LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: owczar »

Ja się do przodu ls430 przekonałem po czasie.

Patrząc na Twoje zamiłowanie do gadżetów ls430 to lepsza opcja. Szczególnie że można całkiem fajne przeróbki w nim zrobić. Jak np screen mirroring co daje duże możliwości audio video. Pakiet president dla pasażerów z tyłu też uprzyjemnia jazdę. Ostatnio miałem okazję jechać w naprawdę można wypocząć. Najlepszy patent to jednak regulacja kanapy. Sam masaż ok ale to bardziej gadżet. Ls430 daje też więcej miejsca pasażerom i bagażnik jest większy.

Ls400 to klasyk ale szczerze mówiąc najbardziej odpowiada mi Ls400 ucf10.

Układ napędowy w każdym ls jest można powiedzieć wieczny. W zakupie niekontrolowanym w USA przewinal się biały ucf 10. Ktoś go kupił i dawał znajomym żeby bić kilometry. Chcieli dobić do miliona mil - mieli już 980tys mil - układ napędowy oryginalny.
dj-napster
Lex user
Posty: 33
Rejestracja: 27 gru 2017, o 01:57
Model Lexusa: LS400 2000r
Skąd:: WLKP
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: dj-napster »

430 jest ochydny i koniec, każdy by się śmiał że brzydala kupiłem :) i na pewno dużo droższy będzie w zakupie i użytkowaniu bo więcej upierdliwej elektroniki.
Zakup szacuję na 20-40tyś zł w zależności od stanu.

Nie wiem ile wytrzymują skrzynie ale używki 5-biegowe są na allegro w cenie 1500zł więc ok.

Z tego co widzę w internecie największym problemem są amortyzatory w tych samochodach, do LS400 pierwszego to jeszcze są na allegro używki w cenie 1000zł za sztukę ale po lifcie to już nic nie ma, nowy kosztuje ok 4 tys zł :szok: (za komplet to jeszcze by było ok).
Czy rozszczelnienie amora podczas jazdy grozi wypadkiem? ktoś tu pisał że nie da się jechać jak padnie pneumatyka, chyba w "najlepszym samochodzie Świata" powinno być bezpieczniej niż w starym Golfie czy jakimś trupiastym Oplu za kilkaset zł?
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: owczar »

Trochę chyba przesadzasz. Ładnie utrzymany ls430 robi ogromne wrażenie. Sam byłem w szoku jak ludzie na stacjach benzynowych zaczepiaja mnie żeby dowiedzieć się czegoś więcej o tym aucie. Gdyby było takie brzydkie to nikt by mnie nie zaczepial. Jakiś czas stał bez lusterek i bez lamp bo robiłem kosmetyke. Podszedł do mnie jakiś człowiek bo widział, że coś robię przy aucie i zapytał czy ktoś te elementy ukradł, bo szkoda tak ładnego auta.

Oczywiście każdy ma inny gust i nie każdemu będzie się podobał.
Problematyczna elektronika? Chyba za wiele nie czytałeś o lexusach. Elektronika jest bezobslugowa. Do 40k powinieneś kupić zadbana sztukę.

Pneumatyka ma to do siebie że jej największym wrogiem jest wiek i przebieg. Słyszałem o sporadycznych przypadkach pęknięcia poduszki miecha. O tych przypadkach słyszałem w Ls400.
W ls430 o peknieciach jeszcze nie słyszałem. Ale to pewnie kwestia lat.

W obu zdarza się natomiast problem czujników wysokości. W takiej sytuacji może dojść do napompowania na max amorow. Jechać się też wtedy nie da.

Generalnie oba auta są super, jednak mają swoje lata i ryzyko awarii pneumatyki wystąpi zawsze. Możesz je zmniejszyć wrzucając nowy setup. Sprzedajesz używki póki działają i kupujesz nowe amorki. Masz wtedy spokój na kolejne 10-18 lat.
Arkadyx
Lex user
Posty: 103
Rejestracja: 1 gru 2014, o 22:32
Model Lexusa: GS 300 mk3 2009
Skąd:: Warszawa/Wołomin
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: Arkadyx »

dj-napster pisze:Mastah, dobrze znam wyposazenie w LS430 bo temat już badałem, na prawdę mega jest w wersji president, szkoda że nie zrobili tunelu po całości.
Dodatkowo taki bajer jak 4x dociąganie drzwi to funkcja robiąca na wszystkich wrażenie.


Oczyszczacz powietrza w LS400 został zaprojektowany chyba tylko dla palacza, wciąga dym i oczyszcza filtrem w bagażniku zanim wypuści na zewnątrz. Osobiście miałem w Hondzie z 1993 roku szukany latami oryginalny oczyszczacz powietrza na tylnej półce i oczyszczał powietrze wewnątrz auta za pomocą elektrody wysokiego napięcia+filtr węglowy :)

Obrazek

Chyba do LS430 się nie przekonam, ten przód odrzuca strasznie, nawet narzeczona mówi że wygląda jak pojazd starego dziadka :D gorsze niż S80.
osobiście jestem fanatykiem starszych aut sportowych o kształcie klina, np 3000GT, CRX EE8, 300ZX itp więc niektórych kształtów nie jestem w stanie przełknąć.

Widziałem ostatnio LS430 i od razu padła decyzja że nie będzie tego samochodu, przez ten przód właśnie.
Jeszcze popatrzę ale ciężko by było sie zdecydować na coś co przypomina:
Obrazek
Czepiasz się przodu? Może w takim razie powinieneś przyjrzeć się mercedesowi cl c140 ? :laugh1:
Kaloteck
Lex user
Posty: 155
Rejestracja: 7 wrz 2015, o 12:53
Model Lexusa: ES 350 '07
Skąd:: Wałbrzych
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: Kaloteck »

Komfort nie do pobicia ma Citroen C6, tam jest hydro i do tego jeszcze AMVAR, działa to jeszcze lepiej niż zwykła pneumatyka, bardzo przyjemnie buja i jest dopracowane po 50 latach doświadczenia tej firmy z hydro. Jedna kolumna resorująca to w ASO cena coś koło 2 tys. ale można regenerować (firma Nagen-coś tam chyba z Gdańska za 800-900 zł, nawet zagraniczniacy tam robią i sobie chwalą).

Problem z C6 jest taki, że w sumie wyprodukowali ich tylko około 25 tys. egz. i niedługo pewnie będzie problem z częściami, ale dużo jest wspólnych z mniejszego C5.
To jest BARDZO niedoceniany samochód.
Zrób sobie jazdę próbną C6 i zobaczysz, że nie będziesz chciał wysiadać, benzynowe 3.0 V6 jest niezawodne, automat Aisin niby japoński, ale raczej delikatny, mało pancerny, chociaż tani w naprawach, 3-4 tys. i masz remont całej skrzyni i spokój na 100 000 - 150 000 km.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: owczar »

Z tym się muszę zgodzić. Też mi się podoba c6.

Jeśli chodzi o komfort to nie ma sobie równych ale ma też inne swoje bolaczki. Jednak za te sama kasę można kupić o wiele nowszy i nowoczesniejszy samochód.
Kaloteck
Lex user
Posty: 155
Rejestracja: 7 wrz 2015, o 12:53
Model Lexusa: ES 350 '07
Skąd:: Wałbrzych
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: Kaloteck »

Nie wiem jakie są ceny, ale ostatnie Volvo S80 (czyli od 2007 r. wzwyż) ma bardzo fajny, łagodny charakter zawieszenia (elektroniczna regulacja, ale bez pneumatyki czyli po załadowaniu jednak trochę siądzie bo nie ma czym wyrównać poziomu).

Jeździłem kiedyś takim trochę i po ustawieniu na Comfort wrażenie płynięcia było w zasadzie takie jak w Mercu klasy E z 2005 r. (klasyczna pneumatyka).

Ogólnie resorowanie to bardzo indywidualna sprawa, bo każdy odczuwa to inaczej, ale nie ma innej opcji niż jazdy próbne, tylko w ten sposób można się przekonać na własnej d...pie czy trzęsie i jak trzęsie :)
Ostatnio zmieniony 8 sty 2018, o 15:41 przez Kaloteck, łącznie zmieniany 1 raz.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: owczar »

Zjadłem cześć zdania. Kupując c6 można kupić nowocześniejsze i nowsze niż ls auto :) to miałem na myśli.
Kaloteck
Lex user
Posty: 155
Rejestracja: 7 wrz 2015, o 12:53
Model Lexusa: ES 350 '07
Skąd:: Wałbrzych
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: Kaloteck »

Zgadza się, nowocześniejsze i ogólnie nowsze można kupić, ale raczej nie będzie już tak komfortowe jak LS i tu jest problem, bo wybór się zmniejsza. Autor tematu coś wspominał o Mercu W140, że drogie utrzymanie... ale tam pneumatyki nie było, tylko zwykłe amortyzatory i sprężyny, więc nie wiem cóż tam takiego drogiego może być... ?
ledziu
Lex Master
Posty: 2490
Rejestracja: 23 sie 2011, o 22:41
Model Lexusa: gs
Skąd:: Pol
Kontakt:

Re: LS400, szukam komfortu i jakości, ile musi kosztować?

Post autor: ledziu »

To pogadaj o szczegółach serwisowych danej marki z jakimś nie fanbojem w celach łatwiejszego zrozuminia zagwostek tanigo serwisu marek premium z eu.
Dam Ci prosty przykład mb clk w208 v8 4,3 niby stary kapeć naprawiany w stodołach a wymiana rozrządu (niby wiecznego) to podnisienie silnika, po części rozmontowanie go. Jak podejdziesz do tego zabiegu kompleksowo to nie zmieścisz się w 4-5k :doh: tanio ? Dodam że auto pewnie jest warte około 20k.
Albo pogadaj z tymi co kupili sl r129 jak jest tanio ... wiem bo miałem zagwostkę r129 albo sc430 no i podziękowałem.
Ogólnie za klasę premium trzeba bulić i tyle a każda próba podarcia tyłka szkłem bez skaleczenia się może zaboleć.
Zablokowany

Wróć do „Lexus LS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości