[IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa IS

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez klexus » 24 wrz 2010, o 17:45

tomekb napisał(a):decyzja podjeta w poniedzialek bedzie moj is mial 2 opcje tankowania tzn PB95 badz LPG zakładam Zestaw na komputedzie KME Diego wtryski magicjet pojedyncze a reduktor gold butla w kolo 45litrow wlew w baku co wy nato

jakie koszty takiego zestawu??
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1752
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez konik_80 » 24 wrz 2010, o 17:51

Butla spokojnie wchodzi 52L i powinna być wypoziomowana. Reduktor jak już chcesz KME to możesz wziąć silvera a podpowiem ci jak go podrasować aby śmigał lepiej niż Gold zostanie ci parę groszy w kieszeni. Nie napisałeś nic o miedzi - namów na 8mm to nie będzie takich spadków ciśnienia przy max bucie. Pytanie tylko dlaczego KME Diego?!
Nie miałem styczności z tą instalacją ale na forach LPG moderatorzy i instalatorzy nie wypowiadają się za dobrze o tej elektronice...

Gazownikowi podpowiedz aby podniósł puchę z filtrem powietrza około 4cm wtedy magici wejdą pod nią i będą mogły być w odległości 4cm od kolektora.
Ja to zrobiłem przy użyciu rury PCV Działa idealnie (wszystko uszczelnione)
Avatar użytkownika
konik_80
Lex Driver
 
Posty: 430
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:13
Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szkocja

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez tomekb » 24 wrz 2010, o 17:52

powiem ci tak kolega poznany dzieki thorgalowi ma tez is , a przebieg juz ok 300000 i 50000 na gazie to ma ten komputer i dobrego instaatora blisko mnie i jest zadowolony butla 45 bo oszczędzając koszta zakładam używkę ważna jeszcze przez 5 lat taka byla cenaok 2900 insstalator motuje wszystko tak ze nic nie widac jedynnie reduktor bedzie widoczny nie ma gdzie go schowac wlew gazu w klapce dzieki za podpowiedz z miedzia przekaze mu oraz z ta pcvka, jesli chodzi o elektornike to instalator powiedzial mi tak ze jest bardzo dobra tylko trudniejsza w konfiguracji od staga wiec wszyscy o niej mowia zle ale on dobrze to robi pozatym kolega thorgala podobno jest mistrzem w przyuczania kompa wlanie diego i obiecal ze mna 1,5h pojezdzic by go wystroic nie bede sie klucil z instalatorem zeby pozniej mi nie powiedzial ze cos sie psuje bo czegos nie chcialem ale dzieki za podpowiec mysle ze bedzie dobre dzis mialek okazje ogladac e39 2,8 ktora zrobili wczoraj i super chodzi na beni i nagazie tak samo na nowych gratach ok 3300 a na starej butli 2900
Avatar użytkownika
tomekb
Lex Master
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez klexus » 24 wrz 2010, o 17:52

tomekb podjedz do czeladzi- sosnowiec stacja shell na przeciwko szpitala górniczego, tam jest taki gosć Gacek ma ogromne doświadczenie w motoryzacji i montażu lpg, siedzi w tym od czasów kiedy wchodziło lpg do polski.
U niego zakładałem instalke do I gen Lexusa, zero problemów, maja hamownie i ustawiają sprzęt pod rożnym obciążeniem, zapytaj u niego.
Ja bede u niego montował jak sie zdecyduje.
Avatar użytkownika
klexus
Lex Master
 
Posty: 1752
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:01
Lokalizacja: Śląsk
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Silesia

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez tomekb » 24 wrz 2010, o 17:52

klexus dzieki wiem o nim, ale juz zdecydowalem sergiusz i cezary jezdza na takim zestawie robili tez koledze sergiusza w innym isie znaja juz samochod ładnie montuja.
Avatar użytkownika
tomekb
Lex Master
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez konik_80 » 24 wrz 2010, o 17:53

No cóż skoro tak zadecydowałeś to OK - miejmy nadzieję, że będzie dobrze Lexik chodził. W lato na bank będzie ok pytanie jak ta elektronika poradzi sobie w zimę bo wtedy są największe problemy... Jeśli gazownik faktycznie się zna i odpowiednio poustawia kompensację na ciśnienie i temp gazu to może będzie ok.

Nic nie napisałeś o reduktorze - zostajesz przy Goldzie czy weźmiesz tańszego Silvera a potem ew jak byś chciał to zrobię ci mały "foto wykład" jak go przerobić ???
Avatar użytkownika
konik_80
Lex Driver
 
Posty: 430
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:13
Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szkocja

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez tomekb » 24 wrz 2010, o 17:53

powiedzieli mi ze jak komputer mi sie nie spodoba to na staga wymienia po kosztach wiec zaryzykuje jesli chodzi o reduktor to chce golda bo ciagle przegladam ebay i szukam auta z kompresorem moze sie znajdzie
Avatar użytkownika
tomekb
Lex Master
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez konik_80 » 24 wrz 2010, o 17:53

No tak ale z tego co wiem są 2 rodzaje Golda - do wolnossaka i do Turbo
Jak weźmiesz tego do wolnossaka to przy doładowaniu będzie miał duże przerosty ciśnień po puszczeniu pedału gazu.
Avatar użytkownika
konik_80
Lex Driver
 
Posty: 430
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:13
Lokalizacja: Szkocja / Stargard Szczec
Model Lexusa: kiedyś IS200 obecnie Avensis T25
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szkocja

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez tomekb » 24 wrz 2010, o 17:54

a to nie wiedzialem ale rozniaca miedzy goldem i silverem jest tak mala ze zdecydowalem na golda
ale dzieki konik jestes skarbnica wiedzy dzis wieczorem bede juz jezdzil na gazie

Konik pytanie na przyszlosc w anglui sa dostepne cewki zaplonowe do is i jaki koszt
Avatar użytkownika
tomekb
Lex Master
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:07
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin
Model Lexusa: Avensis t25 1,8 aut
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec, Będzin

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Postprzez lukas78 » 24 wrz 2010, o 17:54

Jak już trochę pośmigasz na gazie napisz jak się sprawuję, bo też jestem ciekawy jak na tym zestawie auto będzie chodzić - bo również podzielam zdanie kolegi konik80 - KME na forum gazowników nie cieszy się dobrą opinią. Jeśli jest tak jak piszerz, że montaż jest naprawdę profesjonalny oraz dostrojenie to być może wszystko będzie ok i będziesz zadowolony, czego Ci życzę. Pozdro.
<Czas zmarnowany nie istnieje we wspomnieniach>
lukas78
Lex Master
 
Posty: 1083
Dołączył(a): 21 wrz 2010, o 17:08
Lokalizacja: Toruń
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: CT.

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Instalacje Gazowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość