1oOx4 ostatni spokojna jazda wieczorem https://youtu.be/rjylcBvo78Q
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: owczar »

Więc wygląda na jakieś problemy z układem paliwowym. Może któryś wtryskiwacz, filtr paliwa lub pompa. Widać na wykresach że w open loop jest za ubogo bo zamiast zmienić bieg i jechać to on ma zawahanie i sondy lecą w dół przed objęciem gazu.
Afrost
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Białystok
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: Afrost »

Pojeździłem dziś trochę z sondą w wydechu niby afr jest ok w programie pokazywał optymalnie tak jak ma być, troszkę podregulował mi gaz, i wychodzi na to, że gdzieś jest problem w silniku w banku 2 trzeba dalszych badań ;) na postoju korekty idą do góry na gazie też i to głownie bank 2 po przełączeniu z P spadają do ideału brakuje ale jest lepiej i nowa sonda na drugim banku pracuje jakoś tak ospalej jakby właśnie coś zakłócało jej pracę, jeszcze w trakcie testów przy testach zmiany biegu z 4 na 5 czyli przy 160km/h jak przerzuca na 5 jak jechałem spokojnie rozpędzając się bez buta w podłodze przy 3000 tyś obrotów i prędkości 160 zaczął mi migać silniczek czyli domyślam się, że zapłon któryś wypadał chwilę potrzymałem przy tych obrotach i prędkości i cały czas migało, później jak już jechałem z butem w podłodze i rozpędzałem powyżej 160 nic się nie działo, i już drugi raz nie chciał zamigać, ale przynajmniej w systemie będę miał ślad która cewka niedomaga, zastanawiam się czy nie wymontować wszystkich swoich 8 sztuk w szufladzie mam jeszcze 6 sztuk :) i sprzedać daj boże po 50 zł za wszystkie za 700 może 600 zł dołożyć drugie tyle i kupić komplet 8 sztuk nowych ale nie oryginałów a BREMI 20396 w bardzo dobrej cenie 150 zł za sztukę z dwuletnią gwarancją. Nie rozwiąże to problemu z korektami na P bo jest szansa, że albo jednak gdzieś zasysa powietrze albo co gorsze jakieś klapki w kolektorze są rozwalone i nie domyka się na postoju, ewentualnie może pod kolektorem uszczelka puszcza to po weekendzie zostawię samochód w warsztacie i będą walczyć obstawiam na klapki w dolocie, choć i uszczelka pod kolektor też parę ładnych stów kosztuje z tego co pamiętam w serwisie.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: owczar »

A jakie masz teraz świece?

Ja planuje kupić denso Tt. Do gazu podobno dają sporą różnice.
Afrost
Lex user
Posty: 115
Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Białystok
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe

Post autor: Afrost »

Właśnie mam teraz denso tt różnica chwilowo trudna do stwierdzenia bo coś ogólnie się sypnęło w silniku więc jest lipa, ale po wyjechaniu z warsztatu cicho i miękko pracował na tych świecach, teraz też ogólnie jak jest ok to pracuje ciszej i lepiej niż na poprzednich choć to pewnie efekt placebo.

Pojechałem godzinę temu do apteki wracając postanowiłem sprawdzić jak teraz gaz chodzi :) nawet nie deptałem w podłogę ale rozpędzałem się w miarę szybko i przy 140 zanim doszedłem do 160 zrobiła mi się na desce dyskoteka, choć lepsza taka niż w tylnym lusterku, i niestety wywaliło już vsc check trójkąt i silnik zatrzymałem się i już pracował inaczej , miałem komputer na siedzeniu obok więc podłączyłem i krzyczy, o wypadających zapłonach na cylindrze 2 i 7 i już zamroziło tą ramkę na stałe więc podjechałem do mechanika obok domu i wykręciliśmy te dwie cewki włożyłem stare jakie miałem w bagażniku wykasowałem błąd troszkę popracował dziwnie ale wróciłem do domu i pracuje cicho i równo zaraz wiozę młodego na basen to zobaczę ale już się boje cisnąc za mocno bo jutro może na działkę bym podjechał zrobić grila itp.
ODPOWIEDZ

Wróć do „IS mk1 1998-2005”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości