usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Moderator: forest

usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez piokow » 18 lip 2015, o 10:54

Witam.
Sporo tutaj o tym wątku ale naprawa tego wynalazku jest dość droga.
Objawy:
Czasami szarpanie przy ruszaniu
Szarpanie przy zmianie biegu
Drążek zmiany biegów się trzęsie przy równej jeździe.
Na wolnych obrotach przy 650 rpm drgania silnika i lewarka.

Czy to dwumasa?
Czy jest sens regeneracji tego? Regeneracja 700 a nowa 2500 więc jest róznica.
Czy wymieniac sprzęgło i oringi uszczelniacze przy okazji?
piokow
Nowy lex user
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 lip 2015, o 18:29
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez endrju1 » 18 lip 2015, o 11:50

Moze to byc 2masa. Dodatkowo przy 2 masie czesto słychać hałas przy odpalaniu i gaszeniu silnika (jak juz jest mocniej wypracowana)
Przez forum na 100% nikt ci nie powie.
Przy wymianie / regeneracji warto zrobic komplet, bo do wymiany trzeba skrzynie zrzucać, wiec szkoda 2 razy za to samo później płacić.
Avatar użytkownika
endrju1
Lex Master
 
Posty: 1016
Dołączył(a): 13 lut 2015, o 17:11
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: LLB

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez LinkPL » 18 lip 2015, o 12:36

Nie lepiej ściągnąć lekkie koło ze stanów ... Dawidoss kupował do tego nową tarczę, docisk, łożysko i masz święty spokój.

Pozdrawiam
Link
How far We can go ...
Avatar użytkownika
LinkPL
Lex Maniak
 
Posty: 755
Dołączył(a): 9 lis 2010, o 00:59
Lokalizacja: Iłża
Model Lexusa: GS430 UZS190, T4R
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Iłża

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez GOLDI » 18 lip 2015, o 13:04

mam mozlwiośći zaprojektowania i wykonania koła jednomasowego do is200, powoli sie sie na tym zastanawiam do swojego is200. jesli znalazloby sie kilku chetnych to mozna pomyslec o partii takich kół
Avatar użytkownika
GOLDI
Lex user
 
Posty: 213
Dołączył(a): 9 kwi 2012, o 03:44
Model Lexusa: IS200 SportCross / mr2 sw21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: KRK

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez piokow » 18 lip 2015, o 15:02

A ile taki zestaw zza oceanu kosztować może?
piokow
Nowy lex user
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 lip 2015, o 18:29
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez lexus155 » 18 lip 2015, o 19:29

Ja się piszę na to. Ja cena będzie spoko to i chętni i nie tylko w Pl się znajdą. Uk gościu robil lekkie koło za 480 funtów i wysyła na cały świat ;)
Bart
Avatar użytkownika
lexus155
Lex user
 
Posty: 187
Dołączył(a): 2 lis 2011, o 00:01
Lokalizacja: UK
Model Lexusa: is200 kompresor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Londyn-Enfield-Brzes

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez piokow » 18 lip 2015, o 19:54

Też się pisze na jednomase. Pytaj o cenę i myślę że znajdzie się 10 chętnych co najmniej. Tylko jaka cena ?
piokow
Nowy lex user
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 lip 2015, o 18:29
Model Lexusa: IS 200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez Keepmovin » 18 lip 2015, o 20:18

Tez bylbym zainteresowany jednomasa, ciekawi mnie cena i material jaki bedzie uzyty do jego wykonania.
Keepmovin
Lex user
 
Posty: 213
Dołączył(a): 24 paź 2012, o 02:18
Model Lexusa: IS200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez lexus155 » 18 lip 2015, o 21:51

A jak masz mozliwosc zrobienia kółka do kompresora to chetni rowniez sie znajdą :)
Bart
Avatar użytkownika
lexus155
Lex user
 
Posty: 187
Dołączył(a): 2 lis 2011, o 00:01
Lokalizacja: UK
Model Lexusa: is200 kompresor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Londyn-Enfield-Brzes

Re: usterka dwumasy objawy IS200 2002r

Postprzez twiti7 » 18 lip 2015, o 22:14

Jaka cena by była? Materiał itp
Avatar użytkownika
twiti7
Lex user
 
Posty: 230
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 21:32
Model Lexusa: is200
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: wawa

Następna strona

Powrót do IS mk1 1998-2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości