Strona 2 z 7

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 28 paź 2016, o 18:01
autor: michalWro
A to ciekawe, bo tu widzę całkiem co innego: http://senat.gov.pl/prace/senat/inicjat ... wa,14.html

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 28 paź 2016, o 18:25
autor: owczar
Ten projekt w zasadzie upadł. Ale od niego się wszystko zaczęło. A upadł bo wyliczono, że budżet straci na tym ponad 500mln rocznie. I to właśnie projekt, do którego link podałeś ewaluował do tego co chcą wprowadzić od stycznia.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 28 paź 2016, o 22:29
autor: Mastah
owczar pisze:adamsky73 porównywanie E38 z poliftowym LS nie ma większego sensu. Przyśpieszenie w LS jest sporo lepsze, ale ja bym go porównywał raczej z poliftowym E65. Poza tym, że E65 stylistycznie budzi kontrowesje, to ma o wiele większy wybór silników i wyposażenia, a prowadzi się jak BMW. Choć pod względem ciszy i komfortu LS miażdży. W FAQ wrzucałem porównanie wyciszenia.

LS430 to auto mocne, idealne do szybkiej, ale jednocześnie rozsądnej jazdy. Szczególnie, że hamulce nie sa odporne na częste używanie. Jazda gaz hamulec odpada. Najlepiej się przejechać tym i tym autem.

A spalanie 10,5l w E38 przy 140-160 to może tylko we śnie. :)
E65 absolutnie nie wchodzi w gre, chyba najbrzydsze auto w segmencie F :P Na dodatek wnętrze się tak mega szybko niszczy że masakra, no i ta mega niezawodna elektronika którą wypchane jest te auto :laugh1: . Porównując między tymi dwoma ani chwili bym się nie zastanawiał i wybrał E38 zamiast E65.

Tak słyszałem że hamulce są trochę słabe do dynamicznej jazdy tym autem, ale pewnie wleciałaby konwersja hebli Brembo z Q7/Cayenne i tarcza IS-F czy coś takiego, przerabiałem już ten temat w innym japońcu.

Napewno by została pneumatyka mimo ze niektórzy się jej pozbywają :lol: :cenzura:

Też mi się nie wydaję te spalanie :P E39 540iA paliła w okolicach 11.5 PB 98 140-160, a po mieście przy żwawej jeździe 17l - dane moje z baku. LS430 poliftowy w przedziale 140-160 ile wciągnie PB? Pewnie mniej ze względu na CX i skrzynie 6b. Generalnie byłem bardzo zadowolony z tego auta miałem je ponad rok jakieś 5 tras zrobiłem 1300km i spowrotem, nigdy nie zawiodła mnie po mieście też przyjemne auto, wielkościowo spoko. Najbardziej bolało mnie nagłośnienie płytki przeciętny dzwięk, nawet subwooferów nie było a był pakiet High ze wzmacniaczem i dosyć mały bak 70l na trasie po 530-540km zapalała się rezerwa. Jeśli LS430 spali mniej, jest przynajmniej tak samo dynamiczny, lepiej wyciszony, bardziej komfortowy, ma nieporównywalnie lepszą opcje, porzadne audio i jest tak samo nieawaryjny to dla mnie wóz marzeń :dance:

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 5 lis 2016, o 16:34
autor: Mastah
Jeszcze pytanko,
Mam na oku pewien egzemplarz na mobile.de, w opisie jest napisane że poduszki powietrzne hałasują jak są zimne? Pytanie czy ten typ tak ma czy szykować 6k pln na regeneracje ? Przebieg 137tys km.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 5 lis 2016, o 23:05
autor: michalWro
Poduszki powietrzne czy amortyzatory?

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 6 lis 2016, o 17:09
autor: Mastah
'Hydrostössel machen im kalten Zustand Geräusche'
Nie wiem czy można wklejac linki: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 6 lis 2016, o 17:45
autor: owczar
To ten ls430 z Austrii. Sprzedający ma n myśli popyhacze hydrauliczne, a takich w tym silniku nie ma. Sztuki w tym wypadku nie wróżą dobrze. Nie działa też system audio.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 6 lis 2016, o 19:17
autor: ProMienisty
kolega dzwonił,pierwsza cena to 9900 i nie da się legalnie wracać na kołach ,coś z papierami ,tylko laweta

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 6 lis 2016, o 19:27
autor: owczar
Z tymi stukami nawet lepiej nie wracać na kołach.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

: 6 lis 2016, o 19:57
autor: Mastah
Grubo ...
Z papierami pewnie nic innego jak brak tablic bo został wyrejestrowany, ale mam swoje zjazdowe.
Ciekawe co to za stuki, no nic będę polował dalej i najlepiej z Niemiec żeby było bo tam mieszkam.