GS300 mkIII Prins AutoGas

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa GS
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
WojtasIS250
Lex user
Posty: 215
Rejestracja: 14 mar 2015, o 16:08
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Cork
Lokalizacja: Cork
Kontakt:

GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: WojtasIS250 »

Witam Panowie... Nie wiem czy ktos sie juz orientowal w instalacjach do Waszych Lexow ale wlasnie sie dowiedzialem ze Prins zrobil niedawno dedykowany kit do mkIII GS300. Obecnie jezdze IS250 ale troszke za duzo robie kilometrow po miescie i mysle wlasnie nad zmiana na GS300 i zalozyc mu gaz.

http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html
Awatar użytkownika
WojtasIS250
Lex user
Posty: 215
Rejestracja: 14 mar 2015, o 16:08
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Cork
Lokalizacja: Cork
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: WojtasIS250 »

Nadeszla ta chwila kiedy moj GS300 mk3 doczekal sie gazu na bezposrednim wtrysku. Kosztowalo mnie to 1650 euro i jest kilka poprawek ale musza sie tym zajac inzynierowie z Holandii gdyz jest to dedykowany kit i moj gazownik nie moze sie pobawic ustawieniami. Ale jest ciekawostka... bierze 90% gazu i 10% benzyny... opisze wszystko jakie byly problemy i jak sie zachowuje na gazie jak tylko dostane nowy software do niego. Ogolnie jest to dopiero drugi GS300 mk3 na swiecie z gazem :biggrin2:
tomekb
Lex Master
Posty: 2643
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 17:07
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut, rx300 2gen.
Skąd:: Sosnowiec, Będzin
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: tomekb »

Czekam na relacje
wojtas2
Lex user
Posty: 130
Rejestracja: 9 cze 2014, o 14:23
Model Lexusa: gs 300
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: wojtas2 »

:szok:
Awatar użytkownika
WojtasIS250
Lex user
Posty: 215
Rejestracja: 14 mar 2015, o 16:08
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Cork
Lokalizacja: Cork
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: WojtasIS250 »

Panowie dalej czekam na lepsze ustawienia z Holandii... tak wiec jak narazie wrzucam jakies fotki pstrykane kalkulatorem a pelna relacje zdam jak bede w 100% zadowolony z instalacji. Do zbiornika wchodzi ponad 62l.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: Yarecki »

Można powiedzieć, że to prototyp i oczywistym jest iż będą problemy.
Oby PRINS się przyłożył i to szybko opanował bo tak to będzie wożenie od s"asa do lasa".
Ciekawe kto w PL będzie chciał zapłacić 7500PLN za instalacje do 6 garów :pijak:
LPG wtryskiwane jest listwą noPB? Czy stosują jakąś protezę z własnymi wtryskami?
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: owczar »

Ja bym wolał dołożyć kasę przy zakupie do gs430 i wydać mniej na sprawdzone rozwiązania ;) choć ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
WojtasIS250
Lex user
Posty: 215
Rejestracja: 14 mar 2015, o 16:08
Model Lexusa: GS300
Skąd:: Cork
Lokalizacja: Cork
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: WojtasIS250 »

LPG jest wstrzykiwane wtryskami Keihin a dodatkowo wytryski paliwowe daja 10% benzyny zeby je chlodzilo caly czas. Z technicznego punktu widzenia jako ze jest to dedykowany kit to po zalozeniu i nie spierdzieleniu niczego powinno chodzic w 100%. Jednakze moj gazownik podlaczyl chyba 2 wtryski gazowe na odwrot i ot mam teraz kilka problemow lecz nie sa to powazne problemy. Np po wylaczeniu auta na gazie i ponownej probie odpalenia silnika kreci i czasami odpali za pierwszym a czasem za drugim razem. Tak wiec narazie przed wylaczeniem silnika przelaczam po prostu na benzyne zeby mnie to nie wkurzalo. Mam nadzieje ze jezeli okaza sie to wlasnie te wtryski zle podlaczane to po naprawie wszystko bedzie w normie i spalanie tez sie unormuje. Cos mi swirowaly obroty podczas przelaczania na benzyne ale wyregulowalismy cisnienie w parowniku (musi byc idealne) i problem zniknal. Tak wiec jestem dobrej mysli. A jezeli chodzi o koszta to po szybkim przeliczeniu ile robie kilometrow rocznie to nawet tak wysoka cena mnie nie przestraszyla. W Polsce podejrzewam ze ta cena bedzie nieco nizsza chociaz nie wiem czy ktos sie w ogole podejmie zalozyc ta instalacje. Jest tez malutki problem z emulatorem pompy paliwa. Podczas jazdy na LPG wskaznik paliwa leci w dol jakbym jechal na PB. Problemem okazaly sie dwa kabelki ktore podlaczyli jakos na odwrot. Jak bede wiedzial wiecej detali to wszystko opisze.
A niestety w Irlandii bardzo ale to bardzo rzadko mozna spotkac GS430. Pozdro
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: Yarecki »

owczar pisze:Ja bym wolał dołożyć kasę przy zakupie do gs430 i wydać mniej na sprawdzone rozwiązania ;) choć ciekaw jestem co z tego wyjdzie.
Ja też, ale problemem jest to że gsMKIII w wersji 430 był produkowany tylko do 2006.
Niestety coraz więcej jest aut z DI co jest chore a to generuje kolejne problemy z LPG.
Yarecki
Lex Master
Posty: 1921
Rejestracja: 29 wrz 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Kontakt:

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Post autor: Yarecki »

WojtasIS250 pisze:LPG jest wstrzykiwane wtryskami Keihin a dodatkowo wytryski paliwowe daja 10% benzyny zeby je chlodzilo caly czas. Z technicznego punktu widzenia jako ze jest to dedykowany kit to po zalozeniu i nie spierdzieleniu niczego powinno chodzic w 100%. Jednakze moj gazownik podlaczyl chyba 2 wtryski gazowe na odwrot i ot mam teraz kilka problemow lecz nie sa to powazne problemy. Np po wylaczeniu auta na gazie i ponownej probie odpalenia silnika kreci i czasami odpali za pierwszym a czasem za drugim razem. Tak wiec narazie przed wylaczeniem silnika przelaczam po prostu na benzyne zeby mnie to nie wkurzalo. Mam nadzieje ze jezeli okaza sie to wlasnie te wtryski zle podlaczane to po naprawie wszystko bedzie w normie i spalanie tez sie unormuje. Cos mi swirowaly obroty podczas przelaczania na benzyne ale wyregulowalismy cisnienie w parowniku (musi byc idealne) i problem zniknal. Tak wiec jestem dobrej mysli. A jezeli chodzi o koszta to po szybkim przeliczeniu ile robie kilometrow rocznie to nawet tak wysoka cena mnie nie przestraszyla. W Polsce podejrzewam ze ta cena bedzie nieco nizsza chociaz nie wiem czy ktos sie w ogole podejmie zalozyc ta instalacje. Jest tez malutki problem z emulatorem pompy paliwa. Podczas jazdy na LPG wskaznik paliwa leci w dol jakbym jechal na PB. Problemem okazaly sie dwa kabelki ktore podlaczyli jakos na odwrot. Jak bede wiedzial wiecej detali to wszystko opisze.
A niestety w Irlandii bardzo ale to bardzo rzadko mozna spotkac GS430. Pozdro
Obawiam się, że będziesz królikiem doświadczalny za grubą kasę.

Jeśli to nie działa jak należy to prins powinien zapłacić za naukę na Tobie.
A tak wciskają coś co nie jest dopracowane a później klient płaci autem, kasą i czasem za zdobywanie przez nich wiedzy.
Wtryskiwanie przez swoje wtryski to parodia - proteza i tyle.
Ile jest tych wtrysków?
Mimo to powodzenia.

Jest to kolejny przykład dla tych co to biją konia twierdząc że są takie instalacje.
Są ale kiedy zaczną od strzała poprawnie działać to minie kupe lat.
Kolejną sprawą jest to w jakiej tolerancji to działa vs noPB bo znając takie rozwiązania to gotowy program będzie oscylował -+20% na granicy palenia checka i tym sposobem może pięknie wypalać zaworki.
Pożyjemy zobaczymy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje Gazowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość