GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Wszelkie informacje na temat zakupu modelu GS

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez cooper69 » 13 maja 2020, o 22:25

Mój ma nastukane na lypygy już ze 180 tys. (Ja zrobiłem ok. dwudziestu)
Masz tu na forum pod hasłem Prins obszerny temat gdzie poprzedni właściciel mojego też pisze.
cooper69
Lex user
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3City

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez admus » 14 maja 2020, o 06:48

Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.
admus
Lex user
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19 sty 2020, o 23:55
Model Lexusa: GS 450H Mk3
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bonn

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez cooper69 » 14 maja 2020, o 09:39

admus napisał(a):Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.


Moim pierwszym wyborem był V8 czyli GS430, potem 450h (ze względu na osiągi)ale jak się dowiedziałem, że bagażnik w hybrydzie ma śmieszną pojemność (280l wobec 430l wersji benzynowej) i auta z bateryjkami lubią jeździć regularnie wylądowałem w GS300 z zainstalowanym już Prins. Osiągi są wystarczające (choć suszarki z Saaba brakuje), a koszty jazdy dopiero w hybrydzie Mk. 4 są konkurencyjne.
cooper69
Lex user
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3City

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Przemek.pl5 » 14 maja 2020, o 12:36

admus napisał(a):Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.


Zastanawiałem się, ale koszt wymiany akumulatorów jest podobny do ceny instalacji gazowej. Pokonuję około 30 tys. km rocznie więc czas zwrotu nie byłby zbyt długi. Na ten moment mam pozytywne doświadczenie z LPG i z tego co przeglądałem wątki na ten temat jakichś dramatów serwisowych potem nie ma.
Moim problemem jest to, że około 70-80% przebiegu to trasa, więc hybryda nie za bardzo pokaże swoje plusy. Chyba, że jest inaczej?

Prawdopodobnie roczne przeglądy samochodu będą podobne do kosztu instalacji LPG. Jaki trzeba liczyć średni koszt przeglądu?
Przemek.pl5
Nowy lex user
 
Posty: 4
Dołączył(a): 13 maja 2020, o 20:26
Model Lexusa: Jeszcze brak
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez cooper69 » 14 maja 2020, o 13:18

Przemek.pl5 napisał(a):
admus napisał(a):Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.


Zastanawiałem się, ale koszt wymiany akumulatorów jest podobny do ceny instalacji gazowej. Pokonuję około 30 tys. km rocznie więc czas zwrotu nie byłby zbyt długi. Na ten moment mam pozytywne doświadczenie z LPG i z tego co przeglądałem wątki na ten temat jakichś dramatów serwisowych potem nie ma.
Moim problemem jest to, że około 70-80% przebiegu to trasa, więc hybryda nie za bardzo pokaże swoje plusy. Chyba, że jest inaczej?

Prawdopodobnie roczne przeglądy samochodu będą podobne do kosztu instalacji LPG. Jaki trzeba liczyć średni koszt przeglądu?


No to jeżeli brać pod uwagę cenę (430 V8 podatny na LPG max. z 2006 będzie droższy) i Twoje użytkowanie GS300 z Prins będzie optymalny.
Ja mojego kupiłem właśnie od osoby, która w dwa lata i 3 miesiące zrobiła 133 tys. km i jeździła trasy z Bielska-Białej do siedziby firmy w Niemczech.
Jedyny serwis to regeneracja reduktora przy 115 tys.
Instalacja absolutnie bezproblemowa z mojego punktu widzenia.
Koszt przejechania 100 kilometrów trasy (gaz + benzyna) Gdańsk-Wrocław w listopadzie 2019 (średnia z komputera to 139 km/h) to - 33 zł zaokrąglając w górę

Dopiero hybryda w GS mk.4 jest zbliżona kosztowo do GS 300 z Prins.
cooper69
Lex user
 
Posty: 160
Dołączył(a): 16 cze 2018, o 15:49
Model Lexusa: GS 300 Prestige LPG Prins 2008
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3City

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez admus » 14 maja 2020, o 20:14

Przemek.pl5 napisał(a):
admus napisał(a):Przemek.pl5, a nie zastanawiałeś się nad Gs450H?. Założenie instalacji to pewnie około 7-8tyś. zł. Jak policzysz koszty w stosunku do 450H, to zwróci Ci się to dopiero po jakiś 35-40tyś km. Tam masz jednak wtrysk bezpośredni, można zapomnieć o zagazowaniu w kwocie 3,5tyś.
Co do amorków, różnie może być. Samochód jak nie jest użytkowany, wcale mu to nie pomaga. A jak widać przebieg nie jest zbyt duży.


Zastanawiałem się, ale koszt wymiany akumulatorów jest podobny do ceny instalacji gazowej. Pokonuję około 30 tys. km rocznie więc czas zwrotu nie byłby zbyt długi. Na ten moment mam pozytywne doświadczenie z LPG i z tego co przeglądałem wątki na ten temat jakichś dramatów serwisowych potem nie ma.
Moim problemem jest to, że około 70-80% przebiegu to trasa, więc hybryda nie za bardzo pokaże swoje plusy. Chyba, że jest inaczej?

Prawdopodobnie roczne przeglądy samochodu będą podobne do kosztu instalacji LPG. Jaki trzeba liczyć średni koszt przeglądu?


Wiesz ...baterie nie muszą od razu paść :), ale jeśli już się tak stanie, ceny poszły w dół. Trzeba liczyć około 3-4tyś za wymianę. Przy odrobinie chęci można zrobić to samemu. Są w sieci bardzo fajne filmiki instruktażowe.
Mały przegląd Lexus Kraków, powiedzieli mi ostatnio 900zł. Duży, czyli świece, jakieś filtry kabinowe to 1500zł. Tragedii nie ma. Przypuszczam, że wymieniając u zaprzyjaźnionego mechanika olej-filtr, zamkniesz się w 600zł... albo i mniej.
Plusem jazdy w trasie jest niewątpliwie jego moc :D i jej dostępność, między innymi dzięki eCVT. Jak dla mnie genialny wynalazek :). Faktycznie hybryda nie jest stworzona do długich tras, ale przede wszystkim te małe silniki. W GS450H spalisz przy spokojnej jeździe w trasie bez problemu poniżej 8l. Jadąc zgodnie z przepisami nie więcej niż 9. Jest filmik, gdzie chłopak leciał z Polski do Anglii i wyszło mu średnio 8.6 (z dystrybutora). W Niemczech jechał oczywiście szybciej, czyli naprawdę nieźle jak na takiego potworka :).
Osobiście chętnie bym zagazował swojego, ale mają wtryski: pośredni i bezpośredni, więc nic z tego.
Przede wszystkim przejedź się takim samochodem, bo niestety wiele ludzi narzeka na zbyt krótkie fotele. Może to wkurzać.
admus
Lex user
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19 sty 2020, o 23:55
Model Lexusa: GS 450H Mk3
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bonn

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez roxon » 20 maja 2020, o 14:55

Cześć, przebrnąłem przez search i przez ten wątek dość głęboko, ale nie wydaje mi się żeby było omawiane to ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-gs- ... CCufa.html.

Jadę właśnie oglądać do auto i zastanawiam się, czy jest coś na co powinienem zwrócić uwagę (poza standardami ofkors), albo coś co wydaje się Wam podejrzane? cena wydaje mi się minimalnie za niska, biorąc jeszcze pod uwagę fakt, że sprzedaje to Toyota, po pełnej ścieżce diagnostycznej + na FV. Czy ktoś ma doświadczenie z zakupem lexusów w toyotaplus i może coś dodać przy okazji? W papierach wszystko się w miarę zgadza poza faktem, że auto od 2015 roku do 2019r zrobiło ledwie 14 000km... Od sprzedawcy wiem tyle, że do 2013 w DE było serwisowane w ASO no a w PL już niestety drugi właściciel pojazdu o to nie zadbał. Doliczyli się też podczas pomiaru grubości powłoki, że lekko mu się oberwało w błotnik (300mikronów), ale elementy konstrukcyjne są ok. Do tego jakieś delikatne odpryski i lekko się poci miska olejowa, ale poza tym wiadomo, igła ;)

Rozważałem między 450h a is250, ale jednak bardziej cenie komfort jazdy niż sportowy sznyt, mały bagażnik i krótkie siedzenia też mnie nie odstraszają, nie mam rodziny i jestem niski :P
roxon
Nowy lex user
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 maja 2020, o 13:57
Model Lexusa: Brak
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez bigfish » 20 maja 2020, o 17:01

roxon napisał(a):Cześć, przebrnąłem przez search i przez ten wątek dość głęboko, ale nie wydaje mi się żeby było omawiane to ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-gs- ... CCufa.html.

Jadę właśnie oglądać do auto i zastanawiam się, czy jest coś na co powinienem zwrócić uwagę (poza standardami ofkors), albo coś co wydaje się Wam podejrzane? cena wydaje mi się minimalnie za niska, biorąc jeszcze pod uwagę fakt, że sprzedaje to Toyota, po pełnej ścieżce diagnostycznej + na FV. Czy ktoś ma doświadczenie z zakupem lexusów w toyotaplus i może coś dodać przy okazji? W papierach wszystko się w miarę zgadza poza faktem, że auto od 2015 roku do 2019r zrobiło ledwie 14 000km... Od sprzedawcy wiem tyle, że do 2013 w DE było serwisowane w ASO no a w PL już niestety drugi właściciel pojazdu o to nie zadbał. Doliczyli się też podczas pomiaru grubości powłoki, że lekko mu się oberwało w błotnik (300mikronów), ale elementy konstrukcyjne są ok. Do tego jakieś delikatne odpryski i lekko się poci miska olejowa, ale poza tym wiadomo, igła ;)

Rozważałem między 450h a is250, ale jednak bardziej cenie komfort jazdy niż sportowy sznyt, mały bagażnik i krótkie siedzenia też mnie nie odstraszają, nie mam rodziny i jestem niski :P


Plusem kupna z salonu toyota jest to że raczej nie oszukują na stanie samochodu bo im to nie na reke i pieniadz inny :) Ja widzialem kilka ale zawsze niestety klikenci zostawiali zmeczone auta, tak jak bateria juz sypnie czasem checkiem, tarcze hamulce opony na wykonczeniu , amortyzatory do wymiany czy zaparowane / pekniete lampy. Z tego robi sie duza suma startowa. Ze zdjec auto widać ze przygotowane pod sprzedaż wiec nic nie zobaczysz , historia i pytać :)
bigfish
Lex user
 
Posty: 83
Dołączył(a): 7 lis 2016, o 13:46
Model Lexusa: GS
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Podlaskie

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez AdiCarrion » 22 maja 2020, o 12:23

BlazejGS napisał(a):A propo przebiegu, to ten GS o którego pytałem wcześniej (JTHBN96S805005620) to niestety drugie tyle co ma jeździł na wstecznym. Także nie polecam bo wygląda na sporego ulepa.

Błażej testowałeś ten egzemplarz z Radomia? Mógłbyś coś więcej napisać, bo zastanawiam się czy się nie umówić na oględziny.
AdiCarrion
Nowy lex user
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21 maja 2020, o 14:18
Model Lexusa: GS może ;)
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Radom

Re: GS mkIII - Pytania o auto z ogloszenia

Postprzez Nemo 77 » 22 maja 2020, o 14:45

Ostatni serwis w serwisie miał w 2009r...w 2019 odnotowany wpis przy przebiegu 202tyś. Jednak możesz się upewnić czy są jakieś wpisy w książce np.od "pana Janka"
Samochód jest z Radomia,TY jesteś z Radomia więc jedź i oglądaj.
Nemo 77
Lex user
 
Posty: 284
Dołączył(a): 25 lis 2018, o 14:21
Model Lexusa: GS 300
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mazowieckie

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Lexus GS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron