Re: Instalacja gazowa RX4003.3 272 KM
: 12 lis 2019, o 22:43
Bo polskie lepsze, lub tańsze przy podobnej jakości.c0rolla pisze:Uzasadnij.piotrek_camry pisze:Nic włoskiego.
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://lexus-forum.pl/
Bo polskie lepsze, lub tańsze przy podobnej jakości.c0rolla pisze:Uzasadnij.piotrek_camry pisze:Nic włoskiego.
Wystarczy pojechać na hamownię i zobaczyć. Ze starszymi instalacjami oczywiście były problemy i nie każde auto dało się idealnie ustawić. Obecnie sterowniki silnika komunikują się na bieżąco ze sterownikami LPG. Korekty paliwowe, obciążenia, czasy wtrysków i kupa innych parametrów jest przesyłana - dzięki temu dokładność strojenia jak i zachowania sie instalacji jest bardzo wysoka. Przy dobrze założonej instalacji (nie za 2500 do V6 ) moc, moment obrotowy oraz kultura pracy silnika pozostają niezmienne na LPG w porównaniu do PB.thrix pisze:Nie zatrzymalem sie, bo nigdy nawet nie zaczalem tematu gazu 1 genm4rtin pisze:Chyba zatrzymałeś się na instalacjach II generacjithrix pisze:Już nie ta sama moc.
Nigdy nie traktowalem gazu jak jakiegos mocniejszego paliwa, moze i cos sie zmienilo, ale jak producent nie robil gazu fabrycznie, to mnie to nie przekonuje.
gmiter pisze:Wystarczy pojechać na hamownię i zobaczyć. Ze starszymi instalacjami oczywiście były problemy i nie każde auto dało się idealnie ustawić. Obecnie sterowniki silnika komunikują się na bieżąco ze sterownikami LPG. Korekty paliwowe, obciążenia, czasy wtrysków i kupa innych parametrów jest przesyłana - dzięki temu dokładność strojenia jak i zachowania sie instalacji jest bardzo wysoka. Przy dobrze założonej instalacji (nie za 2500 do V6 ) moc, moment obrotowy oraz kultura pracy silnika pozostają niezmienne na LPG w porównaniu do PB.thrix pisze:Nie zatrzymalem sie, bo nigdy nawet nie zaczalem tematu gazu 1 genm4rtin pisze:
Chyba zatrzymałeś się na instalacjach II generacji
Nigdy nie traktowalem gazu jak jakiegos mocniejszego paliwa, moze i cos sie zmienilo, ale jak producent nie robil gazu fabrycznie, to mnie to nie przekonuje.
Co do BRC - miałem u siebie w pierwszym aucie, widziałem jak znajomi się męczyli z wystrojeniem tego - dramat, nie polecam. Druga sprawa konfiguracja listw wtryskowych zmusza do drutowania gazowników.
To zleży czy jest zima czy lato, z górki pod gorkę:) u mnie około 1km.RealLife pisze:Kiedy włącza się gaz po odpaleniu zimnego auta, potem na ciepłym?