Strona 2 z 2

Re: Strzały z kolektora

PostNapisane: 10 lis 2017, o 10:40
przez owczar
Piszesz ze problem jest jak go cisniesz. Strojenie po AFR było?

Ja bym pojechał do Pawła tak jak poleca klinkalpg.pl.

Słyszałem o nim dobre opinie - a spojrzenie okiem niezależnego fachowca może Ci zaoszczędzić kosztów i szukania w ciemno.

Re: Strzały z kolektora

PostNapisane: 10 lis 2017, o 12:17
przez lukas78
agiless napisał(a):Pomiar rezystancji możesz zrobić, ale pewnie będzie taka sama lub na tyle niewielka, że nie rzutuje. Wtrysk sam w sobie może się uszkodzić lub zużyć czyli nie będzie dawkował odpowiednio lub nie będzie się zamykał

Wszystko pewnie zależy od czego wtrysk dostał po dupie - bo jeśli od wysokiego ciśnienia lub zacięcia to cewka wtryskiwacza po podaniu napięcia ze sterownika na pewno się przygrzeje i straci swoje fabryczne parametry.

Re: Strzały z kolektora

PostNapisane: 12 lis 2017, o 21:41
przez pothead
owczar napisał(a):Piszesz ze problem jest jak go cisniesz. Strojenie po AFR było?

Pisałem na początku, że temat gazu jest mi całkowicie obcy i nie mam o tym zielonego pojęcia. Mam lpg i tyle wiem ;)

Chyba faktycznie tak zrobię, że pojadę na niezależną diagnozę.

Re: Strzały z kolektora

PostNapisane: 13 lis 2017, o 21:45
przez Pepton
Witam !

Miałem dokładnie takie same objawy, o których autor wątku wspomina w GS300 MKII. Co się okazało - lejąca uszczelka po deklem zalewała cewki i miały jakieś przebicie. Na benzynie jechał idealnie, na lpg zaczynało się strzelanie w dolot. Pomogła oczywiście wymiana uszczelki pod deklem i profilaktyczna wymiana przewodów WN (chociaż kto wie czy to nie one były winowajcą). Proponuję sprawdzić czy cewki i świece nie stoją w oleju, oraz przewody WN...

Pozdrawiam