Witam serdecznie
Zdaję sobie sprawę, że jest dużo tematów z podobnym problemem, ale przyczyn może być wiele, dlatego też chciałbym opisać mój problem. Możliwe, że ktoś spodobał się z bardzo podobnym. Mianowcie wszystko zaczęło się od tego, że w pewnym momencie na zimnym silniku, czy to na LPG, czy PB auto zaczęło szarpać w okolicach 2000 obr./min. Po tym jak silnik sie rozgrzał to problem ustępował. Wymieniłem filtr i przeczyściłem przepustnicę i nagle problem ewoulował, teraz szarpie nim znacznie mocniej przy 3000 obr./min lub prędkości 80km/h. Wyczuwalne są bardzo duże drgania kierownicy, a przy hamowaniu szarpie również nie ciekawie. Kiedy silnik sie rozgrzeje to ciągle szarpie, ale znacznie mniej. Dodam, że z zapłonem auto nie ma żadnego problemu. Wczoraj wybrałem się do mechanika u którego zakładałem LPG, podpiął komputer i jeździliśmy po mieście, a on wyłączał i włączał kolejne cylindry. Według niego problemem jest cewka (prawdopdobnie na 6 cylindrze). Chciałbym zapytać o Waszą opinię jeszcze ?
Z góry dziękuje za wszelką pomoc