LIcznik pisze:Witam.
Własnie zastanawiam się nad kupnem LS z I albo II serii.
Znalazłem jednego w NL lecz zastanawia mnie bardzo czy ma on podgrzewanie foteli bo tego nie widze.
Patrząc na stan wydaje mi się on bardzo przyjemny.
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Lexus- ... 25181.html#
Jeszcze zauważyłem jednego z I serii, Patrząc na zdjęcie to wygląda mi jakby był malowany od połowy. Napisałem z prośbą o wiecej zdjęć.
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Lexus- ... 01899.html
Jak myślicie którą z I czy II serii będe bardziej zadowolony? Jak rozpoznać wersjie pneumatyczną i zwykła. Na co zwracać uwagę przy oglądaniu modeli. Wyczytałem gdzieś na forum żeby zwrócić uwagę czy nie jest zepsute sterowanie kolumną kierowniczą, zmieniarka cd. Co jeszcze jest newralgicznymi punktami tych modeli.
Jestem człowiekiem który nie patrzy na stan wizualny zewnętrzny ani przebieg, za to technicznie musze miec wszystko ok, dlatego na co patrzeć jakie objawy są typowych usterek.
Z góry dziękuje
Chyba nie oczekujesz idealnego stanu technicznego od 20-letniej limuzyny, zwłaszcza za takie pieniądze i z takim przebiegiem. To normalne że coś ZAWSZE znajdzie się, co niedomaga i usunięcie będzie o wiele bardziej łatwiejsze (tańsze) niż zabawa z blacharką. Właśnie o stan wizualny bardziej bym się martwił, zwłaszcza że ten z holandi stoi rok,dwa (sam nie wiem) pewnie pod chmurką, a wtedy lakier jak i wszystkie gumy w zawieszeniu dostają najbardziej. Przy oględzinach najbardziej bym się skupił na zawieszeniu i stanie blacharki...O pisaniu maili do sprzedających nie będę wspominał, bo możesz się nigdy nie doczekać