Strona 19 z 20

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 11 lis 2018, o 10:33
autor: WojtasIS250
Uniwersalny stag? Toz to nowosc. Widze, ze zostalo juz wytlumaczone Markowi o co chodzi z tym prinsem. Jezeli Marek patrzy tylko i wylacznie na cene instalacji a nie korzysci plynace z oszczednosci to ja nie wiem co powiedziec.
Emulator faktycznie nie byl w fabrycznym zestawie, trzeba bylo go dokupic.
Mam nadzieje, ze to co mowili w prinsie o planach a raczej bezplanach w stosunku do Lexusa to nieprawda. Ja caly czas czekam na dedykowany kit do LS460 po 2007r.
Tak tylko Wam powiem ciekawostke, ze ceny takiego LSa wachaja sie miedzy 3-7k euro w stosunku do 20-30k euro w Polsce.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 12 lis 2018, o 14:48
autor: jeepass
hehe z tymi cenami WojtasIS250 to jest prawda, jest ogromna roznica i oplaca sie w UK kupowac lexusy bo ludzie nie chca placic duzego road tax w anglii z powodu duzego silnika oraz duzego spalania benzyny, wola kupowac diesle i takie auta sa tutaj stosunkowo tanie ("duze benzyny").Poza tym lexus nie jest tak popularny jak BMW/Merc/Audi na wyspach i traci dosc szybko na wartosci. Chcialbym zeby prins albo ktokolwiek inny zrobil instalke do LS albo do GSa mk4

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 13 lis 2020, o 22:22
autor: klinikalpg.pl
Uniwersalnego Staga ciągle nie ma natomiast taki GS300 ( z 3GR-FSE) może pięknie śmigać na LPG na Alexowej Idei.
Nie ma jeszcze na liście
https://autogas-alex.com/products/sterownik-idea/
ale działa.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 15 lis 2020, o 22:32
autor: Grzesiek3258

Ja mam taka instalecje w is 250

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 16 lis 2020, o 10:53
autor: klinikalpg.pl
Kolega ma instalację KME Nevo Sky Direct. Też jak najbardziej słuszną ! :) Aczkolwiek V6 musiało zostać zrobione na dwóch sterownikach 4 cylindrowych gdyż KME nie oferuje jeszcze komercyjnie sterownika na 6 cylindrów.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 16 lis 2020, o 13:08
autor: Grzesiek3258
Dokładnie tak na 2 sterownikach szkoda tylko ze musialem po gazowniku poprawiać stojenie dobór dysz ciśnienie oraz zmniejszac dotrysk bo był duzo za duzy a zakład nie umiał sobie dac z tym autem rady... Ale po kilku godzinach walki testów z jazdy i spalania auto pali teraz ekonommicznie w stosunku do tego co było i mocy nabrało, korekty nie skaczą jak szalone i w OL wskazania takie jak na pb.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 16 lis 2020, o 19:08
autor: klinikalpg.pl
gt10r5 ? :)

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 16 lis 2020, o 21:26
autor: Grzesiek3258
Nie, MaTeo251 pewnie widziałeś kilka postów. gt10r5 komuś poprawiał instalacje po innym gazowniku z tym ze wersje USA i z tego co pisal na pw to szpilke na 590 zbił z 700 ale na tylu nadal bedzie duzy dotrysk.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 16 cze 2021, o 08:43
autor: cooper69
Wczoraj siedząc u mechanika (demontaż haka i nowe opony) zrobiłem podsumowanie zużycia paliwa w 3City w ostatnim roku (krótkie dystanse 4-5 km w 95%) i wyszło, że pali mi średnio 17l LyPyGy i 1 litr benzyny na 100 km.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

: 22 lis 2021, o 12:10
autor: Dzynek
Dzień dobry,

Czy wiecie może czy jakieś warsztaty robią jeszcze te instalacje PRINS dedykowane do GS300?
Wczoraj od dwóch dostałem odpowiedź (mniej więcej), że "obecnie dystrybutorzy nie posiadają instalacji do tego samochodu".

Prosiłbym o takie w pobliżu autostrady A2 (trasa Świecko/Poznań/Łódź/Warszawa)