LS430 parę pytań przed zakupem.

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS
Post Reply
q3_
Lex Driver
Posts: 356
Joined: 30 Jun 2011, o 08:44
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Mińsk Mazowiecki
Contact:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by q3_ »

A moim zdaniem ścieżka diagnostyczna może pomóc, bo tak najłatwiej wykryjesz, w jakim stopniu amortyzatory są zużyte. Oczywiście być może są inne, lepsze meody ale dla laika jak ja, to było dobre wyjście - od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
klasyk

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by klasyk »

q3_ wrote:od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
Możesz opisać jak to zdiagnozowano?
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by owczar »

Niska sprawność. Chociaż z reguły póki amor nie wyleje to trzyma sprawność.
klasyk

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by klasyk »

Otóż to. Sprawność może być wysoka a na drugi dzień amortyzator może być do wymiany. Mój LS400, kiedy go sprzedawałem miał na liczniku ponad 300 tys km (nie sądzę, żeby to był przebieg prawdziwy) i nadal fabryczne amortyzatory. Na każdym badaniu technicznym miał inną sprawność. Raz wyższą raz niższą, od 60 do 70%.Ba, miewał różne sprawności podczas tych samych badań przy ponownym najechaniu na ścieżkę.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by owczar »

Jednak co do poliftow, śledząc fora w US odnoszę wrażenie, że przedlifty padały szybciej. Pierwsi właściciele aut miewali te usterki nawet przy przebiegach poniżej 100k mil.

Na allegro stał swego czasu ls430 że Zdzieszowic z przebiegiem nieco ponad 100kkm i z amorkami z tyłu do wymiany. Nie pamiętam czy jeden czy dwa. Ale często to też wynik udaru.
User avatar
michalWro
Lex Driver
Posts: 339
Joined: 5 Jan 2014, o 23:08
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Wrocław
Contact:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by michalWro »

Mój przedlift ma 210k (jest szansa, że realny) i prawy przód miałem do wymiany.
q3_
Lex Driver
Posts: 356
Joined: 30 Jun 2011, o 08:44
Model Lexusa: LS430
Skąd:: Mińsk Mazowiecki
Contact:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by q3_ »

klasyk wrote:
q3_ wrote:od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
Możesz opisać jak to zdiagnozowano?
Sprawność na "trzepakach" była 0%. Poza tym podczas jazdy po nierównościach osobiście odczuwałem niestabilne zachowanie samochodu.
Mój to właśnie polift, ale i przebieg niemały - 346 kkm.
klasyk

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by klasyk »

I tak to właśnie jest. Ciężko zdiagnozować zużycie żeby przewidzieć grubszą awarię. Działa albo nie.
Rudi
Lex user
Posts: 29
Joined: 19 Apr 2014, o 23:14
Model Lexusa: GS430 RX400h SC400 LS430
Skąd:: Wawa
Contact:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by Rudi »

Dużo czasu na sprawdzenie to nie będzie. Nie będę trzy dni koczował przy samochodzie, żeby sprawdzić poziom :)
A jakie wyniki są (powinny być) na diagnostyce?
Jak już tam wjadę, to jaki stan można uznać za wystarczająco dobry?
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Post by owczar »

Przede wszystkim zbliżone na jednej osi. Wiele zależy od stacji.

U mnie na jednej ma po 80 kilka, a na innej po 60 kilka.
Post Reply

Return to “Lexus LS”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest