Strona 5 z 7

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 10:29
autor: q3_
A moim zdaniem ścieżka diagnostyczna może pomóc, bo tak najłatwiej wykryjesz, w jakim stopniu amortyzatory są zużyte. Oczywiście być może są inne, lepsze meody ale dla laika jak ja, to było dobre wyjście - od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 10:36
autor: klasyk
q3_ pisze:od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
Możesz opisać jak to zdiagnozowano?

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 10:37
autor: owczar
Niska sprawność. Chociaż z reguły póki amor nie wyleje to trzyma sprawność.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 10:47
autor: klasyk
Otóż to. Sprawność może być wysoka a na drugi dzień amortyzator może być do wymiany. Mój LS400, kiedy go sprzedawałem miał na liczniku ponad 300 tys km (nie sądzę, żeby to był przebieg prawdziwy) i nadal fabryczne amortyzatory. Na każdym badaniu technicznym miał inną sprawność. Raz wyższą raz niższą, od 60 do 70%.Ba, miewał różne sprawności podczas tych samych badań przy ponownym najechaniu na ścieżkę.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 10:51
autor: owczar
Jednak co do poliftow, śledząc fora w US odnoszę wrażenie, że przedlifty padały szybciej. Pierwsi właściciele aut miewali te usterki nawet przy przebiegach poniżej 100k mil.

Na allegro stał swego czasu ls430 że Zdzieszowic z przebiegiem nieco ponad 100kkm i z amorkami z tyłu do wymiany. Nie pamiętam czy jeden czy dwa. Ale często to też wynik udaru.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 12:28
autor: michalWro
Mój przedlift ma 210k (jest szansa, że realny) i prawy przód miałem do wymiany.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 13:14
autor: q3_
klasyk pisze:
q3_ pisze:od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
Możesz opisać jak to zdiagnozowano?
Sprawność na "trzepakach" była 0%. Poza tym podczas jazdy po nierównościach osobiście odczuwałem niestabilne zachowanie samochodu.
Mój to właśnie polift, ale i przebieg niemały - 346 kkm.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 13:22
autor: klasyk
I tak to właśnie jest. Ciężko zdiagnozować zużycie żeby przewidzieć grubszą awarię. Działa albo nie.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 20:12
autor: Rudi
Dużo czasu na sprawdzenie to nie będzie. Nie będę trzy dni koczował przy samochodzie, żeby sprawdzić poziom :)
A jakie wyniki są (powinny być) na diagnostyce?
Jak już tam wjadę, to jaki stan można uznać za wystarczająco dobry?

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 9 lut 2017, o 20:24
autor: owczar
Przede wszystkim zbliżone na jednej osi. Wiele zależy od stacji.

U mnie na jednej ma po 80 kilka, a na innej po 60 kilka.