[IS300] Wysokie korekty długoterminowe
-
- Lex user
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Białystok
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe
Ktoś na tym forum już wymieniał cewki na Bremi choć za pierwszym razem dobrali mu model do ISa zamiast do GS430 i nie działały, ponoć te właściwe dedykowane do LSa działają u niego do tej pory, zobaczę ile zapłacę za daj boże tylko przedmuchy. OC za LSa już zapłacone ale leży na biurku za dostawczy więc wydatków nie brakuje za to dochodów już tak
-
- Moderator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Kontakt:
Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe
Ja w najbliższym czasie planuję zmienić świece i amorki klapy. No i ta nieszczęsna korozja drzwi. Musze znaleźć ogarniętego blacharza żeby zrobić to raz a porządnie.
OC płaciłem w marcu. Całe szczęście, mimo podwyżek taniej niż rok temu
OC płaciłem w marcu. Całe szczęście, mimo podwyżek taniej niż rok temu
-
- Lex user
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Białystok
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe
Mi oc wyszło drożej miałem 569 w tamtym roku a teraz zapłaciłem 720 podobnie za dostawczy wyszło mi teraz 780.
-
- Lex user
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 mar 2015, o 23:01
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Białystok
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe
Na tą chwilę zamówiłem nową uszczelkę pod kolektor w toyocie coś koło 160 zl i mała pod katalizator za 20 zł jak by trzeba było cały kolektor wyjąć, o ile się nie mylę to kolektor jest stalowy ? toteż ma prawo gdzieś przerdzewieć ? bo mechanicy co mają go wyciągać mogą pospawać ale tylko stal, żeliwa itp. nie pospawają i mam nadzieję, że korekty i wolne obroty wrócą do normy po tych zabiegach.
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe
Czy ktoś z Was posiadający silnik 2JZ-GE czyli IS300/GS300 może przejechać się z włączonym programem diagnostycznym typu Torque/ELMScan/ToyotaScan czy inne i powiedzieć jakie mam maksymalne wartości przepływomierza w G/S?
Mi pokazuje maksymalnie 145 g/s i coś mi się wydaje że to jest sporo za mało a korekty dalej mi świrują lekko.
Mi pokazuje maksymalnie 145 g/s i coś mi się wydaje że to jest sporo za mało a korekty dalej mi świrują lekko.
- gmiter
- Lex Master
- Posty: 1247
- Rejestracja: 9 mar 2016, o 12:07
- Model Lexusa: IS350
- Skąd:: Gdynia
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Lex Master
- Posty: 1201
- Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:08
- Model Lexusa: IS200-> GS 300-> GS 430
- Skąd:: CT.
- Kontakt:
- machony79
- Lex Driver
- Posty: 464
- Rejestracja: 30 sie 2020, o 15:22
- Model Lexusa: NX200t
- Skąd:: Katowice
- Kontakt:
Re: [IS300] Wysokie korekty długoterminowe
Napiszcie jaki jest sposób na reset map i korekt ? Z poziomu TS można to zrobić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości