Strona 68 z 71

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 26 kwi 2018, o 13:24
przez Yarecki
Rzeznix napisał(a):Na pewno o tym napomnę przy oddawaniu Lexa, bo na dodatkowe przydźwięki mam alergię...


Sądzę jednak, że jak zobaczą jak mało tam jest miejsca to to im się odechce :biggrin2:
Ale obym się mylił :piwko:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 26 kwi 2018, o 14:12
przez gmiter
Zależy też na jakim ciśnieniu wtryski pracują. Ja jak regulowałem instalację i ustawiłem przez jakiś czas 1,5 bara to było dramatyczne klepanie. Teraz jest 1.05 bara to wtryskiwaczy nie słychać wcale. Tak samo miałem w Volvo z wtryskiwaczami BRC - przy 1,6-1,7 bara tłukły niesamowicie a przy 1,2 już była cisza.

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 26 kwi 2018, o 19:12
przez Yarecki
gmiter napisał(a):Zależy też na jakim ciśnieniu wtryski pracują. Ja jak regulowałem instalację i ustawiłem przez jakiś czas 1,5 bara to było dramatyczne klepanie. Teraz jest 1.05 bara to wtryskiwaczy nie słychać wcale. Tak samo miałem w Volvo z wtryskiwaczami BRC - przy 1,6-1,7 bara tłukły niesamowicie a przy 1,2 już była cisza.


Kto ustawia 1.5-1.7 bara, chyba ktoś kto ratuje się złą konfiguracją.
Zabija to precyzję wtrysku oraz sam wtryskiwacz.
Chwilowo takie ciśnienia mogą występować i występują ale nie "ciągle".

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 11 maja 2018, o 07:07
przez R4c0on
@Rzeznix
Masz już założoną tą instalację? Jeśli tak to czy jesteś zadowolony i czy mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcia? Ile Cię to kosztowało?
Pozdrawiam

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 14 maja 2018, o 22:05
przez Rzeznix
Mam założoną. Zadowolony i nie, ale to do doszlifowania zapewne. Przy wyprzedzaniu na 3 biegu powyzej 5k rpm przydusza się delikatnie... Za tydzień pewnie pojadę na pierwszy przegląd po 1000km.

Generalnie pierwsze spalanie średnie wyszło 11l/100, ale duuza większość to trasy. Po tankowaniu mega zadowolony (niecałe 100zł zamiast 3 stów). Pod maską bardzo schludnie i wszystko ukryte elegancko. Zbiornik 56l wypoziomowany, wchodzi 45l. Sterownik LPG tech 326 obd, wtryski barracuda na pojedynczym montażu i reduktor KME tur.

Będę musiał chyba też zmienić miejsce montażu wskaźnika, bo zamontowali mi przy cupholderze i muszę mocno odwracać głowę nie patrząc na drogę, a lubię mieć wszystko na widoku. No i skalibrować by się przydało, bo pierwsze 4 kreski na wskaźniku gasną kolejno i 200km i pali się rezerwa na której robię kolejne 200 :biggrin2:

Generalnie polecam.

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 14 maja 2018, o 22:15
przez owczar
Stroili po AFR?

Te wskaźniki poziomu lpg żyją swoim życiem. W ogóle na nie nie patrzę. Wskaźnik mam w szufladce. Tankujesz do pełna 8 w zależności od stylu jazdy wiesz ile przejdziesz.

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 15 maja 2018, o 12:30
przez R4c0on
Dzięki za odpowiedź. Dzowniłem, termin mają dopiero na lipiec, a i cena powyżej 4200zł trochę mnie zaszokowała.
Porównywalnie w Hangarze oferują taki zestaw: sterownik STAG 300 6 Q-max plus (z autoadaptacją OBD), wtryski pojedyncze AC W03 i reduktor AC R01 BFC za 3900zł, a zakład też ma bardzo dobre opinie. Googlowałem porównania tych komponentów z tymi, które ma Rzeznix i wyczytałem, że są podobnej jakości. Czy ktoś może się wypowiedzieć?
Pytanie też co to autoadaptacja OBD i czy warto za to dopłacać 300zł? Bo ten sam zestaw tylko ze sterownikiem STAG 300 6 Q-max basic (bez OBD) kosztuje 3600zł.
Proszę o porady, dzięki :)

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 15 maja 2018, o 12:45
przez owczar
Nie warto. Warto zrobić AFR.

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 15 maja 2018, o 13:39
przez klinikalpg.pl
owczar napisał(a):Nie warto. Warto zrobić AFR.

Dokładnie tak.

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

PostNapisane: 15 maja 2018, o 19:14
przez Rzeznix
4200? To po moim chyba mają dosyć :P Albo po prostu to przez wymagający sposób montażu - bardzo mało miejsca pod dolotem.

Co do strojenia AFR, oddając auto do tak polecanego wszędzie zakładu wydaje mi się to być oczywiste. No ale dopytam jak pojadę na pierwszy przegląd (w końcu bez przyczyny się nie przydusza) - obecnie lex stoi u mechanika (OT: mam nadzieję, że to podpora wału jest winna wibracji, jeśli nie to chyba pójdzie do rzeki :ireful3: ) Jak odbierałem auto to było przejechane jakieś 14-15km o ile mnie pamięć nie myli - nie wiem czy to wystarczający dystans, żeby dobrze wystroić eer fjul rejtjoł?

Mieli mi sprawdzić luzy zaworowe, ale nie było czasu... Teraz oddałem auto do mechanika i w sumie on też stwierdził, że jeżeli nie będzie w stanie sprawdzić tego szczelinomierzem tylko będzie dużo rozbierania to też się nie podejmie... Aż tak upierdliwa jest chociaż kontrola tych luzów, żeby wiedzieć na czym się stoi?

Załączam zdjęcia robione polskim kartoflem:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek