Strona 1 z 7

LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 27 paź 2016, o 19:01
przez Mastah
Witam :)
#1. Mam pytanie do znawców tego modelu, orientujecie się może jaka jest różnica w wadze President Line i zwykłej wersji? Albo może ktoś ważył kiedyś swojego LS430 ?
Znalazlem informacje 1830-1920 kg czyli można myśleć że zwykła waży 1830 a president 1920?

#2. Czy ktos z Was miał przyjemność/posiadał może poliftowego LS430 i poliftowe E39 740i i mógłby napisać swoje ogolne spostrzeżenia, co bardziej się podobało w jednym a nie podobało w drugim? Miałem okazję pojezdzić taką 740 na podwójnym vanosie po mieście, to osiągi są bardzo zadowalające przy 2000 obr ma mega ciąg. LS430 ze skrzynią 6b powinien mieć co najmniej podobne prawda?

#3. Zarówno zwykła wersja jak i President miała te same nagłośnienie z subwooferem w półce?

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 27 paź 2016, o 19:26
przez Miłosz
E39 to seria 5 ;) E38 to 7er. Ja jedynie miałem możliwość jazdy paroma 7 i co tu dużo gadać, auto rewelacja, aczkolwiek te poliftowe są na vanosach które jak dobrze pamietam do 250 tys jakos sie trzymały , a potem trzeba się trzymać za kieszeń. Auto typowo autostradowe ze względu na gabaryty, ciężko manewrować po mieście. Do skrzyni automatycznej można zapodać soft z alpiny.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 27 paź 2016, o 22:23
przez Mastah
Fak, miałem na myśli E38 :P Aktualnie mam E39 540iA bez vanosów i chce zamienić właśnie na coś z segmentu F, teoretycznie jestem zdecydowany już na LS430 ale jakoś czasami e38 przez myśl przechodzi :)
Poliftowa 740 ma dół petarda :) Nie miałem przyjemności jazdy nią na trasie niestety, ale znajomy mowił ze pali 10.5 tak 140-160 i twierdzi jest to idealny kompromis osiągi/komfort ze względu na zawieszenie M pakietowe. Zakładam ze LS430 ma bardziej komfortowe i izolujące zawieszenie niż E38 :) Oczywiście przed zakupem bedzie jazda próbna ale nie tak długa jaką chciałbym zrobić.
Jak porównujesz E38 do LS430?

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 27 paź 2016, o 23:18
przez Miłosz
Podejrzewam że komfort będzie lepszy w ls430, chociaż nigdy nim nie jezdziłem, ale to raczej auta do toczenia się a nie tak jak bmw do czerpania radości z jazdy. Skoro masz 540 to za pewne wiesz co to fun ;) Zależy czego szukasz, jak tańszej eksploatacji jak bmw i wygody to bierz lexa, jak fun'u z jazdy to bmw. Po za tym 7er e38 to już auto kultowe jak dla mnie, ale dalej zbyt popularne i dosyć często zwieśniaczone, lexów za to o wiele mniej na drogach co czyni te auta wyjątkowymi.

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 28 paź 2016, o 02:34
przez adamsky73
Wydaje mi się jednak że porównywanie poliftowego LS430 do e38 to delikatna pomyłka, bo Lexus jest autem z innego technologicznie wszechświata, przy którym siódemka wygląda jak ubogi krewny. Sylwetka tego BMW mi się bardzo podobała, ale w środku to już stare sterane życiem auto, bez większości bajerów z LS-a. Głośności w środku też nie porównuję, bo wyjdzie przepaść

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 28 paź 2016, o 08:27
przez owczar
adamsky73 porównywanie E38 z poliftowym LS nie ma większego sensu. Przyśpieszenie w LS jest sporo lepsze, ale ja bym go porównywał raczej z poliftowym E65. Poza tym, że E65 stylistycznie budzi kontrowesje, to ma o wiele większy wybór silników i wyposażenia, a prowadzi się jak BMW. Choć pod względem ciszy i komfortu LS miażdży. W FAQ wrzucałem porównanie wyciszenia.

LS430 to auto mocne, idealne do szybkiej, ale jednocześnie rozsądnej jazdy. Szczególnie, że hamulce nie sa odporne na częste używanie. Jazda gaz hamulec odpada. Najlepiej się przejechać tym i tym autem.

A spalanie 10,5l w E38 przy 140-160 to może tylko we śnie. :)

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 28 paź 2016, o 10:25
przez Miłosz
Też mi się wydaje że raczej ls430 to konkurent dla e65 ale nie chciałem tego pisać bo nie bardzo znam lsa... Jeśli chodzi o komfort to pomiędzy e38 a e65 jest bardzo duża różnica. Spalanie 10,5 litra przy tych prędkościach to prędzej w 730d czy 740d. Przy niższych przy, spokojnej jezdzie w trasie do tych 10 można zejść, miasto wiadomo 20 łyknie nawet :D

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 28 paź 2016, o 10:27
przez owczar
I trzeba się spieszyć z wyborem. Po nowym roku zapłącimy 16k PLN akcyzy za poliftowego LS-a :D

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 28 paź 2016, o 11:25
przez kpk
Coś się zmienia w akcyzie?

Re: LS430 parę pytań przed zakupem.

PostNapisane: 28 paź 2016, o 11:29
przez owczar