Strona 4 z 7
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 11 gru 2016, o 19:03
autor: Mastah
Hmm nie wiem gdzie zapytać
W wersji president są nadmuchy z tyłu na słupkach i w tylnej półce, leci u mnie tylko chłodne powietrze z nich, regulacja temperatury działa tylko na ten środkowy nadmuch przy podłodze. Tak ma być?
Pozdro
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 11 gru 2016, o 19:33
autor: owczar
Tak. Z tyłu jest tylko klima. Nie ma nagrzewnicy.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 12 gru 2016, o 12:01
autor: Mastah
Szkoda, dzięki
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 8 lut 2017, o 22:07
autor: Rudi
Po prawie 3 latach bezproblemowego jeżdżenia gs430, zachciało mi się kupić poliftowego ls430.
Są obecnie 3 lub 4 sztuki na moto oto itp.
Czy ktoś już je oglądał?
Jakieś wrażenia?
Generalnie zanim go kupię i puszczę trochę gotówki, to chcę go najpierw gdzieś dobrze przebadać.
Nie znalazłem nic na forum- ile można się dowiedzieć z komputera pokładowego.
Tzn. czy ASO LEXUSA ma jakieś specjalne wersje kompów i są w stanie więcej wyczytać niż np. ASO Toyoty lub jakiś inny serwis?
THX.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 8 lut 2017, o 22:11
autor: owczar
Mini vci da wszystkie dane jeśli chodzi o kompa.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 8 lut 2017, o 23:01
autor: Rudi
Ok.
Czy to jest popularny sprzęt? Mają w serwisach? Inne marki też się tym sprawdza?
Pytam, bo jestem zielony w temacie.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 8 lut 2017, o 23:26
autor: owczar
Popularny nie jest ale dostaniesz na allegro. ASO Toyoty i Lexusa na pewno posiada. Wszystkie marki Toyoty tym diagnozujesz.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 9 lut 2017, o 08:24
autor: Rudi
Dzięki.
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 9 lut 2017, o 08:25
autor: Rudi
A jak najlepiej sprawdzić pneumatykę?
Na ścieżce diagnostycznej, czy jest jeszcze inny sposób?
Re: LS430 parę pytań przed zakupem.
: 9 lut 2017, o 09:18
autor: klasyk
Rudi pisze:A jak najlepiej sprawdzić pneumatykę?
To jest bardzo dobre pytanie. Wg mnie ścieżka diagnostyczna niewiele tu może pomóc. Najwięcej może wnieść duża ilość czasu i serwis tego typu zawieszeń. Poza standardowym zbadaniem czasu opadania i unoszenia, hałasem wydobywającym się ze sprężarki, ogólnym stanem elementów układu pneumatycznego to sobie można najwyżej powróżyć. Dobrze utrzymany egzemplarz ze stosunkowo niedużym przebiegiem ( 200 tys km ?) nie powinien wykazywać żadnego zużycia. Wg mnie trwałość tego układu jest zaskakująco duża.