[IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Wybór instalacji, pomoc techniczna, oraz wszystkie informacje związane z zakładaniem LPG do Lexusa IS
ODPOWIEDZ
Pawcio1979
Lex Driver
Posty: 381
Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: Pawcio1979 »

Ze swojej strony szczerze odradzam wtrysków Dragon. Wszystko pięknie ładnie ale z trwałością kicha. 30 tys i poszedł jeden, kilkaset kilometrów więcej i poszedł kolejny. Jak dalej się to toczyło to nie wiem, sprzedałem samochód. Ważne poza tym są filtry i gdzie lejemy "podtlenek lpg" :biggrin2: Jak znajdę zdjęcie to dodam jak filtr wyglądał po 10tys km. SMOŁA :szok:
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
Pawcio1979
Lex Driver
Posty: 381
Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: Pawcio1979 »

Rzeznix pisze:Panowie, w niedługim okresie czasu na pewno będę montował instalacje LPG w IS200 jak już wszystko ogarnę. Będę to robił w Hangarze na Lechickiej w Poznaniu i mam pytanie czy warto dopłacać do lepszych wtrysków. Pan gazownik proponuje coś takiego:

1.
sterownik STAG 300 6 Q-MAX basic (z możliwością dotrysku benzyny)
wtryskiwacze OMVL (żywotność około 80 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3000 zł

2.
sterownik STAG 300 6 Q-MAX basic (z możliwością dotrysku benzyny)
wtryskiwacze AC W 01 (żywotność około 100-150 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3300 zł

3.
sterownik STAG 300 6 Q-MAX basic (z możliwością dotrysku benzyny)
wtryskiwacze pojedyncze AC W 03, HANA lub BARRACUDA (żywotność około 150-200 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3600 zł

4.
sterownik STAG 300 6 Q-MAX plus (z autoadapracją OBD, możliwością dotrysku BP, czujnikiem zmierzchowym w centralce oraz możliwością łączenia się ze smartfonem)
wtryskiwacze AC W 01 (żywotność około 100-150 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3600 zł

5.
sterownik STAG 300 6 Q-MAX plus (z autoadapracją OBD, możliwością dotrysku BP, czujnikiem zmierzchowym w centralce oraz możliwością łączenia się ze smartfonem)
wtryskiwacze pojedyncze AC W 03, HANA lub BARRACUDA (pojedyncze, żywotność około 150-200 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3900 zł

Szczerze zastanawiam się czy będą jakieś różnice w działaniu zastosowanych wtryskiwaczy biorąc pod uwagę, że każde będą dobrze wystrojone? W poprzednim aucie z LPG byłem zadowolony, ale denerwował mnie dźwięk wtryskiwaczy na wolnych obrotach (AC W02) i gwałtowne spadanie z obrotów przy odpuszczaniu gazu na zimnym (zmiana biegów była tragedią, nie mogłem odpuszczać gazu całkowicie, bo po wysprzęgleniu z 2,500rpm w pół sekundy robiło się 1000RPM)... Nie chciałbym czegoś takiego w Lexusie, stąd najbardziej zastanawia mnie instalacja z wtryskami Barracuda, które ponoć są niesłyszalne. Z kolei jeśli nie ma być żadnych różnic w trakcie jazdy - w wibracjach, na wolnych obrotach, wytracaniu RPM, mocy, reakcji itp. to czy jest sens dopłacać np. 600zł w porównaniu do OMVL tylko dla cichszych wtrysków?
A tak z ciekawości bo nie doczytałem...... dla czego nie montujesz w "Pitec" Poznań? Ludziska nawet z okolic Łodzi tam na instalacje jeździli.
Polecam forum LPG http://lpg-forum.pl
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
Awatar użytkownika
Rzeznix
Lex user
Posty: 118
Rejestracja: 20 wrz 2017, o 20:56
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: Rzeznix »

W pitec'u ponoć pozmieniali się mechanicy i nie jest już tak kolorowo jak kiedyś... A sytuacja z tymi obrotami, którą wyżej opisałem to było auto gazowane właśnie w pitec'u i jakoś nic z tym nie zrobili :(

Byłem u bardzo polecanego gazownika w Luboniu, ale 4 tysiące to jest już dla mnie przesada za zestaw barracuda, kme tur/silver i ster staga... Fakt faktem w cenie Pan zaproponował regulacje zaworów, ale i tak sporo mi się wydaje. I w ogóle czy jest sens robienia regulacji...? Żadnych dziwnych dźwięków, silnik ma ponoć 220kkm...

Oddałbym to do hangaru, ale fakt nie zdejmowania ssaka do wiercenia trochę martwi. Fakt faktem mają niby jakąś metodę podciśnieniową i raczej dalej nic nie powinno wpaść, a sam kolektor jest plastikowy. Opinie same pozytywne w porównaniu do piteca.

Kolejna sprawa to nie wiem czy jest sens inwestować w ten egzemplarz, bo jest po dzwonie w lewy bok i malutkie pęcherze w miejscu łączenia zderzaka z nadkolem wylazły... W przyszłym roku będę miał duże wydatki (kupno m3), gdybym miał pewność, że lakiernik ogarnie na tyle by wytrzymało to minimum 2 lata to pewnie bym się nie zastanawiał, ale boję się trochę, że jednak bez blach i blacharza się nie obejdzie... :szyja:
Dej mu na zimnym!
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: owczar »

A kiedy ostatnio regulowałeś zawory?
Awatar użytkownika
Rzeznix
Lex user
Posty: 118
Rejestracja: 20 wrz 2017, o 20:56
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: Rzeznix »

Nie regulowałem. Auto mam od miesiąca i jedyne co zrobiłem na razie to wymiana oleju w silniku, skrzyni, moście, rozrząd z pompą wody, oleju, filtry i świece.
Dej mu na zimnym!
Pawcio1979
Lex Driver
Posty: 381
Rejestracja: 27 wrz 2017, o 18:31
Model Lexusa: GS300 MkII
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: Pawcio1979 »

Ja w pitecu robiłem auto 2,5 roku temu i polecam, zero problemów. Powiem więcej pomogli w problemach z autem. Co prawda żeby być w 100% obiektywnym muszę dodać, że wizualnie troszkę zderzak "zrąbali" w miejscu wlewu.
Alkohol niszczy skórę........głównie na kolanach i łokciach.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: owczar »

Sprawdzenie luzów to must have po zakupie, a już na pewno przed LPG.
Awatar użytkownika
Rzeznix
Lex user
Posty: 118
Rejestracja: 20 wrz 2017, o 20:56
Model Lexusa: IS200 Sport
Skąd:: Poznań
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: Rzeznix »

A Twoim zdaniem 4k to cena odpowiednia czy raczej przesadzona? W cenie jest też butla w kole i wlew pod klapką.
Dej mu na zimnym!
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: owczar »

O cenie ciężko dyskutować. Podejdź do tego pragmatycznie. Przede wszystkim policz ile robisz km, ile lat masz zamiar jeździć autem i czy Ci się to opłaca. Zobacz ile kosztuje sama regulacja zaworów w tym silniku itd. Regulacje i tak powinieneś zrobić więc to odlicz od kosztów instalacji.
klinikalpg.pl
Lex user
Posty: 212
Rejestracja: 28 maja 2017, o 00:00
Model Lexusa: LS400 UCF20
Skąd:: DC|
Kontakt:

Re: [IS 200] Jaka instalka LPG, co proponujecie?

Post autor: klinikalpg.pl »

Rzeznix pisze:W pitec'u ponoć pozmieniali się mechanicy i nie jest już tak kolorowo jak kiedyś... A sytuacja z tymi obrotami, którą wyżej opisałem to było auto gazowane właśnie w pitec'u i jakoś nic z tym nie zrobili :(
No tak chyba niestety jest...
Rzeznix pisze:Byłem u bardzo polecanego gazownika w Luboniu, ale 4 tysiące to jest już dla mnie przesada za zestaw barracuda, kme tur/silver i ster staga... Fakt faktem w cenie Pan zaproponował regulacje zaworów, ale i tak sporo mi się wydaje. I w ogóle czy jest sens robienia regulacji...? Żadnych dziwnych dźwięków, silnik ma ponoć 220kkm...
http://www.lpginstalacje.pl/ ?
Nie znam osobiście a tylko z lpg-forum.pl gdzie montaże robią zdecydowanie pozytywne wrażenie. Cena rzecz dyskusyjna :) u mnie (Warszawa) drożej.

Rzeznix pisze: Oddałbym to do hangaru, ale fakt nie zdejmowania ssaka do wiercenia trochę martwi. Fakt faktem mają niby jakąś metodę podciśnieniową
Raczej nadciśnieniową? Temat dyskutowany szeroko.
Ja się nie znam i zawsze demontuje (no były wyjątki - kilka aut w początkach kariery na podstawkach pod wtryskiwacze i jeden w124 wiercony bez zdejmowania, ale to było auto własne zaprzyjaźnionego warsztatu kupione za 1600 zł i wszyscy wiedzieli co i dlaczego i za ile jest robione :)

Rzeznix pisze: Kolejna sprawa to nie wiem czy jest sens inwestować w ten egzemplarz,
A tu już trzeba liczyć samemu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje Gazowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości