LS430 parę pytań przed zakupem.

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez q3_ » 9 lut 2017, o 10:29

A moim zdaniem ścieżka diagnostyczna może pomóc, bo tak najłatwiej wykryjesz, w jakim stopniu amortyzatory są zużyte. Oczywiście być może są inne, lepsze meody ale dla laika jak ja, to było dobre wyjście - od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.
q3_
Lex user
 
Posty: 237
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 08:44
Model Lexusa: LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez klasyk » 9 lut 2017, o 10:36

q3_ napisał(a):od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.


Możesz opisać jak to zdiagnozowano?
klasyk
 

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez owczar » 9 lut 2017, o 10:37

Niska sprawność. Chociaż z reguły póki amor nie wyleje to trzyma sprawność.
owczar
Moderator
 
Posty: 3705
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez klasyk » 9 lut 2017, o 10:47

Otóż to. Sprawność może być wysoka a na drugi dzień amortyzator może być do wymiany. Mój LS400, kiedy go sprzedawałem miał na liczniku ponad 300 tys km (nie sądzę, żeby to był przebieg prawdziwy) i nadal fabryczne amortyzatory. Na każdym badaniu technicznym miał inną sprawność. Raz wyższą raz niższą, od 60 do 70%.Ba, miewał różne sprawności podczas tych samych badań przy ponownym najechaniu na ścieżkę.
klasyk
 

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez owczar » 9 lut 2017, o 10:51

Jednak co do poliftow, śledząc fora w US odnoszę wrażenie, że przedlifty padały szybciej. Pierwsi właściciele aut miewali te usterki nawet przy przebiegach poniżej 100k mil.

Na allegro stał swego czasu ls430 że Zdzieszowic z przebiegiem nieco ponad 100kkm i z amorkami z tyłu do wymiany. Nie pamiętam czy jeden czy dwa. Ale często to też wynik udaru.
owczar
Moderator
 
Posty: 3705
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez michalWro » 9 lut 2017, o 12:28

Mój przedlift ma 210k (jest szansa, że realny) i prawy przód miałem do wymiany.
Avatar użytkownika
michalWro
Lex Driver
 
Posty: 319
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:08
Model Lexusa: LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez q3_ » 9 lut 2017, o 13:14

klasyk napisał(a):
q3_ napisał(a):od razu było wiadomo, że dwa amorki były do zrobienia.


Możesz opisać jak to zdiagnozowano?


Sprawność na "trzepakach" była 0%. Poza tym podczas jazdy po nierównościach osobiście odczuwałem niestabilne zachowanie samochodu.
Mój to właśnie polift, ale i przebieg niemały - 346 kkm.
q3_
Lex user
 
Posty: 237
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 08:44
Model Lexusa: LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez klasyk » 9 lut 2017, o 13:22

I tak to właśnie jest. Ciężko zdiagnozować zużycie żeby przewidzieć grubszą awarię. Działa albo nie.
klasyk
 

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez Rudi » 9 lut 2017, o 20:12

Dużo czasu na sprawdzenie to nie będzie. Nie będę trzy dni koczował przy samochodzie, żeby sprawdzić poziom :)
A jakie wyniki są (powinny być) na diagnostyce?
Jak już tam wjadę, to jaki stan można uznać za wystarczająco dobry?
Rudi
Lex user
 
Posty: 29
Dołączył(a): 19 kwi 2014, o 23:14
Model Lexusa: GS430 RX400h SC400 LS430
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

Postprzez owczar » 9 lut 2017, o 20:24

Przede wszystkim zbliżone na jednej osi. Wiele zależy od stacji.

U mnie na jednej ma po 80 kilka, a na innej po 60 kilka.
owczar
Moderator
 
Posty: 3705
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lexus LS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość