Lexus LS 600h

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu LS
Awatar użytkownika
zender
Lex user
Posty: 180
Rejestracja: 6 sty 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Skąd:: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: zender »

owczar pisze:Spore znaczenie będzie miało tutaj naładowanie baterii.
dokładnie to jedyny realny minus dla hybrydowy moment w który bateria jest na min a my potrzebujemy mocy . pozostaje wtedy tylko jednostka benzynowa i tak w obecnym LS500H to zaledwie 299KM :szok: w poprzednim to było 375KM ???

zender
Awatar użytkownika
zak640
Lex user
Posty: 89
Rejestracja: 12 sie 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Skąd:: Londyn
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: zak640 »

zender pisze:
owczar pisze:Spore znaczenie będzie miało tutaj naładowanie baterii.
dokładnie to jedyny realny minus dla hybrydowy moment w który bateria jest na min a my potrzebujemy mocy . pozostaje wtedy tylko jednostka benzynowa i tak w obecnym LS500H to zaledwie 299KM :szok: w poprzednim to było 375KM ???

zender
Pozwolę sobie, nie zgodzić się z tym stwierdzeniem.
Bateria trakcyjna w układzie hybrydowym, nigdy nie rozładuje się poniżej 20%, ani też nie zostanie naładowana więcej niż 80%. Więc jeśli potrzebujemy mocy w warunkach miejskich, to jest ona potrzebna na ułamki sekund, a nie minut. Blokują nas ograniczenia prędkości wg. przepisów. Natomiast poza miastem, w trasie bateria jest non stop w górnym pułapie naładowania, to tym bardziej nie brakuje mocy. Wyprzedzanie LS=em 600h jest bezproblemowe. Chciałbym też zwrócić uwagę, że jest to komfortowa limuzyna, a nie auto do jazdy wyczynowej o zacięciu sportowym. Nie ten model. Może LC500 spełnił by wymagania. Lub inna marka.
Używam LS600h ponad rok i nigdy nie zdarzyło mi się, aby kiedykolwiek brakowało mi mocy.
Panowie, bez urazy ale proszę nie wypisujcie bzdur, ponieważ ludzie którzy czytają wpisy na forum, chcą się dowiedzieć prawdy i dokonać wyboru przy zakupie samochodu.
Pozdrawiam wszystkich. :ok:
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: owczar »

Ja tylko próbuje dociec skąd niby na filmikach na YT wartości powyżej 7sek kiedy katalogowo jest to 6.3.

Bateria trakcyjna nie rozładuje się poniżej 20% - nie twierdzę, że tak nie jest. Ale jeśli ktoś robił testy i co chwilę próbował się rozpędzić do 100km/h to baterie drenował. Nawet jeśli układ nie dopuszcza do rozładowania poniżej tych 20% - to przy takim poziomie prawdopodobnie baterii przestaje używać - to jedyne logiczne wytłumaczenie skąd takie rozbieżności.
Awatar użytkownika
zak640
Lex user
Posty: 89
Rejestracja: 12 sie 2015, o 08:54
Model Lexusa: LS600hL
Skąd:: Londyn
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: zak640 »

owczar pisze:Ja tylko próbuje dociec skąd niby na filmikach na YT wartości powyżej 7sek kiedy katalogowo jest to 6.3.

Bateria trakcyjna nie rozładuje się poniżej 20% - nie twierdzę, że tak nie jest. Ale jeśli ktoś robił testy i co chwilę próbował się rozpędzić do 100km/h to baterie drenował. Nawet jeśli układ nie dopuszcza do rozładowania poniżej tych 20% - to przy takim poziomie prawdopodobnie baterii przestaje używać - to jedyne logiczne wytłumaczenie skąd takie rozbieżności.
Zgadza się, jeśli ktoś tak próbował drenować baterię, to jego sprawa. Przy normalnym użytkowaniu, nie wystąpią takie problemy - gwarantuję. Dlatego też napisałem że LS nie jest autem o zacięciu sportowym. Nie to mieli na myśli konstruktorzy, tworząc ten model. Zgodzisz się ze mną?
Pozdrawiam
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: owczar »

Żaden ls nie jest autem sportowym i w pełni się z tym zgadzam. Tak samo jak z tym że w normalnym użytkowaniu ten problem nie wystąpi.
Awatar użytkownika
zender
Lex user
Posty: 180
Rejestracja: 6 sty 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Skąd:: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: zender »

zak640 pisze:
owczar pisze:Ja tylko próbuje dociec skąd niby na filmikach na YT wartości powyżej 7sek kiedy katalogowo jest to 6.3.

Bateria trakcyjna nie rozładuje się poniżej 20% - nie twierdzę, że tak nie jest. Ale jeśli ktoś robił testy i co chwilę próbował się rozpędzić do 100km/h to baterie drenował. Nawet jeśli układ nie dopuszcza do rozładowania poniżej tych 20% - to przy takim poziomie prawdopodobnie baterii przestaje używać - to jedyne logiczne wytłumaczenie skąd takie rozbieżności.
Zgadza się, jeśli ktoś tak próbował drenować baterię, to jego sprawa. Przy normalnym użytkowaniu, nie wystąpią takie problemy - gwarantuję. Dlatego też napisałem że LS nie jest autem o zacięciu sportowym. Nie to mieli na myśli konstruktorzy, tworząc ten model. Zgodzisz się ze mną?
Pozdrawiam

Witam

chyba nie do końca jasno to napisałem. przedstawię na przykładzie własnym jeśli mowa o napędzie hybrydowym. zatem - wjazd w miast prędkość 50km h jazda na prądzie moc baterii zostaje wykorzystana do min. czyli jak to tutaj mówicie 20 % w tym momencie auto włącza silnik spalinowy i doładowujących baterię jak również napędza auto . uważam iż w tych okolicznościach w danej chwili sekundzie czy jak kto woli moc mojego auta oparta jest tylko o napędem spalinowy efekt tego teoretycznie mam do dyspozycji 181km ..... praktycznie podejrzewam ze mnie ponieważ część z owym 181km zostaje nadal zużywana na doładowanie baterii. z mojej obserwacji dodam również ze owa dostępność 221km mogę osiągnąć po około 3 do 5 minut.... nie mierzył stoperem mowie z pamięci. zakładają niebezpieczna sytuacje na drodze stojąc pierwszy na światłach życzył bym sobie zawsze mieć 221km ale niestety takiej gwarancji niema. jedyne rozwiązanie w powyższe przykładzie to kupić wersje benzynowa. zatem drodze koledzy jeżeli tak można się zwrócić uważam ze bajek nie opowiadam a każdy użytkownik hybrydy Lexusa powinien mieć tego świadomość. koniec wywodu. reasumując nie trzeba być szalony nastolatkiem wystarczyć być Eco i jeździć spokojnie. pozdrawiam zender

edycja : przetestowałem to jeszcze raz zatem rozładowałem baterie na max jak można jadąc EV mode dojechałem do skrzyżowania straciłem EV ze względu na low baterii następnie postanowiłem jak najszybciej ruszyć .... i tutaj jeżeli wciśniemy nagle pedał gaz du do podłogi lub też nazywając to inaczej zrobimy kick down - pomimo low baterii auto wykaże pełną moc bynajmniej na grafie pokazuje ze napędza koła z baterii. Tak ze pisałem poniekąd nieprawd która to koryguje. System 300h czy tez innej zawsze dysponują owe mocą deklarowana dla zespołu !

Co do różnych wyników raczej obwiniałbym tutaj kierowców lub urządzenia pomiarowe a nie auto.
Ostatnio zmieniony 5 sty 2018, o 10:49 przez zender, łącznie zmieniany 2 razy.
owczar
Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: owczar »

Racja jest po obu stronach.

Mnie ciekawi jak wygląda algorytm z ls600h z 2008 roku do nowego is300h. Wydaje mi się, że ls600h tak chętnie na samym pradzie nie jeździ i możliwe że trudniej baterie rozładować do tych 20%.

Każde rozwiązania maja swoje plusy i minusy. Choć technologia hybrydowa jest ciekawą opcją - to mnie jeszcze nie do końca przekonuje. Może gdybym musiał dużo jeździć po mieście i miałbym do wyboru diesla lub hybryde to nie byłoby tematu - wybrałbym hybryde.
Awatar użytkownika
zender
Lex user
Posty: 180
Rejestracja: 6 sty 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Skąd:: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: zender »

owczar pisze:Racja jest po obu stronach.

Mnie ciekawi jak wygląda algorytm z ls600h z 2008 roku do nowego is300h. Wydaje mi się, że ls600h tak chętnie na samym pradzie nie jeździ i możliwe że trudniej baterie rozładować do tych 20%.

Każde rozwiązania maja swoje plusy i minusy. Choć technologia hybrydowa jest ciekawą opcją - to mnie jeszcze nie do końca przekonuje. Może gdybym musiał dużo jeździć po mieście i miałbym do wyboru diesla lub hybryde to nie byłoby tematu - wybrałbym hybryde.
Wbrew pozorom najlepszy wynik spalania miałem jadąc właśnie w trasie ...i nie jechałem jak kapelusznik 80km/h a regularnie 10km wyżej niż znaki pokazują wynik 5,4l !! i to w Grudniu
System hybrydowy załącza sie i przy 120km/h jadąc na samym prądzie wszystko zależy od terenu.

ps co do powyższego posta zaraz go będę edytować bo jak kolega zaznaczył faktycznie głupoty napisałem

zender
Przem86
Lex user
Posty: 63
Rejestracja: 29 sie 2017, o 23:11
Model Lexusa: RX450h
Skąd:: Francja
Kontakt:

Lexus LS 600h

Post autor: Przem86 »

Hybrydowy się załącza nawet przy 120km/h ?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
zender
Lex user
Posty: 180
Rejestracja: 6 sty 2014, o 23:35
Model Lexusa: RC300h
Skąd:: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Lexus LS 600h

Post autor: zender »

Przem86 pisze:Hybrydowy się załącza nawet przy 120km/h ?
Tak, i nie mam tutaj na myśli zjazdu z górki :D potrafi jechać 70-80km na godzinę przez dłuższy odcinek a to lądując baterie a to napędzając koła - wszystko zależy od stopnia naładowania baterii. Warto wypożyczyć w Lexusie tak hybrydę i zobaczyć jak to pracuje ....na dłużej niż 30min!
zender
ODPOWIEDZ

Wróć do „Lexus LS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości