Zakup używanego CT

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu CT
pat_zmu
Nowy lex user
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2021, o 20:02
Model Lexusa: CT
Skąd:: warszawa
Kontakt:

Zakup używanego CT

Post autor: pat_zmu »

Witam wszystkich
Co należy wymienić po zakupie używanego CT , to mój pierwszy samochód i jestem zielony w temacie a nigdzie nie znalazłem ciekawych informacji :scratch:
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krol
Lex user
Posty: 67
Rejestracja: 2 mar 2021, o 22:34
Model Lexusa: IS 300h
Skąd:: Warszawa/3citi
Kontakt:

Zakup używanego CT

Post autor: Krol »

Niestety, to forum nie jest zbyt aktywne.
Jesli auto mlode, to raczej ASO. W tych autach to wymiana płynów, filtrow, może swiece. Kontrola hamulców. Test baterii.
Taniej bedzie w nieASO.
Istotny jest przebieg
Nawet w ASO nie zostawisz fortuny. ASOToyoty tańsze.


Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
pat_zmu
Nowy lex user
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2021, o 20:02
Model Lexusa: CT
Skąd:: warszawa
Kontakt:

Re: Zakup używanego CT

Post autor: pat_zmu »

W takim razie tym bardziej dziękuję za odpowiedź!

Mam na oku CT z 2011 z przebiegiem 118000 wystawiony w salonie lexusa. Czy na coś jeszcze muszę zwrócić uwagę?

Pozdrawiam :ok:
Awatar użytkownika
Herem79
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 17 maja 2019, o 17:04
Model Lexusa: ux
Skąd:: Warszawa
Kontakt:

Re: Zakup używanego CT

Post autor: Herem79 »

Jak auto jest wystawione na sprzedaż w salonie, to raczej będzie po wymianie płynów. Tak jak napisał Ci kolega, zwróć szczególną uwagę na hamulce, ponieważ przy umiejętnej jeździe wymiana powinna występować po 100k km. Stan baterii możesz sprawdzić sam podczas jazdy próbnej. Ja na Twoim miejscu oceniłbym jeszcze akumulator, ponieważ do tego modelu nowy kosztuje około 800zł.
pat_zmu
Nowy lex user
Posty: 5
Rejestracja: 8 maja 2021, o 20:02
Model Lexusa: CT
Skąd:: warszawa
Kontakt:

Re: Zakup używanego CT

Post autor: pat_zmu »

Super! Bardzo dziękuję za wskazówki :piwko:
Awatar użytkownika
machony79
Lex Driver