Strona 26 z 46
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 20 gru 2016, o 04:32
autor: grubyas
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 20 gru 2016, o 18:09
autor: tjea
W moim LS400 z1998r obrotomierz na ciepłym silniku wskazuje o jedną kreskę mniej. Zużycie fotela w dużej mierze zależy od częstotliwości wsiadania i szorstkości ubrania (ćwieki itp.). Zachowaj czujność bo fotel, kierownica i dźwignia skrzyni są mocno zużyte jak na przebieg. Przebieg LS 400 czy jest 300 czy 500 tyś. km aby był zadbany technicznie przejedzie drugie tyle.
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 20 gru 2016, o 21:08
autor: kliMati
Witam,
nie wiem, czy zużycie fotela może wskazywać na większy przebieg, bo reszta wnętrza nie wskazuje na więcej niż 250 tys. Fakt, że fotel jest zużyty z jednej strony wskazuje chyba na szuranie ciężkim dupskiem - 340 tys. męczarni i każda skóra się podda.
Co do obrotów, to prawidłowe to 650/min. Wysokie obroty mogą być związane z zanieczyszczeniem przepustnicy. U mnie mocno falowały 600-1100, a po czyszczeniu 600 i spokój.
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 21 gru 2016, o 09:16
autor: Troy
Skórę zreanimujesz.Najważniejszy stan techniczny.Z obrotami,to powyżej kolega już wytłumaczył.Tam potrafi zrobić się jak w kopalni przez cholerny EGR.
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 23 gru 2016, o 13:58
autor: Lechu_
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 23 gru 2016, o 18:24
autor: Zylka23oln
Ten drugi LS z Ełku sprzedaje się już chyba kilka lat...
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 10 sty 2017, o 21:53
autor: grubyas
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 10 sty 2017, o 22:17
autor: Kaloteck
Myślałem, że wersje bez pneumatyki były tylko w Stanach.
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 10 sty 2017, o 22:26
autor: tjea
Na Europę też były ja mam z 1998 bez pneumatyki robiony na rynek Niemiecki.
Re: LS mkII (UCF20) - Pytania o auto z ogloszenia
: 11 sty 2017, o 13:39
autor: Kaloteck
Jest jakaś różnica w komforcie jazdy czy może jedyna różnica jest taka, że można sobie trochę podnieść zawieszenie?