Lexus LS 600h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS

Re: Lexus LS 600h

Postprzez owczar » 3 sty 2018, o 16:49

Spore znaczenie będzie miało tutaj naładowanie baterii.
owczar
Moderator
 
Posty: 3705
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: Lexus LS 600h

Postprzez zender » 3 sty 2018, o 21:45

owczar napisał(a):Spore znaczenie będzie miało tutaj naładowanie baterii.

dokładnie to jedyny realny minus dla hybrydowy moment w który bateria jest na min a my potrzebujemy mocy . pozostaje wtedy tylko jednostka benzynowa i tak w obecnym LS500H to zaledwie 299KM :szok: w poprzednim to było 375KM ???

zender
Avatar użytkownika
zender
Lex user
 
Posty: 196
Dołączył(a): 6 sty 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Lexus LS 600h

Postprzez zak640 » 4 sty 2018, o 13:02

zender napisał(a):
owczar napisał(a):Spore znaczenie będzie miało tutaj naładowanie baterii.

dokładnie to jedyny realny minus dla hybrydowy moment w który bateria jest na min a my potrzebujemy mocy . pozostaje wtedy tylko jednostka benzynowa i tak w obecnym LS500H to zaledwie 299KM :szok: w poprzednim to było 375KM ???

zender


Pozwolę sobie, nie zgodzić się z tym stwierdzeniem.
Bateria trakcyjna w układzie hybrydowym, nigdy nie rozładuje się poniżej 20%, ani też nie zostanie naładowana więcej niż 80%. Więc jeśli potrzebujemy mocy w warunkach miejskich, to jest ona potrzebna na ułamki sekund, a nie minut. Blokują nas ograniczenia prędkości wg. przepisów. Natomiast poza miastem, w trasie bateria jest non stop w górnym pułapie naładowania, to tym bardziej nie brakuje mocy. Wyprzedzanie LS=em 600h jest bezproblemowe. Chciałbym też zwrócić uwagę, że jest to komfortowa limuzyna, a nie auto do jazdy wyczynowej o zacięciu sportowym. Nie ten model. Może LC500 spełnił by wymagania. Lub inna marka.
Używam LS600h ponad rok i nigdy nie zdarzyło mi się, aby kiedykolwiek brakowało mi mocy.
Panowie, bez urazy ale proszę nie wypisujcie bzdur, ponieważ ludzie którzy czytają wpisy na forum, chcą się dowiedzieć prawdy i dokonać wyboru przy zakupie samochodu.
Pozdrawiam wszystkich. :ok:
Avatar użytkownika
zak640
Lex user
 
Posty: 91
Dołączył(a): 12 sie 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Londyn

Re: Lexus LS 600h

Postprzez owczar » 4 sty 2018, o 13:14

Ja tylko próbuje dociec skąd niby na filmikach na YT wartości powyżej 7sek kiedy katalogowo jest to 6.3.

Bateria trakcyjna nie rozładuje się poniżej 20% - nie twierdzę, że tak nie jest. Ale jeśli ktoś robił testy i co chwilę próbował się rozpędzić do 100km/h to baterie drenował. Nawet jeśli układ nie dopuszcza do rozładowania poniżej tych 20% - to przy takim poziomie prawdopodobnie baterii przestaje używać - to jedyne logiczne wytłumaczenie skąd takie rozbieżności.
owczar
Moderator
 
Posty: 3705
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: Lexus LS 600h

Postprzez zak640 » 4 sty 2018, o 13:25

owczar napisał(a):Ja tylko próbuje dociec skąd niby na filmikach na YT wartości powyżej 7sek kiedy katalogowo jest to 6.3.

Bateria trakcyjna nie rozładuje się poniżej 20% - nie twierdzę, że tak nie jest. Ale jeśli ktoś robił testy i co chwilę próbował się rozpędzić do 100km/h to baterie drenował. Nawet jeśli układ nie dopuszcza do rozładowania poniżej tych 20% - to przy takim poziomie prawdopodobnie baterii przestaje używać - to jedyne logiczne wytłumaczenie skąd takie rozbieżności.


Zgadza się, jeśli ktoś tak próbował drenować baterię, to jego sprawa. Przy normalnym użytkowaniu, nie wystąpią takie problemy - gwarantuję. Dlatego też napisałem że LS nie jest autem o zacięciu sportowym. Nie to mieli na myśli konstruktorzy, tworząc ten model. Zgodzisz się ze mną?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
zak640
Lex user
 
Posty: 91
Dołączył(a): 12 sie 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Londyn

Re: Lexus LS 600h

Postprzez owczar » 4 sty 2018, o 14:24

Żaden ls nie jest autem sportowym i w pełni się z tym zgadzam. Tak samo jak z tym że w normalnym użytkowaniu ten problem nie wystąpi.
owczar
Moderator
 
Posty: 3705
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: Lexus LS 600h

Postprzez zender » 5 sty 2018, o 00:06

zak640 napisał(a):
owczar napisał(a):Ja tylko próbuje dociec skąd niby na filmikach na YT wartości powyżej 7sek kiedy katalogowo jest to 6.3.

Bateria trakcyjna nie rozładuje się poniżej 20% - nie twierdzę, że tak nie jest. Ale jeśli ktoś robił testy i co chwilę próbował się rozpędzić do 100km/h to baterie drenował. Nawet jeśli układ nie dopuszcza do rozładowania poniżej tych 20% - to przy takim poziomie prawdopodobnie baterii przestaje używać - to jedyne logiczne wytłumaczenie skąd takie rozbieżności.


Zgadza się, jeśli ktoś tak próbował drenować baterię, to jego sprawa. Przy normalnym użytkowaniu, nie wystąpią takie problemy - gwarantuję. Dlatego też napisałem że LS nie jest autem o zacięciu sportowym. Nie to mieli na myśli konstruktorzy, tworząc ten model. Zgodzisz się ze mną?
Pozdrawiam



Witam

chyba nie do końca jasno to napisałem. przedstawię na przykładzie własnym jeśli mowa o napędzie hybrydowym. zatem - wjazd w miast prędkość 50km h jazda na prądzie moc baterii zostaje wykorzystana do min. czyli jak to tutaj mówicie 20 % w tym momencie auto włącza silnik spalinowy i doładowujących baterię jak również napędza auto . uważam iż w tych okolicznościach w danej chwili sekundzie czy jak kto woli moc mojego auta oparta jest tylko o napędem spalinowy efekt tego teoretycznie mam do dyspozycji 181km ..... praktycznie podejrzewam ze mnie ponieważ część z owym 181km zostaje nadal zużywana na doładowanie baterii. z mojej obserwacji dodam również ze owa dostępność 221km mogę osiągnąć po około 3 do 5 minut.... nie mierzył stoperem mowie z pamięci. zakładają niebezpieczna sytuacje na drodze stojąc pierwszy na światłach życzył bym sobie zawsze mieć 221km ale niestety takiej gwarancji niema. jedyne rozwiązanie w powyższe przykładzie to kupić wersje benzynowa. zatem drodze koledzy jeżeli tak można się zwrócić uważam ze bajek nie opowiadam a każdy użytkownik hybrydy Lexusa powinien mieć tego świadomość. koniec wywodu. reasumując nie trzeba być szalony nastolatkiem wystarczyć być Eco i jeździć spokojnie. pozdrawiam zender

edycja : przetestowałem to jeszcze raz zatem rozładowałem baterie na max jak można jadąc EV mode dojechałem do skrzyżowania straciłem EV ze względu na low baterii następnie postanowiłem jak najszybciej ruszyć .... i tutaj jeżeli wciśniemy nagle pedał gaz du do podłogi lub też nazywając to inaczej zrobimy kick down - pomimo low baterii auto wykaże pełną moc bynajmniej na grafie pokazuje ze napędza koła z baterii. Tak ze pisałem poniekąd nieprawd która to koryguje. System 300h czy tez innej zawsze dysponują owe mocą deklarowana dla zespołu !

Co do różnych wyników raczej obwiniałbym tutaj kierowców lub urządzenia pomiarowe a nie auto.
Ostatnio edytowano 5 sty 2018, o 10:49 przez zender, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
zender
Lex user
 
Posty: 196
Dołączył(a): 6 sty 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Lexus LS 600h

Postprzez owczar » 5 sty 2018, o 00:26

Racja jest po obu stronach.

Mnie ciekawi jak wygląda algorytm z ls600h z 2008 roku do nowego is300h. Wydaje mi się, że ls600h tak chętnie na samym pradzie nie jeździ i możliwe że trudniej baterie rozładować do tych 20%.

Każde rozwiązania maja swoje plusy i minusy. Choć technologia hybrydowa jest ciekawą opcją - to mnie jeszcze nie do końca przekonuje. Może gdybym musiał dużo jeździć po mieście i miałbym do wyboru diesla lub hybryde to nie byłoby tematu - wybrałbym hybryde.
owczar
Moderator
 
Posty: 3705
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Polska

Re: Lexus LS 600h

Postprzez zender » 5 sty 2018, o 10:33

owczar napisał(a):Racja jest po obu stronach.

Mnie ciekawi jak wygląda algorytm z ls600h z 2008 roku do nowego is300h. Wydaje mi się, że ls600h tak chętnie na samym pradzie nie jeździ i możliwe że trudniej baterie rozładować do tych 20%.

Każde rozwiązania maja swoje plusy i minusy. Choć technologia hybrydowa jest ciekawą opcją - to mnie jeszcze nie do końca przekonuje. Może gdybym musiał dużo jeździć po mieście i miałbym do wyboru diesla lub hybryde to nie byłoby tematu - wybrałbym hybryde.


Wbrew pozorom najlepszy wynik spalania miałem jadąc właśnie w trasie ...i nie jechałem jak kapelusznik 80km/h a regularnie 10km wyżej niż znaki pokazują wynik 5,4l !! i to w Grudniu
System hybrydowy załącza sie i przy 120km/h jadąc na samym prądzie wszystko zależy od terenu.

ps co do powyższego posta zaraz go będę edytować bo jak kolega zaznaczył faktycznie głupoty napisałem

zender
Avatar użytkownika
zender
Lex user
 
Posty: 196
Dołączył(a): 6 sty 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec

Lexus LS 600h

Postprzez Przem86 » 5 sty 2018, o 11:36

Hybrydowy się załącza nawet przy 120km/h ?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Przem86
Lex user
 
Posty: 66
Dołączył(a): 29 sie 2017, o 23:11
Model Lexusa: RX450h
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Francja

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lexus LS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość