LS430 parę pytań przed zakupem.
-
- Lex Driver
- Posts: 356
- Joined: 30 Jun 2011, o 08:44
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Mińsk Mazowiecki
- Contact:
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
A moim zdaniem ścieżka diagnostyczna może pomóc, bo tak najłatwiej wykryjesz, w jakim stopniu amortyzatory są zużyte. Oczywiście być może są inne, lepsze meody ale dla laika jak ja, to było dobre wyjście - od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Możesz opisać jak to zdiagnozowano?q3_ wrote:od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Niska sprawność. Chociaż z reguły póki amor nie wyleje to trzyma sprawność.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Otóż to. Sprawność może być wysoka a na drugi dzień amortyzator może być do wymiany. Mój LS400, kiedy go sprzedawałem miał na liczniku ponad 300 tys km (nie sądzę, żeby to był przebieg prawdziwy) i nadal fabryczne amortyzatory. Na każdym badaniu technicznym miał inną sprawność. Raz wyższą raz niższą, od 60 do 70%.Ba, miewał różne sprawności podczas tych samych badań przy ponownym najechaniu na ścieżkę.
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Jednak co do poliftow, śledząc fora w US odnoszę wrażenie, że przedlifty padały szybciej. Pierwsi właściciele aut miewali te usterki nawet przy przebiegach poniżej 100k mil.
Na allegro stał swego czasu ls430 że Zdzieszowic z przebiegiem nieco ponad 100kkm i z amorkami z tyłu do wymiany. Nie pamiętam czy jeden czy dwa. Ale często to też wynik udaru.
Na allegro stał swego czasu ls430 że Zdzieszowic z przebiegiem nieco ponad 100kkm i z amorkami z tyłu do wymiany. Nie pamiętam czy jeden czy dwa. Ale często to też wynik udaru.
- michalWro
- Lex Driver
- Posts: 339
- Joined: 5 Jan 2014, o 23:08
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Wrocław
- Contact:
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Mój przedlift ma 210k (jest szansa, że realny) i prawy przód miałem do wymiany.
-
- Lex Driver
- Posts: 356
- Joined: 30 Jun 2011, o 08:44
- Model Lexusa: LS430
- Skąd:: Mińsk Mazowiecki
- Contact:
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Sprawność na "trzepakach" była 0%. Poza tym podczas jazdy po nierównościach osobiście odczuwałem niestabilne zachowanie samochodu.klasyk wrote:Możesz opisać jak to zdiagnozowano?q3_ wrote:od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
Mój to właśnie polift, ale i przebieg niemały - 346 kkm.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
I tak to właśnie jest. Ciężko zdiagnozować zużycie żeby przewidzieć grubszą awarię. Działa albo nie.
-
- Lex user
- Posts: 29
- Joined: 19 Apr 2014, o 23:14
- Model Lexusa: GS430 RX400h SC400 LS430
- Skąd:: Wawa
- Contact:
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Dużo czasu na sprawdzenie to nie będzie. Nie będę trzy dni koczował przy samochodzie, żeby sprawdzić poziom 
A jakie wyniki są (powinny być) na diagnostyce?
Jak już tam wjadę, to jaki stan można uznać za wystarczająco dobry?

A jakie wyniki są (powinny być) na diagnostyce?
Jak już tam wjadę, to jaki stan można uznać za wystarczająco dobry?
-
- Moderator
- Posts: 3806
- Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
- Model Lexusa: Lexus
- Skąd:: Polska
- Contact:
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
Przede wszystkim zbliżone na jednej osi. Wiele zależy od stacji.
U mnie na jednej ma po 80 kilka, a na innej po 60 kilka.
U mnie na jednej ma po 80 kilka, a na innej po 60 kilka.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest